Ik had er één gekregen van een maat van mij, maar die stond één avond in huis en toen liet ik een mes vallen precies in dat aquariumquote:
Mag best hoor. Komt het een keer van iemand anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga maar offline voordat ik mij helemaal #emo ga gedragen.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er één gekregen van een maat van mij, maar die stond één avond in huis en toen liet ik een mes vallen precies in dat aquarium![]()
Precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de zomer is het nog wel leuk maar dat had weinig met vissen te maken
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er één gekregen van een maat van mij, maar die stond één avond in huis en toen liet ik een mes vallen precies in dat aquarium![]()
Sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga maar offline voordat ik mij helemaal #emo ga gedragen.![]()
vind het wel grappigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Waar slaat dat 'everything will be okay in the end.. if its not, its not the end' op![]()
gewoon quasi intelligente facebook quote tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Waar slaat dat 'everything will be okay in the end.. if its not, its not the end' op![]()
Ach ja... Zoals mijn oma altijd zei "Liever in een aquarium dan in je slagader"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik snap 'm nietquote:
oh hm Facebook jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon quasi intelligente facebook quote toch
Gezellige oma had jij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Zoals mijn oma altijd zei "Liever in een aquarium dan in je slagader"
Iel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
Precies.
Beetje bier drinken, smoken en slap ouwe hoeren in een tentje.![]()
Gewoon. Levenswijsheidje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Waarom? Ik vind Jennifer altijd leuk in films enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die deze film hebben gekeken of gaan kijken zijn volslagen idioot.
Heb gezien ghighgiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die deze film hebben gekeken of gaan kijken zijn volslagen idioot.
duidelijk jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
nieuwe dingen leren, zoals gitaar spelen, en schrijven
daar komt niks meer van
[..]
ben ik
does liefquote:
Niets is eeuwiger dan de dood en daarmee best dragelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Het staat er gewoon, er valt niet zoveel niet te snappen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, leuk.. maar ik snáp hem niet zeg ik nu al voor de derde keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |