Ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer, ik wilde kapen met een lieve tt.
linkquote:
Ik heb een borrel op de eur.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo zullen we vrijdag naar het Baroeg gaan?
Rectal Smegma treedt op
![]()
![]()
vraag maar aan essquote:
Oh, dan kom ik ook. Hoelaat beginnen we ?quote:
Welke van de twee kijk je ? die op redtube of youtube ?quote:
Spermswamp en Anal Cunt zijn hun genre genoten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]die naam
Maar nee, dan ben ik in de kuip
beetje feyenoord aanjuichen onder het genot van een ranja
Drank
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ess, mag ik zien hoe je er uit ziet?
ohja dat is vrijdag ook echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]die naam
Maar nee, dan ben ik in de kuip
beetje feyenoord aanjuichen onder het genot van een ranja
Drank
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spermswamp en Anal Cunt zijn hun genre genoten.
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net extra kaas geraspt ten opzichte van het recept. Yolo
[..]
Ik ook. Wat doet ze dat goed he![]()
quote:
Dan ga je niet, ik weet wel iemand die op je sk wiltquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja dat is vrijdag ook echt
kut, had plannen gemacht
Als ik lang genoeg aan mijn scriptie hebt gezeten. Moet je wel crashen, want je ken alleen met aanmeldingsbewijs erin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik ook. Hoelaat beginnen we ?
quote:
Hangt van de lichtval afquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
ess je hebt helemaal niet zo heel rood haar toch
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ohja dat is vrijdag ook echt
kut, had plannen gemacht
Ik vraag hmf wel om zn eur kaart, die staat toch overal ingeschrevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Als ik lang genoeg aan mijn scriptie hebt gezeten. Moet je wel crashen, want je ken alleen met aanmeldingsbewijs erin.
je bent gewoon gingerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt van de lichtval af![]()
Maar ik ben meer rossig blond jaBij sommig licht heb ik heel erg blond haar, goudblond ook wel eens. En in ander licht kan ik echt heel rood zijn.
Nee, of normaal gesproken niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]anal cunt ken ik wel
zijn dat ook die bands die op de stage neuken enzo ?
was ooit zn band die iemand ruw anaal namen onstage enzo
Denken dat typ luistertquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef Muto het volgende:
[..]. Ik had je nog gewaarschuwd paar weken terug.
Mijn schoonvader tourt met zulke bandsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, of normaal gesproken niet in ieder geval.
Gewoon totale debielen die zich nog debieler gedragen op het podium. Best vermakelijk wel.
Rompeprop tourt er heel Europa mee door op elk groot festival
Kut Eindhovenaren
Anal Cunt zeker niet. Gekke Engelse. Hij is dan ook niet voor niks al jaren dood.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn schoonvader tourt met zulke bands
hij heeft echt alles van lenny kravitz tot cradle of filth gedaan. Supervet maar sommige van die gasten sporen echt niet
Jaloers. Eet smakelijk.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anal Cunt zeker niet. Gekke Engelse. Hij is dan ook niet voor niks al jaren dood.
Maar wel leuk.
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ik ga ook koken
ik verwacht linkjes e.d. in dm
gr gr
tot zoquote:
quote:
Verschil moet er wezen.quote:
vind boerenkool lekkerderquote:
Daarom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |