Ik ben ook moe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik sliep net om 8 uur. Gewoon bam, met mn hoofd op het boek wat ik aan het lezen was. Beetje speeksel en shit. Nou dan ben ik écht moe.
ze gaan er dus van uit dat doodgaan goed isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien iets van
op het eind komt het allemaal wel goed, ooit moet het wel goed komen, een einde aan een slechte periode ofzo? En als het nog niet goed is dan is het nog niet voorbij
ofzo
geen idee
Hahaha, godverquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik sliep net om 8 uur. Gewoon bam, met mn hoofd op het boek wat ik aan het lezen was. Beetje speeksel en shit. Nou dan ben ik écht moe.
uhhuquote:
Exact!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien iets van
op het eind komt het allemaal wel goed, ooit moet het wel goed komen, een einde aan een slechte periode ofzo? En als het nog niet goed is dan is het nog niet voorbij
ofzo
geen idee
nee niet per se denk ik. kan ook een eind zijn aan een nare periode ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze gaan er dus van uit dat doodgaan goed is
ja, maar wat bedoelen ze als het niet goed is, dan is het niet het einde. Wtf, als je toch dood gaat (door moord) oid dan is het niet goed maar dan is het toch wel het einde? Of bedoelen ze dat je door blijft leven in andere wezens enzo tot je een keertje vrolijk dood gaat zonder pijn en dan zul je niet meer verder levenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien iets van
ofzo
geen idee
je weet nooit of die gaat komen, je bent alleen zeker dat je ooit dood gaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet per se denk ik. kan ook een eind zijn aan een nare periode ofzo
Als je dood bent maakt het echt niet uit of je vermoord bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar wat bedoelen ze als het niet goed is, dan is het niet het einde. Wtf, als je toch dood gaat (door moord) oid dan is het niet goed maar dan is het toch wel het einde? Of bedoelen ze dat je door blijft leven in andere wezens enzo tot je een keertje vrolijk dood gaat zonder pijn en dan zul je niet meer verder leven
Waarom praat je over dood.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar wat bedoelen ze als het niet goed is, dan is het niet het einde. Wtf, als je toch dood gaat (door moord) oid dan is het niet goed maar dan is het toch wel het einde? Of bedoelen ze dat je door blijft leven in andere wezens enzo tot je een keertje vrolijk dood gaat zonder pijn en dan zul je niet meer verder leven
Mensen die niet over dood praten kan ik niet serieus nemen.quote:
Nee, maar dat is toch niet wat er wordt bedoeld met dat zinnetje? Want zij zeggen.. als het niet goed is dan is het niet het einde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dood bent maakt het echt niet uit of je vermoord bent.
ja geen idee man rare uitspraakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je weet nooit of die gaat komen, je bent alleen zeker dat je ooit dood gaat
geen ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wingman?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja geen idee man rare uitspraak
mijn broertje is wing ofzo
nee bij rugbyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |