gewoon wijzen en uitlachenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend liet iemand op het perron een Iphone vallen. De eerste gedachte die ik had toen ik zag dat dat ding uit elkaar lag, was: "Die heeft nu Applemoes!".
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend liet iemand op het perron een Iphone vallen. De eerste gedachte die ik had toen ik zag dat dat ding uit elkaar lag, was: "Die heeft nu Applemoes!".
Ik ben benieuwd! Wat zijn de mogelijkheden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Over werk gesproken, morgen hoor ik eindelijk waar ik herplaatst ga wordenhou mn hart vast
dat weten we niet. We worden op basis van ervaringsjaren en leeftijd ergens geplaatst. Hebben we verder niks over te zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Wat zijn de mogelijkheden?
sollicitatietraining, want dan vind je wel een baanquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef Muck het volgende:
ldg'tje
Zo. Koffie.
Nu eerst vervroegd lunchen en dan mar weer naar mijn vriendjes van de sociale dienst voor sollicitatietraining
jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sollicitatietraining, want dan vind je wel een baan![]()
Woeps, spannend ldg! Hoop voor je dat het meevaltquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Over werk gesproken, morgen hoor ik eindelijk waar ik herplaatst ga wordenhou mn hart vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |