Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
je blijft er van afquote:
Dan kom ik wel n keer bbqenquote:
weer in je duim gezaagdquote:
dat is geen probleemquote:
Valt wel mee. Bestek, borden, meubilair en kamerplanten zijn redelijk veiligquote:
zolang er genoeg ander voer is welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee. Bestek, borden, meubilair en kamerplanten zijn redelijk veilig
quote:
een spier boven in mijn rug in de knoopquote:
maar er moet toch ook iets eetbaars zijn wat je niet lekker vindquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is toch standaard bij bbq en gourmetten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geen probleem![]()
ik heb toch altijd veel teveel eten
laat pien je even losknedenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
een spier boven in mijn rug in de knoop
lopen zitten, zelfs ademhalen doet zeer
nooit last van, alleen wordt er aan mij vaak gevraagd of ik alsjeblieft wil stoppen met etenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is toch standaard bij bbq en gourmetten?
wel op je huisdierenb passenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Rauwe tomaten vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar er moet toch ook iets eetbaars zijn wat je niet lekker vind
zo heet douchen, massage en dan vanacht een warmtepleisterquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat pien je even loskneden
het helpt nu alquote:
tomatersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Rauwe tomaten vind ik niet lekker.
Oh en hele sterke kazen zijn ook niet altijd favoriet.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is toch standaard bij bbq en gourmetten?
ik ging laatst rete posh uit eten en daar hadden ze een fromagier in dienstquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Rauwe tomaten vind ik niet lekker.
Oh en hele sterke kazen zijn ook niet altijd favoriet.
dan heb je dus hier nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nooit last van, alleen wordt er aan mij vaak gevraagd of ik alsjeblieft wil stoppen met eten
Toeter zequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef Muck het volgende:
En nu eens kijken of de daewoo mucktiz me naar de toeterclub wil brengen![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je dus hier nog nooit gegeten![]()
op de personeelsbbq had ik per persoon 10 verschillende soorten vlees en vis en dat ook nog eens dubbel
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ging laatst rete posh uit eten en daar hadden ze een fromagier in dienstdie kwam met n vooraad van 30 kazen aan en die ging ter plekke n kaasplankje naar mn smaak maken
ben erachter dat ik niet zon ontwikkelde smaak heb qua kaas. En dat ik bijna nek van alles wat neigt naar blauwe kaas
maar de tering, hij had ook n boel lekkers
![]()
wanneer?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je dus hier nog nooit gegeten![]()
op de personeelsbbq had ik per persoon 10 verschillende soorten vlees en vis en dat ook nog eens dubbel
quote:
Als ze maar gewoon oude kaas hebben, is het primaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ging laatst rete posh uit eten en daar hadden ze een fromagier in dienstdie kwam met n vooraad van 30 kazen aan en die ging ter plekke n kaasplankje naar mn smaak maken
ben erachter dat ik niet zon ontwikkelde smaak heb qua kaas. En dat ik bijna nek van alles wat neigt naar blauwe kaas
maar de tering, hij had ook n boel lekkers
![]()
quote:
oude kaas is baas in welke vorm dan ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze maar gewoon oude kaas hebben, is het prima.
Oude Reypenaerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oude kaas is baas in welke vorm dan ookvooral met van die goeie zoutkristallen
ik hoefde niet te betalenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dus pannenkoeken eten aan het strand.
Hey oudjequote:
Hoiiiiquote:
Zo een vage sf is dat toch? Nein.quote:
Best. Sopranos aan het kijkenquote:
Hoi sterkte doei!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiiiien gelijk doei... Ga hardlopen hihi met spierpijn dus kan mn lol op... Toedels allemaal
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo een vage sf is dat toch? Nein.
[..]
Best. Sopranos aan het kijkenDaar?
[..]
Hoi sterkte doei!
Ja onthouden omdat ik de naam nogal spaanserig vond lijken met al die kriebeltjes boven letters en toen was het ineens japansquote:
omdat ze daar geld voor vangen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef gianni61 het volgende:
waarom kan ik op sbs uitzendig gemist wel hele uitzendingen doorscrollen maar de reclames niet
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef gianni61 het volgende:
moest ff een collega van me terugkijken
schaamteloosquote:
trusten mevroiquote:
hij was het vandaag op het werk aan het vertellen. dat die het schandalig vond dat hij herkenbaar in beeld was enzo.quote:
moet je ook maar net aan denken op zon moment natuurlijk. en die schijnheilen vragen t zelf ook vast nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was het vandaag op het werk aan het vertellen. dat die het schandalig vond dat hij herkenbaar in beeld was enzo.
maar hij is ook weggereden zonder aan de mensen van sbs te zeggen dat hij onherkenbaar wilde zijn
hoe is t met t nekkiequote:
nee, zo geniepig zullen ze ook wel weer zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je ook maar net aan denken op zon moment natuurlijk. en die schijnheilen vragen t zelf ook vast niet
beterquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter
ik kan weer ademen en de kat uit de zak chips slaan
moet ook want anders mag ik van pien niet werken morgenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet ook want anders mag ik van pien niet werken morgen![]()
ze was behoorlijk serieusquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
-> Goeiemorgen
-> Doei
-> Dank je
-> uche uche uche
sleep welquote:
Spraakherkenning FTWquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze was behoorlijk serieus
ik kon vanmiddag mijn arm niet op het bureau krijgen en dus ook niet typen
last van een rukarm ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze was behoorlijk serieus
ik kon vanmiddag mijn arm niet op het bureau krijgen en dus ook niet typen
Wok, kun jij die bitcoinkloons niet gewoon even hacken of zo?quote:TEACOIN TEA
A new coin for local/online tea and coffee shops. Spread the word giveaway TEA to friends and family.
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar ?quote:
geen idee, kamasutra levert normaal geen problemen opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar ?
Kamasutra geprobeerd ?
quote:
moet je die ook minen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok, kun jij die bitcoinkloons niet gewoon even hacken of zo?.
Minen met een serverquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Jij hebt zeker al een leuk servertje staan dat het geld voor je binnenhaalt?.
Ligt eraan welk algoritme ze hebben gebruikt. Aan ASIC heb je niks bij SCRYPT-muntenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Minen met een server.
Zonder ASIC ben je nergens jongen.
videokaarten ftwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Jij hebt zeker al een leuk servertje staan dat het geld voor je binnenhaalt?.
Wat kost zoiets?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
videokaarten ftw![]()
GeForce GTX 780 en die parallel schakelen
Ook dáár kun je een ASIC voor makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan welk algoritme ze hebben gebruikt. Aan ASIC heb je niks bij SCRYPT-munten.
Wok kan dat dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dáár kun je een ASIC voor maken.
Moet je bekant wel een Dr. Ir. graad in de embedded systems hebben, maar het kán wel.
Is het alweer koffietijd?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef mriekz het volgende:
Ehm... Ga nu weer es gewoon Nederlands praten?
Eh. Nee. Het is 22u geweest, dus je krijgt je fruitsapje en dan ga je naar bed.quote:
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef mriekz het volgende:
Ehm... Ga nu weer es gewoon Nederlands praten?
Ojee, het is erger met je gesteld dan ik dacht. Kan ik je ergens mee helpen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok
<!– UI Language Prefernces –>
<gs:MUILanguagePreferences>
<gs:MUILanguage Value=”nl-NL”/>
<gs:MUIFallback Value=”en-US”/>
</gs:MUILanguagePreferences>
Fruitsapje?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef mriekz het volgende:
[..]
Eh. Nee. Het is 22u geweest, dus je krijgt je fruitsapje en dan ga je naar bed.
quote:
Met bètatestenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef mriekz het volgende:
[..]
Ojee, het is erger met je gesteld dan ik dacht. Kan ik je ergens mee helpen?
met typen misschienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef mriekz het volgende:
[..]
Ojee, het is erger met je gesteld dan ik dacht. Kan ik je ergens mee helpen?
syntax errorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef mriekz het volgende:
Ik ga me wel even opnieuw voorstellen hier. Uw luisterende, adviserende, 10-vingerblind-typende en meedenkende therapeute!
quote:
Spierpijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
ik heb spieren...en ik voel ze momenteel zeer goed.. *auw*
je bent dus toch niet zo'n bunny after allquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
ik heb spieren...en ik voel ze momenteel zeer goed.. *auw*
zo vroeg alquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef mriekz het volgende:
En ik ga slapen! Hou jij de heren hier even voor mij in het gareel, Nikkie?
SLaap lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef mriekz het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze heeft haar "fruitsapje" op...
GC / [KSC #6295] MPG eet zelfs bittere meuk!
ja hoor!slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef mriekz het volgende:
tss... heb zondag hard gelopen gister voor t eerst sinds 2 jaar paard gereden en net weer hard gelopen.. vinden mn spieren niet fijn. . doe t me maar na zonder spierpijn. ..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent dus toch niet zo'n bunny after all
Awwwquote:
Maar wel goed bezig!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tss... heb zondag hard gelopen gister voor t eerst sinds 2 jaar paard gereden en net weer hard gelopen.. vinden mn spieren niet fijn. . doe t me maar na zonder spierpijn. ..
ja best wel!moest ook wel had gezondigd... chocolade gegetenquote:
Met een keertje een stukje chocola is toch niets misquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja best wel!moest ook wel had gezondigd... chocolade gegeten![]()
![]()
voor mij wel.. ieder pondje gaat immers door het mondje...quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een keertje een stukje chocola is toch niets mis?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
ik ga ook slapen. Weltrusten schatje!![]()
![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 Nikkie_86
02. 029 MPG
03. 027 wel.o.k
04. 023 crv
05. 019 goldfinger1963
06. 019 littledrummergirl
07. 016 DaMart
08. 015 Muck
09. 012 Bos81
10. 011 gianni61
11. 011 mriekz
12. 007 Fha
13. 005 OA
14. 005 Miniem
15. 002 sararaats
16. 001 Barreltje
17. 001 Stuart
Reeks-statistieken!
Goedemorgenquote:
DaMookquote:Op woensdag 29 januari 2014 05:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik moet maar eens gaan slapen als jij alweer wakker bent![]()
.
Dat heb ik net gedaan tot 3 uurquote:
gewoon wijzen en uitlachenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend liet iemand op het perron een Iphone vallen. De eerste gedachte die ik had toen ik zag dat dat ding uit elkaar lag, was: "Die heeft nu Applemoes!".
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend liet iemand op het perron een Iphone vallen. De eerste gedachte die ik had toen ik zag dat dat ding uit elkaar lag, was: "Die heeft nu Applemoes!".
Ik ben benieuwd! Wat zijn de mogelijkheden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Over werk gesproken, morgen hoor ik eindelijk waar ik herplaatst ga wordenhou mn hart vast
dat weten we niet. We worden op basis van ervaringsjaren en leeftijd ergens geplaatst. Hebben we verder niks over te zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Wat zijn de mogelijkheden?
sollicitatietraining, want dan vind je wel een baanquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef Muck het volgende:
ldg'tje
Zo. Koffie.
Nu eerst vervroegd lunchen en dan mar weer naar mijn vriendjes van de sociale dienst voor sollicitatietraining
jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sollicitatietraining, want dan vind je wel een baan![]()
Woeps, spannend ldg! Hoop voor je dat het meevaltquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Over werk gesproken, morgen hoor ik eindelijk waar ik herplaatst ga wordenhou mn hart vast
Zwaait terug! Koffie, thee, sap, frisdrank?quote:
Doe maar een colaquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:10 schreef mriekz het volgende:
[..]
Zwaait terug! Koffie, thee, sap, frisdrank?
Op dit moment niet, ja was het maar 1.5 week verder, stomme toetswekenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:14 schreef mriekz het volgende:
Geregeld! Ik laat de ijsklontjes wel achterwege, het is koud genoeg buiten!
Nog meer wensen?
Oooh succes! Ff doorbijten dus. Daar kan ik je dan weer niet mee helpen...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op dit moment niet, ja was het maar 1.5 week verder, stomme toetsweken
Kunst en Techniekquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:19 schreef mriekz het volgende:
[..]
Oooh succes! Ff doorbijten dus. Daar kan ik je dan weer niet mee helpen...
Wat voor opleiding doe je?
Verse munt thee als dat kanquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:10 schreef mriekz het volgende:
[..]
mriekzquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:10 schreef mriekz het volgende:
[..]
Is niet ergquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:29 schreef mriekz het volgende:
Sorry, zie nu dat het in je profiel staat![]()
Dan kom ik je wel een paar extra keren cola brengen!
beerquote:
iddquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
En als er geen vacatures zijn? Geeft niet, de training leert je tóch solliciteren
GFquote:
Bosquote:
MPGquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
mriekz![]()
Koffie aub. Zwart & sterk graag.
trevquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef mriekz het volgende:
Rent, springt, vliegt.. Iedereen voorzien?
Ik kan wel een refill gebruikenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef mriekz het volgende:
Doe mij maar warme chocomel met slagroomquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef mriekz het volgende:
Lust mij ook welquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe mij maar warme chocomel met slagroom.
Waar en wanneer dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:53 schreef mriekz het volgende:
Oohhh Mart... Hadden we niet afgesproken dat je tevreden zou zijn met wat je hebt?
o jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:12 schreef mriekz het volgende:
Ssstt.. Dat was ons momentje, weet je nog?![]()
trevquote:
Ik sog net zo hard meequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben gewoon nieuwsgierig en gun Mart een leuke meid![]()
En daarnaast keihard aan het soggen
Whehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben gewoon nieuwsgierig en gun Mart een leuke meid![]()
En daarnaast keihard aan het soggen
Niks zeggen danquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe.
Foei. Pas maar op dat F. het niet ziet.
Ik zeg niksquote:
quote:
'n Bonsai is ook een boomquote:
Hahaha!quote:
Zie je wel!quote:
in een tasquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef mriekz het volgende:
Maar hoe ga ik al m'n koffie, thee, sap e.d. meekrijgen?!
Als ik jou toch niet had....quote:
en de voordeur, moest je altijd achteromquote:
Oh, maar GF schijnt er erg goed in te zijn, in het serieus nemen van damesquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:00 schreef mriekz het volgende:
Haha ik had je bijna ook uitgenodigd in mn bonsaiboompje.. Maar je snapt dat als je me niet serieus neemt, die kans ook verkeken is...
Ha!quote:
Ik wist dat er iemand over zou vallen, maar uitgerekend jij - beetje jammer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, maar GF schijnt er erg goed in te zijn, in het serieus nemen van dames..
Niemand valt daar nog over , het is immers algemeen bekendquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef mriekz het volgende:
[..]
Ik wist dat er iemand over zou vallen, maar uitgerekend jij - beetje jammer.
Interesse: sexy dames.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niemand valt daar nog over , het is immers algemeen bekend
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef mriekz het volgende:
[..]
Interesse: sexy dames.
Need I say more?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
*knijpt in wangetjesquote:
Ik zou niet durven!quote:
...en? Dat is voor mij geen probleem hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:36 schreef mriekz het volgende:
Haha ik gun Mart ook een leuke meid!
Maar ik ben al bezet...
Haha!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en? Dat is voor mij geen probleem hoor.
Tenzij die kerel groter en breder is dan dat jij bent én hij erachter komtquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en? Dat is voor mij geen probleem hoor.
* Houdt zich wijselijk stil *quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tenzij die kerel groter en breder is dan dat jij bent én hij erachter komt.
Nóg groter en breder?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tenzij die kerel groter en breder is dan dat jij bent én hij erachter komt.
wat heb jij eigenlijk weinig gepostquote:
zo groot ben je nou ook weer nietquote:
Haha sinds 2 dagen weer, moet er weer ff inkomen! 2005 is laaaaang geleden!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk weinig gepost
ik had het idee dat je hier toch wat vaker rondhing
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
Haha sinds 2 dagen weer, moet er weer ff inkomen! 2005 is laaaaang geleden!
maar je posten op KSC was een stuk recenter dan 2005, ergens in 2012 of begin 2013 toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
Maar voor vandaag houd ik t voor gezien. Trusten!
9 jaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
en trustequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef mriekz het volgende:
[..]
oh jammerquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
We smeren je helemaal niet in met schoenpoets hoor.
Een winkeltje met haar op de gevel ziet er inderdaad niet uitquote:
quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 022 mriekz
02. 015 MPG
03. 015 goldfinger1963
04. 014 Trevland
05. 010 DaMart
06. 008 Nikkie_86
07. 006 Koen66
08. 006 roos85
09. 005 Muck
10. 005 friemelaar
11. 005 gianni61
12. 003 littledrummergirl
13. 003 Tjacka
14. 003 wel.o.k
15. 002 crv
16. 002 DaMook
17. 001 Bos81
18. 001 Wurm.o.k
19. 001 sararaats
20. 001 Murmeli
Reeks-statistieken!
ze betalen per EOM dus kan vandaag of morgen. Maar door al mijn automatische overboekingen loopt dat spaakquote:
quote:
dating.fok.nl of relatieplanet.nl maar doenquote:
Relatieplanetquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
dating.fok.nl of relatieplanet.nl maar doen
lexa is niet veel beterquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Been there, done that, got the disappointments.
quote:
Volgens mij zitten daar of de kanslozen, of de "ah, leuk als geintje, kunnen we lachen om de profielen" personen.quote:
je moet je nog opgeven oh neequote:
Haha het wordt steeds gezelliger!quote:
fok werkte voor mijquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
dating.fok.nl of relatieplanet.nl maar doen
idemquote:
ach, de top 20 was een top 20quote:
Klopt, dat is veel slechter nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was ik er ruim op tijd bijquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, dat is veel slechter nog.
zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij matchvoorkeuren invullen dat je een 50-jarige, kettingrokende Henk zocht om een jonge deerne te vinden, hielp trouwens ook niet. Henk werd dan namelijk wel gevonden conform de voorkeuren.quote:
zo heb je gf leren kennenquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij matchvoorkeuren invullen dat je een 50-jarige, kettingrokende Henk zocht om een jonge deerne te vinden, hielp trouwens ook niet. Henk werd dan namelijk wel gevonden conform de voorkeuren.
Kloptquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
Toen ik vertelde dat ik die zoekcriteria alleen had gebruikt om het tegenovergestelde te vinden, verscheen GF voor de webcam met een blonde pruik en in een wit jurkje met roze stippen tot net boven de knieën en hij had mascara opgedaan. Maar dat was toch ook niet echt waar ik naar op zoek was.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
Toen ik vertelde dat ik die zoekcriteria alleen had gebruikt om het tegenovergestelde te vinden, verscheen GF voor de webcam met een blonde pruik en in een wit jurkje met roze stippen tot net boven de knieën en hij had mascara opgedaan. Maar dat was toch ook niet echt waar ik naar op zoek was.
Oh shit, nu ben ik zeker de klos, wij blijven 6 dagen in de week bezorgenquote:
Sjefke meenemenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh shit, nu ben ik zeker de klos, wij blijven 6 dagen in de week bezorgen![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |