Hey oudjequote:
Hoiiiiquote:
Zo een vage sf is dat toch? Nein.quote:
Best. Sopranos aan het kijkenquote:
Hoi sterkte doei!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiiiien gelijk doei... Ga hardlopen hihi met spierpijn dus kan mn lol op... Toedels allemaal
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo een vage sf is dat toch? Nein.
[..]
Best. Sopranos aan het kijkenDaar?
[..]
Hoi sterkte doei!
Ja onthouden omdat ik de naam nogal spaanserig vond lijken met al die kriebeltjes boven letters en toen was het ineens japansquote:
omdat ze daar geld voor vangen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef gianni61 het volgende:
waarom kan ik op sbs uitzendig gemist wel hele uitzendingen doorscrollen maar de reclames niet
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef gianni61 het volgende:
moest ff een collega van me terugkijken
schaamteloosquote:
trusten mevroiquote:
hij was het vandaag op het werk aan het vertellen. dat die het schandalig vond dat hij herkenbaar in beeld was enzo.quote:
moet je ook maar net aan denken op zon moment natuurlijk. en die schijnheilen vragen t zelf ook vast nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was het vandaag op het werk aan het vertellen. dat die het schandalig vond dat hij herkenbaar in beeld was enzo.
maar hij is ook weggereden zonder aan de mensen van sbs te zeggen dat hij onherkenbaar wilde zijn
hoe is t met t nekkiequote:
nee, zo geniepig zullen ze ook wel weer zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je ook maar net aan denken op zon moment natuurlijk. en die schijnheilen vragen t zelf ook vast niet
beterquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter
ik kan weer ademen en de kat uit de zak chips slaan
moet ook want anders mag ik van pien niet werken morgenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet ook want anders mag ik van pien niet werken morgen![]()
ze was behoorlijk serieusquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
-> Goeiemorgen
-> Doei
-> Dank je
-> uche uche uche
sleep welquote:
Spraakherkenning FTWquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze was behoorlijk serieus
ik kon vanmiddag mijn arm niet op het bureau krijgen en dus ook niet typen
last van een rukarm ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze was behoorlijk serieus
ik kon vanmiddag mijn arm niet op het bureau krijgen en dus ook niet typen
Wok, kun jij die bitcoinkloons niet gewoon even hacken of zo?quote:TEACOIN TEA
A new coin for local/online tea and coffee shops. Spread the word giveaway TEA to friends and family.
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar ?quote:
geen idee, kamasutra levert normaal geen problemen opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar ?
Kamasutra geprobeerd ?
quote:
moet je die ook minen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok, kun jij die bitcoinkloons niet gewoon even hacken of zo?.
Minen met een serverquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Jij hebt zeker al een leuk servertje staan dat het geld voor je binnenhaalt?.
Ligt eraan welk algoritme ze hebben gebruikt. Aan ASIC heb je niks bij SCRYPT-muntenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Minen met een server.
Zonder ASIC ben je nergens jongen.
videokaarten ftwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Jij hebt zeker al een leuk servertje staan dat het geld voor je binnenhaalt?.
Wat kost zoiets?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
videokaarten ftw![]()
GeForce GTX 780 en die parallel schakelen
Ook dáár kun je een ASIC voor makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan welk algoritme ze hebben gebruikt. Aan ASIC heb je niks bij SCRYPT-munten.
Wok kan dat dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dáár kun je een ASIC voor maken.
Moet je bekant wel een Dr. Ir. graad in de embedded systems hebben, maar het kán wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |