Zorgen dat je alles vol hebt en hopen dat 't niet te lang duurt als het zo isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet een nieuwe stoppenkast komen en wat dingen gerepareerd worden
kusjequote:
Totaal niet eigenlijk. Ik heb meer tijd sinds van de zomer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je terugkijkt naar een paar jaar geleden en dan aan de dingen die je zo ontzettend leuk vond om te doen enzo? Nu ineens geen tijd en alles. Naar.
tis een poolse elektricien ik heb er dus alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Zorgen dat je alles vol hebt en hopen dat 't niet te lang duurt als het zo is
Gewoon stoppen met FOK!'en en hoppa dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt geen nieuwe dingen leren omdat je al nieuwe dingen leert. Gitaarspelen leren kan altijd. Al is het maar een uurtje per week.
Ik ken het gevoel wel hoor, maar je moet het ook wel kunnen relativeren. Had je deze maand niet op FOK! doorgebracht had je een hoop dromen kunnen opstarten
Het is dat ik mijn tijd verdoen op FOK! leuker vind.
Nee. Je laat mij behoorlijk in de steek.quote:
Ja jij. Ik klaag niet over tijdnood en dingen die je had willen doen. Ik vind het prima zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met FOK!'en en hoppa dan.
Jij maakt je eigen bier?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk. Ik heb meer tijd sinds van de zomer.
Vrouwen, beter vissen houden of bierbrouwen.
Of posten op FOK! natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
In Brabant vist iedereen. Eigenlijk best raar.
Wat tof dat je albums koopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je laat mij behoorlijk in de steek.
Vandaag wel het nieuwe album van Behemoth binnen gekregen
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Je laat mij behoorlijk in de steek.
Vandaag wel het nieuwe album van Behemoth binnen gekregen
Ja, mja, heb gewoon even een pestbui.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jij. Ik klaag niet over tijdnood en dingen die je had willen doen. Ik vind het prima zo.
hoe gaat het met je huisgenoten?quote:
Mijn opa wel.quote:
Hier ook best veel, vind er zelf geen hol aan. Alleen het nachtvissen was altijd wel leuk een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
In Brabant vist iedereen. Eigenlijk best raar.
Moet het nog goed luisteren. Wachtte gewoon op het album in plaats van een slappe rip.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet hetIk kom hier vaker posten
Toffavo nummer van dat album?
Helaas wel, maar vind het leuk om te bezitten. Al kan ik het niet al te vaak veroorlovenquote:
Leuk hoorquote:
Ja, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Helaas wel, maar vind het leuk om te bezitten. Al kan ik het niet al te vaak veroorloven
In de zomer is het nog wel leuk maar dat had weinig met vissen te makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn opa wel.
[..]
Hier ook best veel, vind er zelf geen hol aan. Alleen het nachtvissen was altijd wel leuk een paar jaar terug.
Ik had er één gekregen van een maat van mij, maar die stond één avond in huis en toen liet ik een mes vallen precies in dat aquariumquote:
Mag best hoor. Komt het een keer van iemand anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga maar offline voordat ik mij helemaal #emo ga gedragen.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er één gekregen van een maat van mij, maar die stond één avond in huis en toen liet ik een mes vallen precies in dat aquarium![]()
Precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de zomer is het nog wel leuk maar dat had weinig met vissen te maken
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er één gekregen van een maat van mij, maar die stond één avond in huis en toen liet ik een mes vallen precies in dat aquarium![]()
Sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef Ezell het volgende:
Nou, ik ga maar offline voordat ik mij helemaal #emo ga gedragen.![]()
vind het wel grappigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Waar slaat dat 'everything will be okay in the end.. if its not, its not the end' op![]()
gewoon quasi intelligente facebook quote tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Waar slaat dat 'everything will be okay in the end.. if its not, its not the end' op![]()
Ach ja... Zoals mijn oma altijd zei "Liever in een aquarium dan in je slagader"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik snap 'm nietquote:
oh hm Facebook jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon quasi intelligente facebook quote toch
Gezellige oma had jij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Zoals mijn oma altijd zei "Liever in een aquarium dan in je slagader"
Iel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
Precies.
Beetje bier drinken, smoken en slap ouwe hoeren in een tentje.![]()
Gewoon. Levenswijsheidje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Waarom? Ik vind Jennifer altijd leuk in films enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die deze film hebben gekeken of gaan kijken zijn volslagen idioot.
Heb gezien ghighgiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die deze film hebben gekeken of gaan kijken zijn volslagen idioot.
duidelijk jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
nieuwe dingen leren, zoals gitaar spelen, en schrijven
daar komt niks meer van
[..]
ben ik
does liefquote:
Niets is eeuwiger dan de dood en daarmee best dragelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Het staat er gewoon, er valt niet zoveel niet te snappen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, leuk.. maar ik snáp hem niet zeg ik nu al voor de derde keer
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niets is eeuwiger dan de dood en daarmee best dragelijk
Of zo
Dit sloeg nergens op
wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is niets anders dan: Na je leven ben je dood, als je nog leeft ben je niet dood.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het staat er gewoon, er valt niet zoveel niet te snappen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]...
Ik mag toch hopen dat er iets te snappen valt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]!!
Hoe kan je het niet begrijpen? Er staat gewoon wat er staat.
Oké, ik neem hiermee gewoon aan dat jij 'm ook niet begrijptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]!!
Hoe kan je het niet begrijpen? Er staat gewoon wat er staat.
Haha deze wel hebbenquote:
dat is niet zo lief van je insoquote:
ik vind dat crack wel vaker mag douchen dan een keerquote:
Ik begrijp niet wat je er niet aan begrijpt: everything will be okay in the end.. if its not, its not the end. Het is gewoon Engels en een zeik-zin, maar er valt niet veel meer uit te leggen dan hoe het er staat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, ik neem hiermee gewoon aan dat jij 'm ook niet begrijpt
ja van mij ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat crack wel vaker mag douchen dan een keer
sowiesoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat crack wel vaker mag douchen dan een keer
quote:
toto liefjequote:
Ja, bedankt. Dit heb je nu al drie keer gezegdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je er niet aan begrijpt: everything will be okay in the end.. if its not, its not the end. Het is gewoon Engels en een zeik-zin, maar er valt niet veel meer uit te leggen dan hoe het er staat.
Laat die troll lieverd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Dit heb je nu al drie keer gezegd
haha mijne nietquote:
Dat was niet serieus bedoeld, maar dat soor zinnen zijn gewoon van die verzonnen levenswijsheden door zweefteven ofzo. Ik neem 't nooit zo serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Laura.b, jij zegt dat het een levenswijsheid is.. kun je 'm uitleggen dan?
ja met jou?quote:
Ik krijg die van mij niet door 16jarige jongentjes die hem allen maar geven in de hoop dat ik mn benen ooit voor ze spreidquote:
tijd om je weer even ergens in te likkenquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik krijg die van mij niet door 16jarige jongentjes die hem allen maar geven in de hoop dat ik mn benen ooit voor ze spreid
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou alleen maar weten wat er nou meer werd bedoeld, godverdomme.
Jij nu ook al zo'n 5 keer dat je het niet begrijpt. Check www.google.nl en de uitleg staat vast ergens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Dit heb je nu al drie keer gezegd
ik sliep net om 8 uur. Gewoon bam, met mn hoofd op het boek wat ik aan het lezen was. Beetje speeksel en shit. Nou dan ben ik écht moe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
Laura.b? Houd je klep. En laat Crack met rust. Ze wil later een varken nemen als huisdier en heeft harde poep op d'r *piep*, dus ze heeft genoeg te zaken aan d'r hoofd.
misschien iets vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou alleen maar weten wat er nou meer werd bedoeld, godverdomme.
En nog steeds geen antwoord geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jij nu ook al zo'n 5 keer dat je het niet begrijpt. Check www.google.nl en de uitleg staat vast ergens.
Arme jongenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd om je weer even ergens in te likken
mij is het tot op heden niet gelukt
ik doe aardig tegen de verkeerde
kut leven
nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |