quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niets is eeuwiger dan de dood en daarmee best dragelijk
Of zo
Dit sloeg nergens op
wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is niets anders dan: Na je leven ben je dood, als je nog leeft ben je niet dood.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het staat er gewoon, er valt niet zoveel niet te snappen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]...
Ik mag toch hopen dat er iets te snappen valt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]!!
Hoe kan je het niet begrijpen? Er staat gewoon wat er staat.
Oké, ik neem hiermee gewoon aan dat jij 'm ook niet begrijptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]!!
Hoe kan je het niet begrijpen? Er staat gewoon wat er staat.
Haha deze wel hebbenquote:
dat is niet zo lief van je insoquote:
ik vind dat crack wel vaker mag douchen dan een keerquote:
Ik begrijp niet wat je er niet aan begrijpt: everything will be okay in the end.. if its not, its not the end. Het is gewoon Engels en een zeik-zin, maar er valt niet veel meer uit te leggen dan hoe het er staat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, ik neem hiermee gewoon aan dat jij 'm ook niet begrijpt
ja van mij ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat crack wel vaker mag douchen dan een keer
sowiesoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat crack wel vaker mag douchen dan een keer
quote:
toto liefjequote:
Ja, bedankt. Dit heb je nu al drie keer gezegdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je er niet aan begrijpt: everything will be okay in the end.. if its not, its not the end. Het is gewoon Engels en een zeik-zin, maar er valt niet veel meer uit te leggen dan hoe het er staat.
Laat die troll lieverd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Dit heb je nu al drie keer gezegd
haha mijne nietquote:
Dat was niet serieus bedoeld, maar dat soor zinnen zijn gewoon van die verzonnen levenswijsheden door zweefteven ofzo. Ik neem 't nooit zo serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Laura.b, jij zegt dat het een levenswijsheid is.. kun je 'm uitleggen dan?
ja met jou?quote:
Ik krijg die van mij niet door 16jarige jongentjes die hem allen maar geven in de hoop dat ik mn benen ooit voor ze spreidquote:
tijd om je weer even ergens in te likkenquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik krijg die van mij niet door 16jarige jongentjes die hem allen maar geven in de hoop dat ik mn benen ooit voor ze spreid
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou alleen maar weten wat er nou meer werd bedoeld, godverdomme.
Jij nu ook al zo'n 5 keer dat je het niet begrijpt. Check www.google.nl en de uitleg staat vast ergens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Dit heb je nu al drie keer gezegd
ik sliep net om 8 uur. Gewoon bam, met mn hoofd op het boek wat ik aan het lezen was. Beetje speeksel en shit. Nou dan ben ik écht moe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
Laura.b? Houd je klep. En laat Crack met rust. Ze wil later een varken nemen als huisdier en heeft harde poep op d'r *piep*, dus ze heeft genoeg te zaken aan d'r hoofd.
misschien iets vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou alleen maar weten wat er nou meer werd bedoeld, godverdomme.
En nog steeds geen antwoord geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij nu ook al zo'n 5 keer dat je het niet begrijpt. Check www.google.nl en de uitleg staat vast ergens.
Arme jongenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om je weer even ergens in te likken
mij is het tot op heden niet gelukt
ik doe aardig tegen de verkeerde
kut leven
nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |