Zorgen dat je alles vol hebt en hopen dat 't niet te lang duurt als het zo isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet een nieuwe stoppenkast komen en wat dingen gerepareerd worden
kusjequote:
Totaal niet eigenlijk. Ik heb meer tijd sinds van de zomer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je terugkijkt naar een paar jaar geleden en dan aan de dingen die je zo ontzettend leuk vond om te doen enzo? Nu ineens geen tijd en alles. Naar.
tis een poolse elektricien ik heb er dus alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Zorgen dat je alles vol hebt en hopen dat 't niet te lang duurt als het zo is
Gewoon stoppen met FOK!'en en hoppa dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt geen nieuwe dingen leren omdat je al nieuwe dingen leert. Gitaarspelen leren kan altijd. Al is het maar een uurtje per week.
Ik ken het gevoel wel hoor, maar je moet het ook wel kunnen relativeren. Had je deze maand niet op FOK! doorgebracht had je een hoop dromen kunnen opstarten
Het is dat ik mijn tijd verdoen op FOK! leuker vind.
Nee. Je laat mij behoorlijk in de steek.quote:
Ja jij. Ik klaag niet over tijdnood en dingen die je had willen doen. Ik vind het prima zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met FOK!'en en hoppa dan.
Jij maakt je eigen bier?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk. Ik heb meer tijd sinds van de zomer.
Vrouwen, beter vissen houden of bierbrouwen.
Of posten op FOK! natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
In Brabant vist iedereen. Eigenlijk best raar.
Wat tof dat je albums koopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je laat mij behoorlijk in de steek.
Vandaag wel het nieuwe album van Behemoth binnen gekregen
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je laat mij behoorlijk in de steek.
Vandaag wel het nieuwe album van Behemoth binnen gekregen
Ja, mja, heb gewoon even een pestbui.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jij. Ik klaag niet over tijdnood en dingen die je had willen doen. Ik vind het prima zo.
hoe gaat het met je huisgenoten?quote:
Mijn opa wel.quote:
Hier ook best veel, vind er zelf geen hol aan. Alleen het nachtvissen was altijd wel leuk een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
In Brabant vist iedereen. Eigenlijk best raar.
Moet het nog goed luisteren. Wachtte gewoon op het album in plaats van een slappe rip.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet hetIk kom hier vaker posten
Toffavo nummer van dat album?
Helaas wel, maar vind het leuk om te bezitten. Al kan ik het niet al te vaak veroorlovenquote:
Leuk hoorquote:
Ja, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Helaas wel, maar vind het leuk om te bezitten. Al kan ik het niet al te vaak veroorloven
In de zomer is het nog wel leuk maar dat had weinig met vissen te makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn opa wel.
[..]
Hier ook best veel, vind er zelf geen hol aan. Alleen het nachtvissen was altijd wel leuk een paar jaar terug.
Ik had er één gekregen van een maat van mij, maar die stond één avond in huis en toen liet ik een mes vallen precies in dat aquariumquote:
Mag best hoor. Komt het een keer van iemand anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga maar offline voordat ik mij helemaal #emo ga gedragen.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er één gekregen van een maat van mij, maar die stond één avond in huis en toen liet ik een mes vallen precies in dat aquarium![]()
Precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de zomer is het nog wel leuk maar dat had weinig met vissen te maken
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er één gekregen van een maat van mij, maar die stond één avond in huis en toen liet ik een mes vallen precies in dat aquarium![]()
Sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga maar offline voordat ik mij helemaal #emo ga gedragen.![]()
vind het wel grappigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Waar slaat dat 'everything will be okay in the end.. if its not, its not the end' op![]()
gewoon quasi intelligente facebook quote tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Waar slaat dat 'everything will be okay in the end.. if its not, its not the end' op![]()
Ach ja... Zoals mijn oma altijd zei "Liever in een aquarium dan in je slagader"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik snap 'm nietquote:
oh hm Facebook jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon quasi intelligente facebook quote toch
Gezellige oma had jij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Zoals mijn oma altijd zei "Liever in een aquarium dan in je slagader"
Iel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
Precies.
Beetje bier drinken, smoken en slap ouwe hoeren in een tentje.![]()
Gewoon. Levenswijsheidje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Waarom? Ik vind Jennifer altijd leuk in films enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die deze film hebben gekeken of gaan kijken zijn volslagen idioot.
Heb gezien ghighgiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die deze film hebben gekeken of gaan kijken zijn volslagen idioot.
duidelijk jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
nieuwe dingen leren, zoals gitaar spelen, en schrijven
daar komt niks meer van
[..]
ben ik
does liefquote:
Niets is eeuwiger dan de dood en daarmee best dragelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Het staat er gewoon, er valt niet zoveel niet te snappen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, leuk.. maar ik snáp hem niet zeg ik nu al voor de derde keer
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niets is eeuwiger dan de dood en daarmee best dragelijk
Of zo
Dit sloeg nergens op
wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is niets anders dan: Na je leven ben je dood, als je nog leeft ben je niet dood.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het staat er gewoon, er valt niet zoveel niet te snappen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]...
Ik mag toch hopen dat er iets te snappen valt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]!!
Hoe kan je het niet begrijpen? Er staat gewoon wat er staat.
Oké, ik neem hiermee gewoon aan dat jij 'm ook niet begrijptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]!!
Hoe kan je het niet begrijpen? Er staat gewoon wat er staat.
Haha deze wel hebbenquote:
dat is niet zo lief van je insoquote:
ik vind dat crack wel vaker mag douchen dan een keerquote:
Ik begrijp niet wat je er niet aan begrijpt: everything will be okay in the end.. if its not, its not the end. Het is gewoon Engels en een zeik-zin, maar er valt niet veel meer uit te leggen dan hoe het er staat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, ik neem hiermee gewoon aan dat jij 'm ook niet begrijpt
ja van mij ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat crack wel vaker mag douchen dan een keer
sowiesoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat crack wel vaker mag douchen dan een keer
quote:
toto liefjequote:
Ja, bedankt. Dit heb je nu al drie keer gezegdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je er niet aan begrijpt: everything will be okay in the end.. if its not, its not the end. Het is gewoon Engels en een zeik-zin, maar er valt niet veel meer uit te leggen dan hoe het er staat.
Laat die troll lieverd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Dit heb je nu al drie keer gezegd
haha mijne nietquote:
Dat was niet serieus bedoeld, maar dat soor zinnen zijn gewoon van die verzonnen levenswijsheden door zweefteven ofzo. Ik neem 't nooit zo serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Laura.b, jij zegt dat het een levenswijsheid is.. kun je 'm uitleggen dan?
ja met jou?quote:
Ik krijg die van mij niet door 16jarige jongentjes die hem allen maar geven in de hoop dat ik mn benen ooit voor ze spreidquote:
tijd om je weer even ergens in te likkenquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik krijg die van mij niet door 16jarige jongentjes die hem allen maar geven in de hoop dat ik mn benen ooit voor ze spreid
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou alleen maar weten wat er nou meer werd bedoeld, godverdomme.
Jij nu ook al zo'n 5 keer dat je het niet begrijpt. Check www.google.nl en de uitleg staat vast ergens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Dit heb je nu al drie keer gezegd
ik sliep net om 8 uur. Gewoon bam, met mn hoofd op het boek wat ik aan het lezen was. Beetje speeksel en shit. Nou dan ben ik écht moe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
Laura.b? Houd je klep. En laat Crack met rust. Ze wil later een varken nemen als huisdier en heeft harde poep op d'r *piep*, dus ze heeft genoeg te zaken aan d'r hoofd.
misschien iets vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou alleen maar weten wat er nou meer werd bedoeld, godverdomme.
En nog steeds geen antwoord geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij nu ook al zo'n 5 keer dat je het niet begrijpt. Check www.google.nl en de uitleg staat vast ergens.
Arme jongenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om je weer even ergens in te likken
mij is het tot op heden niet gelukt
ik doe aardig tegen de verkeerde
kut leven
nopequote:
Ik ben ook moe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik sliep net om 8 uur. Gewoon bam, met mn hoofd op het boek wat ik aan het lezen was. Beetje speeksel en shit. Nou dan ben ik écht moe.
ze gaan er dus van uit dat doodgaan goed isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien iets van
op het eind komt het allemaal wel goed, ooit moet het wel goed komen, een einde aan een slechte periode ofzo? En als het nog niet goed is dan is het nog niet voorbij
ofzo
geen idee
Hahaha, godverquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik sliep net om 8 uur. Gewoon bam, met mn hoofd op het boek wat ik aan het lezen was. Beetje speeksel en shit. Nou dan ben ik écht moe.
uhhuquote:
Exact!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien iets van
op het eind komt het allemaal wel goed, ooit moet het wel goed komen, een einde aan een slechte periode ofzo? En als het nog niet goed is dan is het nog niet voorbij
ofzo
geen idee
nee niet per se denk ik. kan ook een eind zijn aan een nare periode ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze gaan er dus van uit dat doodgaan goed is
ja, maar wat bedoelen ze als het niet goed is, dan is het niet het einde. Wtf, als je toch dood gaat (door moord) oid dan is het niet goed maar dan is het toch wel het einde? Of bedoelen ze dat je door blijft leven in andere wezens enzo tot je een keertje vrolijk dood gaat zonder pijn en dan zul je niet meer verder levenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien iets van
ofzo
geen idee
je weet nooit of die gaat komen, je bent alleen zeker dat je ooit dood gaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet per se denk ik. kan ook een eind zijn aan een nare periode ofzo
Als je dood bent maakt het echt niet uit of je vermoord bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar wat bedoelen ze als het niet goed is, dan is het niet het einde. Wtf, als je toch dood gaat (door moord) oid dan is het niet goed maar dan is het toch wel het einde? Of bedoelen ze dat je door blijft leven in andere wezens enzo tot je een keertje vrolijk dood gaat zonder pijn en dan zul je niet meer verder leven
Waarom praat je over dood.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar wat bedoelen ze als het niet goed is, dan is het niet het einde. Wtf, als je toch dood gaat (door moord) oid dan is het niet goed maar dan is het toch wel het einde? Of bedoelen ze dat je door blijft leven in andere wezens enzo tot je een keertje vrolijk dood gaat zonder pijn en dan zul je niet meer verder leven
Mensen die niet over dood praten kan ik niet serieus nemen.quote:
Nee, maar dat is toch niet wat er wordt bedoeld met dat zinnetje? Want zij zeggen.. als het niet goed is dan is het niet het einde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dood bent maakt het echt niet uit of je vermoord bent.
ja geen idee man rare uitspraakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je weet nooit of die gaat komen, je bent alleen zeker dat je ooit dood gaat
geen ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wingman?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja geen idee man rare uitspraak
mijn broertje is wing ofzo
nee bij rugbyquote:
Oke, maar ik denk niet aan de dood bij die zin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die niet over dood praten kan ik niet serieus nemen.
hij is snel als usain bolt ja?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja geen idee man rare uitspraak
mijn broertje is wing ofzo
Sorry, vind het gewoon te schattig.quote:
Oké.quote:
Wat? Nee, over gezeik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar moet 't dan over gaan, een film?
weet ik nietquote:
Met een goede wingman heb je nooit meer iemand anders nodigquote:
Dan begrijp je dus niet waarom die zin nergens op slaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oke, maar ik denk niet aan de dood bij die zin.
wingman dusquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, vind het gewoon te schattig.
Ik zie het zo voor me
[..]
Oké.
Hmm.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
laura is de enige die het logisch vindt. zegt wel wat over haar weer
Ik snap niet waarom je denkt aan de dood bij die zin. Doemdenkers jullie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan begrijp je dus niet waarom die zin nergens op slaat.
Je hebt vast wel een keer gekwijld op T, was je toen ook doodop?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
.
Goede indicator voor hoe moe ik ben.. kwijl ik dan ben ik echt doodop.. anders valt het allemaal wel mee.
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Toto69 het volgende:
Laura, ben jij verstandelijk beperkt?
Je hoeft er niet op te antwoorden als het te moeilijk is, hoor.
Hoezo, we gaan allemaal dood hoor. AND IF ITS NOT OKAY, ITS NOT THE END!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je denkt aan de dood bij die zin. Doemdenkers jullie.
Als jij het zegt, dan ben ik het.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Toto69 het volgende:
Laura, ben jij verstandelijk beperkt?
Je hoeft er niet op te antwoorden als het te moeilijk is, hoor.
Omdat dat het enige zekere in het leven is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je denkt aan de dood bij die zin. Doemdenkers jullie.
een beetje gay is okay maar dit gaat te verquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met een goede wingman heb je nooit meer iemand anders nodig
Slaat serieus nergens op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, we gaan allemaal dood hoor. AND IF ITS NOT OKAY, ITS NOT THE END!!!!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo was mijn wingman. Gewoon van drie vrouwen kusjes op de wang gekregen bij het afscheid
mijn broertje heeft net verteld wie dat isquote:
Hehehe, ik geloof je wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
.
Goede indicator voor hoe moe ik ben.. kwijl ik dan ben ik echt doodop.. anders valt het allemaal wel mee.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
een beetje gay is okay maar dit gaat te ver
Dit weekend nog. En dat ging schijnbaar heel grappig want hij had biertje geknoeit op zn linker schouder en toen draaide ik van hem af.. en ik lag op zijn linkerschouder en toen voelde ie zn rechterschouder ook nat was HAHA.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een keer gekwijld op T, was je toen ook doodop?
godverdommequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertje heeft net verteld wie dat is
Dat is niet ridicuul, we hebben allemaal wel eens kut periodes gevolgd door leuke periodes. Hiermee zeg je dat het leven klote is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat dat het enige zekere in het leven is.
Er van uit gaan dat er altijd een goede periode komt na een slechte periode is ridicuul.
quote:
wat nouquote:
Onzin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Laura.b het volgende:
, we hebben allemaal wel eens kut periodes gevolgd door leuke periodes.
ja was ik wel van plan.. maarja dan ben ik weer lekker bezig aan school en wil ik niet stoppen. Je kent 't welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, ik geloof je wel.
Vandaag wat vroeger naar bed?
ik snap het nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit weekend nog. En dat ging schijnbaar heel grappig want hij had biertje geknoeit op zn linker schouder en toen draaide ik van hem af.. en ik lag op zijn linkerschouder en toen voelde ie zn rechterschouder ook nat was HAHA.
Maar ja, ik ben doodop ja. DOOD. But when its not okay, its not the end okéé
Hier kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Wat een succesverhaal. Ik vind het tijd voor een 1 op 1 gesprek in de SC. Ik volg de rest allang niet meer.
Onzin, ik blijf voor altijd bestaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee serieus, we gaan allemaal dood. No joke dit keer
Arme Thockquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit weekend nog. En dat ging schijnbaar heel grappig want hij had biertje geknoeit op zn linker schouder en toen draaide ik van hem af.. en ik lag op zijn linkerschouder en toen voelde ie zn rechterschouder ook nat was HAHA.
Maar ja, ik ben doodop ja. DOOD. But when its not okay, its not the end okéé
nou zegquote:
Ja, vragen over mn toetsen gebruikt bij spss en wat kleine dingetjes. Nu blijken die toetsen van spss goed te zijn maar moet alleen duidelijk vermelden dat ik een verzonnen afhankelijke heb gebruikt en dan is 't goed. Nog niks van mn opdrachtgever gehoord thoquote:
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja was ik wel van plan.. maarja dan ben ik weer lekker bezig aan school en wil ik niet stoppen. Je kent 't wel
Ja toch wel? Is me nog niet persoonlijk gemeld, mijn ego moet wel gestreeld worden hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier kan ik je geen ongelijk in geven.
Kom je volgende maandag weer sjoelen? Al ben ik er zelf niet, waren ze wel heel blij met jou
links bier, rechts ik. Zo dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap het niethoezo lag jij op zijn linkerschouder (??) en hoe kan hij bier knoeien op zijn linkerschouder ?? en wat heb je afgedraaid van hem?
IK SNAP HET NIET
De enige mensen die die zin geloven zijn verwende rijke westerlingen.quote:
Gewoon even melden in dat topic, de dames zijn voor iigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja toch wel? Is me nog niet persoonlijk gemeld, mijn ego moet wel gestreeld worden hoor.
Ben er nog geen tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Een kind uit afrika die HIV positief geboren wordt en z'n hele leven honger lijd tot ie sterft van de ondervoeding heeft weinig goede periodes.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
links bier, rechts ik. Zo dan?
Ja, mijn hoofd van zn schouder.. ik ging anders liggen. Ja god ik ben moe
hihao ja hallo.. moet ie mij niet op zn schouder laten slapen ja!quote:
Maar nee. Sowieso twee tentamens de volgende dag dus ik heb nog een geldig excuus ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon even melden in dat topic, de dames zijn voor iig
ik zal min best doen meneerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack lieverd. Vandaag 11 uur naar bed.
Wat? Het leven is gewoon best leuk. VOOR MIJ.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De enige mensen die die zin geloven zijn verwende rijke westerlingen.
Heb gister wel wat gedaan. Vandaag lukte het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe gaat ie bij jou met school dan?
je wordt langzaam maar zeker dieper en dieper in het FOK!wereldje gezogenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar nee. Sowieso twee tentamens de volgende dag dus ik heb nog een geldig excuus ook.
9 uur, zijn we daar ook weer van af.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack lieverd. Vandaag 11 uur naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |