Slaat serieus nergens op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, we gaan allemaal dood hoor. AND IF ITS NOT OKAY, ITS NOT THE END!!!!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo was mijn wingman. Gewoon van drie vrouwen kusjes op de wang gekregen bij het afscheid
mijn broertje heeft net verteld wie dat isquote:
Hehehe, ik geloof je wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
.
Goede indicator voor hoe moe ik ben.. kwijl ik dan ben ik echt doodop.. anders valt het allemaal wel mee.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
een beetje gay is okay maar dit gaat te ver
Dit weekend nog. En dat ging schijnbaar heel grappig want hij had biertje geknoeit op zn linker schouder en toen draaide ik van hem af.. en ik lag op zijn linkerschouder en toen voelde ie zn rechterschouder ook nat was HAHA.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een keer gekwijld op T, was je toen ook doodop?
godverdommequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertje heeft net verteld wie dat is
Dat is niet ridicuul, we hebben allemaal wel eens kut periodes gevolgd door leuke periodes. Hiermee zeg je dat het leven klote is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat dat het enige zekere in het leven is.
Er van uit gaan dat er altijd een goede periode komt na een slechte periode is ridicuul.
quote:
wat nouquote:
Onzin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Laura.b het volgende:
, we hebben allemaal wel eens kut periodes gevolgd door leuke periodes.
ja was ik wel van plan.. maarja dan ben ik weer lekker bezig aan school en wil ik niet stoppen. Je kent 't welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, ik geloof je wel.
Vandaag wat vroeger naar bed?
ik snap het nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit weekend nog. En dat ging schijnbaar heel grappig want hij had biertje geknoeit op zn linker schouder en toen draaide ik van hem af.. en ik lag op zijn linkerschouder en toen voelde ie zn rechterschouder ook nat was HAHA.
Maar ja, ik ben doodop ja. DOOD. But when its not okay, its not the end okéé
Hier kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Wat een succesverhaal. Ik vind het tijd voor een 1 op 1 gesprek in de SC. Ik volg de rest allang niet meer.
Onzin, ik blijf voor altijd bestaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee serieus, we gaan allemaal dood. No joke dit keer
Arme Thockquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit weekend nog. En dat ging schijnbaar heel grappig want hij had biertje geknoeit op zn linker schouder en toen draaide ik van hem af.. en ik lag op zijn linkerschouder en toen voelde ie zn rechterschouder ook nat was HAHA.
Maar ja, ik ben doodop ja. DOOD. But when its not okay, its not the end okéé
nou zegquote:
Ja, vragen over mn toetsen gebruikt bij spss en wat kleine dingetjes. Nu blijken die toetsen van spss goed te zijn maar moet alleen duidelijk vermelden dat ik een verzonnen afhankelijke heb gebruikt en dan is 't goed. Nog niks van mn opdrachtgever gehoord thoquote:
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja was ik wel van plan.. maarja dan ben ik weer lekker bezig aan school en wil ik niet stoppen. Je kent 't wel
Ja toch wel? Is me nog niet persoonlijk gemeld, mijn ego moet wel gestreeld worden hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier kan ik je geen ongelijk in geven.
Kom je volgende maandag weer sjoelen? Al ben ik er zelf niet, waren ze wel heel blij met jou
links bier, rechts ik. Zo dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap het niethoezo lag jij op zijn linkerschouder (??) en hoe kan hij bier knoeien op zijn linkerschouder ?? en wat heb je afgedraaid van hem?
IK SNAP HET NIET
De enige mensen die die zin geloven zijn verwende rijke westerlingen.quote:
Gewoon even melden in dat topic, de dames zijn voor iigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja toch wel? Is me nog niet persoonlijk gemeld, mijn ego moet wel gestreeld worden hoor.
Ben er nog geen tegengekomen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Een kind uit afrika die HIV positief geboren wordt en z'n hele leven honger lijd tot ie sterft van de ondervoeding heeft weinig goede periodes.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
links bier, rechts ik. Zo dan?
Ja, mijn hoofd van zn schouder.. ik ging anders liggen. Ja god ik ben moe
hihao ja hallo.. moet ie mij niet op zn schouder laten slapen ja!quote:
Maar nee. Sowieso twee tentamens de volgende dag dus ik heb nog een geldig excuus ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon even melden in dat topic, de dames zijn voor iig
ik zal min best doen meneerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack lieverd. Vandaag 11 uur naar bed.
Wat? Het leven is gewoon best leuk. VOOR MIJ.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De enige mensen die die zin geloven zijn verwende rijke westerlingen.
Heb gister wel wat gedaan. Vandaag lukte het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe gaat ie bij jou met school dan?
je wordt langzaam maar zeker dieper en dieper in het FOK!wereldje gezogenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar nee. Sowieso twee tentamens de volgende dag dus ik heb nog een geldig excuus ook.
9 uur, zijn we daar ook weer van af.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack lieverd. Vandaag 11 uur naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |