Hey oudjequote:
Hoiiiiquote:
Zo een vage sf is dat toch? Nein.quote:
Best. Sopranos aan het kijkenquote:
Hoi sterkte doei!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiiiien gelijk doei... Ga hardlopen hihi met spierpijn dus kan mn lol op... Toedels allemaal
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo een vage sf is dat toch? Nein.
[..]
Best. Sopranos aan het kijkenDaar?
[..]
Hoi sterkte doei!
Ja onthouden omdat ik de naam nogal spaanserig vond lijken met al die kriebeltjes boven letters en toen was het ineens japansquote:
omdat ze daar geld voor vangen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef gianni61 het volgende:
waarom kan ik op sbs uitzendig gemist wel hele uitzendingen doorscrollen maar de reclames niet
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef gianni61 het volgende:
moest ff een collega van me terugkijken
schaamteloosquote:
trusten mevroiquote:
hij was het vandaag op het werk aan het vertellen. dat die het schandalig vond dat hij herkenbaar in beeld was enzo.quote:
moet je ook maar net aan denken op zon moment natuurlijk. en die schijnheilen vragen t zelf ook vast nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was het vandaag op het werk aan het vertellen. dat die het schandalig vond dat hij herkenbaar in beeld was enzo.
maar hij is ook weggereden zonder aan de mensen van sbs te zeggen dat hij onherkenbaar wilde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |