Maandagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
op welke dag van de week zijn jullie geboren?
Oh.quote:
ik twee weken te laatquote:
Mijn moeder was zelfs 11 weken te vroeg geboren, ze gaven haar maar weinig kans.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook te vroeg.. wel lekker thuis geboren dus hoefde niet in zo'n hokje
woooooowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder was zelfs 11 weken te vroeg geboren, ze gaven haar maar weinig kans.
Hmm, in mijn omgeving is bijna iedereen in januari of september jarigquote:
quote:Weinig zondagskinderen
De meeste kinderen werden midden in de week geboren, vooral op dinsdag. Op een gemiddelde dinsdag werden 601 kinderen ter wereld gebracht in 2002. Op woensdag en donderdag werden ook relatief veel kinderen geboren.
In het weekend werden de minste kinderen geboren. In 2002 werden gemiddeld 470 kinderen op zaterdag geboren en 452 op zondag. De lagere bezetting van de verloskundige hulp in de ziekenhuizen en de kraaminrichtingen in het weekend beïnvloedde het geboortetijdstip.
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Maar ik was precies op tijd.
Dat is tegenwoordig nog steeds erg lastig, zo vroeg, kun je nagaan hoe dat ruim 50 jaar terug wasquote:
ik wil juist een kind van 12+quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een babytjee.. alleen baby. Rest hoef ik niet.
ik koop wel een baby born voor jouquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een babytjee.. alleen baby. Rest hoef ik niet.
wie en waarom?quote:
dat is inderdaad wel erg gek hoe erg dik is ze danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n meisje uit mn klas die heeft al 5 sollicitaties voor stageplekken de deur uit gedaan en is nu eindelijk ergens aangenomen. Ik denk echt dat het ermee te maken heeft dat ze dik is.. Ga je ergens solliciteren voor een gezond gewicht en shit en dan heb je dat zelf niet.
heppiequote:
lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n meisje uit mn klas die heeft al 5 sollicitaties voor stageplekken de deur uit gedaan en is nu eindelijk ergens aangenomen. Ik denk echt dat het ermee te maken heeft dat ze dik is.. Ga je ergens solliciteren voor een gezond gewicht en shit en dan heb je dat zelf niet.
wie en waar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand verbiedt mij te posten in een topic omdat hij jaloers is om wat ik post
100+quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel erg gek hoe erg dik is ze dan
en hoe langquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
100+. Ze is wel bezig met afvallen tho.. ze heeft zelf wel door dathet beetje apart is
Jawel.. want wij mogen alleen solliciteren op stageplekken die school heeft geregeld.. dus plekken waar ze sowieso iemand willen en dan kiezen ze niet haar maar een ander.. van onze school en onze opleidingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
lol
5 sollicitatie mailtjes is toch niet zoveel?
wow dan ben je echt dikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weetniet, iets langer dan dat ik ben.. 165 ofzo?
wow wtfquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
100+. Ze is wel bezig met afvallen tho.. ze heeft zelf wel door dathet beetje apart is
die zou ik ook niet aannemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
hahahah dat is zwaarder dan ik ooit gewogen heb en ik ben 1,92 hahah wtf
Ik kom naar plekken.quote:
quote:
Ja, maar ze is wel heel aardig hoor.. En ze is nu dus ook bezig met afvallen dus dat is heel goed van der.. Ze draagt alleen haar oude kleren nog, ziet er beetje sloerie uitquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
ze is het dubbele van mij en is kleiner dat is nog raarderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan meer dan 100 kilo wegen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon een heupfles nemen. Die nieuwe hype van een waterfles met waterzuiveringsdop is niet echt conform #yoloswagquote:
gadverquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef Typisch het volgende:
love handles to the max
gewoon hele banden om je aan vast te klampen
wel een groot verschil, jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Oh, geen 100 sorry. Het was 98. Even kijken of ik kan vinden hoe lang ze is
98 is ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Oh, geen 100 sorry. Het was 98. Even kijken of ik kan vinden hoe lang ze is
naja >100 of 98 is wel verschilquote:
goedzo welke fmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Typisch het volgende:
inso ik ben een fm game begonnen met Southampton
of dan weer welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
maar dan zou ik je niet aannemen bij een bedrijf voor gezond leef
jij bent flauw zeg pffffquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
of dan weer wel
en dan een mcdonalds petje op haar bureau leggen de eerste dag
iedereen is er stil vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
o bah, vies dikke mensen
ik vind ze echt smerig![]()
Gelukkig ken je enkel mijn hoofd en niet mijn aristocratische welvaartsbuik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
o bah, vies dikke mensen
ik vind ze echt smerig![]()
ken niks an doenquote:
jij botten allesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ken je enkel mijn hoofd en niet mijn aristocratische welvaartsbuik.
quote:
niet echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je terugkijkt naar een paar jaar geleden en dan aan de dingen die je zo ontzettend leuk vond om te doen enzo? Nu ineens geen tijd en alles. Naar.
ja kut levenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je terugkijkt naar een paar jaar geleden en dan aan de dingen die je zo ontzettend leuk vond om te doen enzo? Nu ineens geen tijd en alles. Naar.
quote:
Wat voor dingen dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Ezell het volgende:
Ik word er gewoon een beetje pissig van.
wijfquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Ezell het volgende:
Ik word er gewoon een beetje pissig van.
Het is nu zo dat ik die dingen niet zo heel leuk meer vind en niets leukers in plaats daarvan heb gevonden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
wat mot jequote:
Ik morgen misschien ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb morgen de hele dag geen stroom misschien
En als je zoiets in zou plannen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
nieuwe dingen leren, zoals gitaar spelen, en schrijven
daar komt niks meer van
[..]
ben ik
moet een nieuwe stoppenkast komen en wat dingen gerepareerd wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was een flauw grapje.
Wat is er dan?
Je kunt geen nieuwe dingen leren omdat je al nieuwe dingen leert. Gitaarspelen leren kan altijd. Al is het maar een uurtje per week.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
nieuwe dingen leren, zoals gitaar spelen, en schrijven
daar komt niks meer van
[..]
ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |