ik koop wel een baby born voor jouquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een babytjee.. alleen baby. Rest hoef ik niet.
wie en waarom?quote:
dat is inderdaad wel erg gek hoe erg dik is ze danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n meisje uit mn klas die heeft al 5 sollicitaties voor stageplekken de deur uit gedaan en is nu eindelijk ergens aangenomen. Ik denk echt dat het ermee te maken heeft dat ze dik is.. Ga je ergens solliciteren voor een gezond gewicht en shit en dan heb je dat zelf niet.
heppiequote:
lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n meisje uit mn klas die heeft al 5 sollicitaties voor stageplekken de deur uit gedaan en is nu eindelijk ergens aangenomen. Ik denk echt dat het ermee te maken heeft dat ze dik is.. Ga je ergens solliciteren voor een gezond gewicht en shit en dan heb je dat zelf niet.
wie en waar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand verbiedt mij te posten in een topic omdat hij jaloers is om wat ik post
100+quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel erg gek hoe erg dik is ze dan
en hoe langquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
100+. Ze is wel bezig met afvallen tho.. ze heeft zelf wel door dathet beetje apart is
Jawel.. want wij mogen alleen solliciteren op stageplekken die school heeft geregeld.. dus plekken waar ze sowieso iemand willen en dan kiezen ze niet haar maar een ander.. van onze school en onze opleidingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
lol
5 sollicitatie mailtjes is toch niet zoveel?
wow dan ben je echt dikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weetniet, iets langer dan dat ik ben.. 165 ofzo?
wow wtfquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
100+. Ze is wel bezig met afvallen tho.. ze heeft zelf wel door dathet beetje apart is
die zou ik ook niet aannemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
hahahah dat is zwaarder dan ik ooit gewogen heb en ik ben 1,92 hahah wtf
Ik kom naar plekken.quote:
quote:
Ja, maar ze is wel heel aardig hoor.. En ze is nu dus ook bezig met afvallen dus dat is heel goed van der.. Ze draagt alleen haar oude kleren nog, ziet er beetje sloerie uitquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
hahahah dat is zwaarder dan ik ooit gewogen heb en ik ben 1,92 hahah wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |