Ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer, ik wilde kapen met een lieve tt.
linkquote:
Ik heb een borrel op de eur.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo zullen we vrijdag naar het Baroeg gaan?
Rectal Smegma treedt op
![]()
![]()
vraag maar aan essquote:
Oh, dan kom ik ook. Hoelaat beginnen we ?quote:
Welke van de twee kijk je ? die op redtube of youtube ?quote:
Spermswamp en Anal Cunt zijn hun genre genoten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]die naam
Maar nee, dan ben ik in de kuip
beetje feyenoord aanjuichen onder het genot van een ranja
Drank
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ess, mag ik zien hoe je er uit ziet?
ohja dat is vrijdag ook echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]die naam
Maar nee, dan ben ik in de kuip
beetje feyenoord aanjuichen onder het genot van een ranja
Drank
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spermswamp en Anal Cunt zijn hun genre genoten.
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net extra kaas geraspt ten opzichte van het recept. Yolo
[..]
Ik ook. Wat doet ze dat goed he![]()
quote:
Dan ga je niet, ik weet wel iemand die op je sk wiltquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja dat is vrijdag ook echt
kut, had plannen gemacht
Als ik lang genoeg aan mijn scriptie hebt gezeten. Moet je wel crashen, want je ken alleen met aanmeldingsbewijs erin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik ook. Hoelaat beginnen we ?
quote:
Hangt van de lichtval afquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
ess je hebt helemaal niet zo heel rood haar toch
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja dat is vrijdag ook echt
kut, had plannen gemacht
Ik vraag hmf wel om zn eur kaart, die staat toch overal ingeschrevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ik lang genoeg aan mijn scriptie hebt gezeten. Moet je wel crashen, want je ken alleen met aanmeldingsbewijs erin.
je bent gewoon gingerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt van de lichtval af![]()
Maar ik ben meer rossig blond jaBij sommig licht heb ik heel erg blond haar, goudblond ook wel eens. En in ander licht kan ik echt heel rood zijn.
Nee, of normaal gesproken niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]anal cunt ken ik wel
zijn dat ook die bands die op de stage neuken enzo ?
was ooit zn band die iemand ruw anaal namen onstage enzo
Denken dat typ luistertquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef Muto het volgende:
[..]. Ik had je nog gewaarschuwd paar weken terug.
Mijn schoonvader tourt met zulke bandsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, of normaal gesproken niet in ieder geval.
Gewoon totale debielen die zich nog debieler gedragen op het podium. Best vermakelijk wel.
Rompeprop tourt er heel Europa mee door op elk groot festival
Kut Eindhovenaren
Anal Cunt zeker niet. Gekke Engelse. Hij is dan ook niet voor niks al jaren dood.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn schoonvader tourt met zulke bands
hij heeft echt alles van lenny kravitz tot cradle of filth gedaan. Supervet maar sommige van die gasten sporen echt niet
Jaloers. Eet smakelijk.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anal Cunt zeker niet. Gekke Engelse. Hij is dan ook niet voor niks al jaren dood.
Maar wel leuk.
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ik ga ook koken
ik verwacht linkjes e.d. in dm
gr gr
tot zoquote:
quote:
Verschil moet er wezen.quote:
vind boerenkool lekkerderquote:
Daarom.quote:
Dit is geen Disneyland... Kut Adames.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit in Disneyland geweest
Uniek in ieder gevalquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
Jezus.. Je kunt in ieder geval wel zien of je besteling van de nationaleapotheek.nl open is geweest of niet. Die dozen zijn gewoon niet normaal open te maken
Ik vertrouw je op je expertise. Als zelfs jij een doos niet open krijgt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
Jezus.. Je kunt in ieder geval wel zien of je besteling van de nationaleapotheek.nl open is geweest of niet. Die dozen zijn gewoon niet normaal open te maken
Daar is geen medicijn tegen helaasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Jimbo het volgende:
wat heb je besteld? Iets tegen gingervitus?? MUHAHAHAHAH
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vertrouw je op je expertise. Als zelfs jij een doos niet open krijgt.
Goed dat je die iig neemtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar is geen medicijn tegen helaas![]()
Nee gewoon de pil
Voor al mijn ONS's hč?quote:
Nee, gingers moeten zich gewoon niet voortplantenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, gingers moeten zich gewoon niet voortplanten
ZAG JE DAT ! DIE VERWAChtTE JE NIET HE !
Maar nee, ff serieus, gewoon goed zn ding, geen kindjes dit dat.
en ONSalsof je die hebt
Jammer voor LR :;(quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee klopt, daar ben ik veel te braaf voor.
Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezenquote:
Ohja, das waar....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezen
mooi hequote:
ja hequote:
Zullen we dan samen maar spammen ?quote:
ja is goedquote:
waarom niet?quote:
Als het teveel wordt kan ik het niet volgen.quote:
oh okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het teveel wordt kan ik het niet volgen.
Nee, heel druk geweest met mijn scriptie en werk eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oke
sorry
heb je bzv terug gekeken?
dat meen je nietquote:
Je gaat protesteren in Sochi?quote:
Ja, had nog zn tshirt maak bonquote:
zou zomaar kunnenquote:
Kennelijk ben jij ook bang voor een uitspatting van de stalker gezien de pilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezen
Twee mannelijke beesten, de regenboogkleuren.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij ook bang voor een uitspatting van de stalker gezien de pil
Neequote:
Ja, behorlijk gay idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Twee mannelijke beesten, de regenboogkleuren.
Ik houd het formeel geen zorgen. De charme van het stalken is juist niet opgemerkt te worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik vertrouw erop dat je onze unieke relatie niet wilt verstoren
Gelukkig maar. Dan kan ik in het vervolg weer met een gerust hart boodschappen doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het formeel geen zorgen. De charme van het stalken is juist niet opgemerkt te worden.
Je baalt he. Jezelf een kind noemen maar alsnog de meest volwassen user uit de reeks te blijken.quote:
Hersheys kissesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Ezell die witte Hersheys repen zijn drie voor 1 euro bij de Dirk deze week
Ik bedoelde de seks actquote:
vind je dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je baalt he. Jezelf een kind noemen maar alsnog de meest volwassen user uit de reeks te blijken.
arme jongenquote:
Een serieus antwoord?quote:
wow klopt best wel jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een serieus antwoord?
Je regelt buiten FOK! veel zaken wel gedisciplineerd in en weet zaken goed te relativeren zonder direct in de paniek te schieten. Niks mis mee. Op FOK! ligt het soms toch wel anders ja.
ja heel ergquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Vind je zeker weer eng he?![]()
![]()
En nu ga ik eten.
ieehquote:
Charmantquote:
ergste is nog dat tgewoon een lekker wijf is als ze normaal kijktquote:
drugs are bad mmkayquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ergste is nog dat tgewoon een lekker wijf is als ze normaal kijkt
mmmmkayquote:
Iedereen was aan het genieten van de schaarse stilte hier.quote:
Zo jaag je nog meer mensen weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rust in de keet, ik laat een scheet.
Echt?quote:
zie quote van muut hierbovenquote:
Ik dacht dat je dat zelf had getyptquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat zelf had getypt
quote:
Er is hier geen Dirk, geloof ik. Daarnaast heb ik al chocolade gekocht vandaag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Ezell die witte Hersheys repen zijn drie voor 1 euro bij de Dirk deze week
stommertquote:
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er is hier geen Dirk, geloof ik. Daarnaast heb ik al chocolade gekocht vandaag.
nee kanjer saaiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand of guild wars 2 de moeite waard is ?
duidelijkquote:
mja ik kan me voorstellen dat anderen het leuk vinden maar het is niet mijn dingquote:
pve based of pvp?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja ik kan me voorstellen dat anderen het leuk vinden maar het is niet mijn ding
ja joh allangquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Jij al aan de boerenkool gezeten?
al gevraagd welke positiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja joh allang
mijn broertje moet op dinsdag rugbyen dus dan eten we vroeg
Wel een leuke sport om te doen. Al moet je volgens mij wel heel het land door qua clubs.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja joh allang
mijn broertje moet op dinsdag rugbyen dus dan eten we vroeg
hoezoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef Ezell het volgende:
witte chocolade smaakt altijd een beetje raar
Zoet voornamelijk doe mij maar puur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef Ezell het volgende:
ohja doe ik zo als hij thuis isquote:
das geen chocolade, maar smegmaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef Ezell het volgende:
Puur krijg ik niet weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoet voornamelijk doe mij maar puur.
ja hij moet soms naar frieslandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een leuke sport om te doen. Al moet je volgens mij wel heel het land door qua clubs.
Gelukkig rugbyde ik al op het voetbalveld.
niet?quote:
nawmquote:
Witte chocola is dan ook geen echte chocolade, maar een restproduct van de chocoladeproductie die ze ook zijn gaan verkopenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
smaakt niet echt naar chocolade
ik weet niet wat ik eet
Als kind nog wel te doen, voor de ouders daarentegen welke moeten rijdenquote:
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als kind nog wel te doen, voor de ouders daarentegen welke moeten rijden
Maar terug naar de boerenkool... Dat eet jij dus zonder rookworst/spekjes?
smaakt naar melk of zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Witte chocola is dan ook geen echte chocolade, maar een restproduct van de chocoladeproductie die ze ook zijn gaan verkopen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes aten hutspot en vader zuurkool (allemaal restjes) en zij hadden rookworst. Ik zei dat ik eigenlijk ook wel wilde. Mijn broertje zei dat ik dat niet mocht
hendigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
kijk ezell ik vraag deze voor mijn verjaardag leuk he
http://www.appelhoes.nl/C(...)Pro-13-inch-Graphite
ik vroeg: van wie mag ik dat niet eten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat lief dat ze je helpen met je principes.
ja hequote:
weet je nog iets?quote:
even zoekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
op welke dag van de week zijn jullie geboren?
Thuis op de verjaardag van mijn opa als ram. De dag was...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
ik een zondagquote:
ja die hebben geluk zeggen zequote:
waar zou ik nette schoenen voor nodig hebben?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
uhhm... niet echt
toevallig nog nette schoenen nodig of zo?
Woensdag.quote:
ik om 9 uur in de avondquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef supersof het volgende:
zondag rond vier uurlekker borreltijd
ondergaand zonnetje
heerlijk
o weet ik veel, zijn altijd handig om te hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
waar zou ik nette schoenen voor nodig hebben?
nah heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
o weet ik veel, zijn altijd handig om te hebben
Wat is dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
voor de liefhebbers, dit weekend begint six nations
Maandagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
Oh.quote:
ik twee weken te laatquote:
Mijn moeder was zelfs 11 weken te vroeg geboren, ze gaven haar maar weinig kans.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook te vroeg.. wel lekker thuis geboren dus hoefde niet in zo'n hokje
woooooowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder was zelfs 11 weken te vroeg geboren, ze gaven haar maar weinig kans.
Hmm, in mijn omgeving is bijna iedereen in januari of september jarigquote:
quote:Weinig zondagskinderen
De meeste kinderen werden midden in de week geboren, vooral op dinsdag. Op een gemiddelde dinsdag werden 601 kinderen ter wereld gebracht in 2002. Op woensdag en donderdag werden ook relatief veel kinderen geboren.
In het weekend werden de minste kinderen geboren. In 2002 werden gemiddeld 470 kinderen op zaterdag geboren en 452 op zondag. De lagere bezetting van de verloskundige hulp in de ziekenhuizen en de kraaminrichtingen in het weekend beīnvloedde het geboortetijdstip.
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Maar ik was precies op tijd.
Dat is tegenwoordig nog steeds erg lastig, zo vroeg, kun je nagaan hoe dat ruim 50 jaar terug wasquote:
ik wil juist een kind van 12+quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een babytjee.. alleen baby. Rest hoef ik niet.
ik koop wel een baby born voor jouquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een babytjee.. alleen baby. Rest hoef ik niet.
wie en waarom?quote:
dat is inderdaad wel erg gek hoe erg dik is ze danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n meisje uit mn klas die heeft al 5 sollicitaties voor stageplekken de deur uit gedaan en is nu eindelijk ergens aangenomen. Ik denk echt dat het ermee te maken heeft dat ze dik is.. Ga je ergens solliciteren voor een gezond gewicht en shit en dan heb je dat zelf niet.
heppiequote:
lolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Zo'n meisje uit mn klas die heeft al 5 sollicitaties voor stageplekken de deur uit gedaan en is nu eindelijk ergens aangenomen. Ik denk echt dat het ermee te maken heeft dat ze dik is.. Ga je ergens solliciteren voor een gezond gewicht en shit en dan heb je dat zelf niet.
wie en waar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand verbiedt mij te posten in een topic omdat hij jaloers is om wat ik post
100+quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel erg gek hoe erg dik is ze dan
en hoe langquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
100+. Ze is wel bezig met afvallen tho.. ze heeft zelf wel door dathet beetje apart is
Jawel.. want wij mogen alleen solliciteren op stageplekken die school heeft geregeld.. dus plekken waar ze sowieso iemand willen en dan kiezen ze niet haar maar een ander.. van onze school en onze opleidingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
lol
5 sollicitatie mailtjes is toch niet zoveel?
wow dan ben je echt dikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weetniet, iets langer dan dat ik ben.. 165 ofzo?
wow wtfquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
100+. Ze is wel bezig met afvallen tho.. ze heeft zelf wel door dathet beetje apart is
die zou ik ook niet aannemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
hahahah dat is zwaarder dan ik ooit gewogen heb en ik ben 1,92 hahah wtf
Ik kom naar plekken.quote:
quote:
Ja, maar ze is wel heel aardig hoor.. En ze is nu dus ook bezig met afvallen dus dat is heel goed van der.. Ze draagt alleen haar oude kleren nog, ziet er beetje sloerie uitquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
ze is het dubbele van mij en is kleiner dat is nog raarderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan meer dan 100 kilo wegen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon een heupfles nemen. Die nieuwe hype van een waterfles met waterzuiveringsdop is niet echt conform #yoloswagquote:
gadverquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef Typisch het volgende:
love handles to the max
gewoon hele banden om je aan vast te klampen
wel een groot verschil, jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Oh, geen 100 sorry. Het was 98. Even kijken of ik kan vinden hoe lang ze is
98 is ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Oh, geen 100 sorry. Het was 98. Even kijken of ik kan vinden hoe lang ze is
naja >100 of 98 is wel verschilquote:
goedzo welke fmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Typisch het volgende:
inso ik ben een fm game begonnen met Southampton
of dan weer welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
maar dan zou ik je niet aannemen bij een bedrijf voor gezond leef
jij bent flauw zeg pffffquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
of dan weer wel
en dan een mcdonalds petje op haar bureau leggen de eerste dag
iedereen is er stil vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
o bah, vies dikke mensen
ik vind ze echt smerig![]()
Gelukkig ken je enkel mijn hoofd en niet mijn aristocratische welvaartsbuik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
o bah, vies dikke mensen
ik vind ze echt smerig![]()
ken niks an doenquote:
jij botten allesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ken je enkel mijn hoofd en niet mijn aristocratische welvaartsbuik.
quote:
niet echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je terugkijkt naar een paar jaar geleden en dan aan de dingen die je zo ontzettend leuk vond om te doen enzo? Nu ineens geen tijd en alles. Naar.
ja kut levenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je terugkijkt naar een paar jaar geleden en dan aan de dingen die je zo ontzettend leuk vond om te doen enzo? Nu ineens geen tijd en alles. Naar.
quote:
Wat voor dingen dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Ezell het volgende:
Ik word er gewoon een beetje pissig van.
wijfquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Ezell het volgende:
Ik word er gewoon een beetje pissig van.
Het is nu zo dat ik die dingen niet zo heel leuk meer vind en niets leukers in plaats daarvan heb gevonden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Ezell het volgende:
wat mot jequote:
Ik morgen misschien ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb morgen de hele dag geen stroom misschien
En als je zoiets in zou plannen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
nieuwe dingen leren, zoals gitaar spelen, en schrijven
daar komt niks meer van
[..]
ben ik
moet een nieuwe stoppenkast komen en wat dingen gerepareerd wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was een flauw grapje.
Wat is er dan?
Je kunt geen nieuwe dingen leren omdat je al nieuwe dingen leert. Gitaarspelen leren kan altijd. Al is het maar een uurtje per week.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
nieuwe dingen leren, zoals gitaar spelen, en schrijven
daar komt niks meer van
[..]
ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |