ken niks an doenquote:
jij botten allesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ken je enkel mijn hoofd en niet mijn aristocratische welvaartsbuik.
quote:
niet echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je terugkijkt naar een paar jaar geleden en dan aan de dingen die je zo ontzettend leuk vond om te doen enzo? Nu ineens geen tijd en alles. Naar.
ja kut levenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je terugkijkt naar een paar jaar geleden en dan aan de dingen die je zo ontzettend leuk vond om te doen enzo? Nu ineens geen tijd en alles. Naar.
quote:
Wat voor dingen dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Ezell het volgende:
Ik word er gewoon een beetje pissig van.
wijfquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Ezell het volgende:
Ik word er gewoon een beetje pissig van.
Het is nu zo dat ik die dingen niet zo heel leuk meer vind en niets leukers in plaats daarvan heb gevonden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
wat mot jequote:
Ik morgen misschien ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb morgen de hele dag geen stroom misschien
En als je zoiets in zou plannen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
nieuwe dingen leren, zoals gitaar spelen, en schrijven
daar komt niks meer van
[..]
ben ik
moet een nieuwe stoppenkast komen en wat dingen gerepareerd wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was een flauw grapje.
Wat is er dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |