Zorgen dat je alles vol hebt en hopen dat 't niet te lang duurt als het zo isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet een nieuwe stoppenkast komen en wat dingen gerepareerd worden
kusjequote:
Totaal niet eigenlijk. Ik heb meer tijd sinds van de zomer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je terugkijkt naar een paar jaar geleden en dan aan de dingen die je zo ontzettend leuk vond om te doen enzo? Nu ineens geen tijd en alles. Naar.
tis een poolse elektricien ik heb er dus alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Zorgen dat je alles vol hebt en hopen dat 't niet te lang duurt als het zo is
Gewoon stoppen met FOK!'en en hoppa dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt geen nieuwe dingen leren omdat je al nieuwe dingen leert. Gitaarspelen leren kan altijd. Al is het maar een uurtje per week.
Ik ken het gevoel wel hoor, maar je moet het ook wel kunnen relativeren. Had je deze maand niet op FOK! doorgebracht had je een hoop dromen kunnen opstarten
Het is dat ik mijn tijd verdoen op FOK! leuker vind.
Nee. Je laat mij behoorlijk in de steek.quote:
Ja jij. Ik klaag niet over tijdnood en dingen die je had willen doen. Ik vind het prima zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met FOK!'en en hoppa dan.
Jij maakt je eigen bier?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk. Ik heb meer tijd sinds van de zomer.
Vrouwen, beter vissen houden of bierbrouwen.
Of posten op FOK! natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
In Brabant vist iedereen. Eigenlijk best raar.
Wat tof dat je albums koopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je laat mij behoorlijk in de steek.
Vandaag wel het nieuwe album van Behemoth binnen gekregen
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je laat mij behoorlijk in de steek.
Vandaag wel het nieuwe album van Behemoth binnen gekregen
Ja, mja, heb gewoon even een pestbui.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jij. Ik klaag niet over tijdnood en dingen die je had willen doen. Ik vind het prima zo.
hoe gaat het met je huisgenoten?quote:
Mijn opa wel.quote:
Hier ook best veel, vind er zelf geen hol aan. Alleen het nachtvissen was altijd wel leuk een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
In Brabant vist iedereen. Eigenlijk best raar.
Moet het nog goed luisteren. Wachtte gewoon op het album in plaats van een slappe rip.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet hetIk kom hier vaker posten
Toffavo nummer van dat album?
Helaas wel, maar vind het leuk om te bezitten. Al kan ik het niet al te vaak veroorlovenquote:
Leuk hoorquote:
Ja, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Helaas wel, maar vind het leuk om te bezitten. Al kan ik het niet al te vaak veroorloven
In de zomer is het nog wel leuk maar dat had weinig met vissen te makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn opa wel.
[..]
Hier ook best veel, vind er zelf geen hol aan. Alleen het nachtvissen was altijd wel leuk een paar jaar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |