abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136059698


Welkom in het GRTD Slowchat topic.

V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.

V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

V: Mag ik topic hunten?
A: Ja, dat mag, vraag maar aan Yvonne en Kanovinnie! Dus niet zo zeuren allemaal

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

kut hondje
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136059700
WAAR DAN MUTO
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:52:00 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136059721
Jammer, ik wilde kapen met een lieve tt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:52:04 #4
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136059723
ik zie ess nu
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136059725
DUURT LANG !
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136059730
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:51 schreef Jimbo het volgende:
WAAR DAN MUTO
Jimbo zullen we vrijdag naar het Baroeg gaan?

Rectal Smegma treedt op

_O_ _O- :D
pi_136059732
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer, ik wilde kapen met een lieve tt.
Ja, dat dacht ik al
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136059733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
ik zie ess nu
link
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136059744
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]

WAAR? _O_
Ik heb een borrel op de eur.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:52:44 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136059745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

link
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:52:47 #11
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136059746
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Jimbo zullen we vrijdag naar het Baroeg gaan?

Rectal Smegma treedt op

_O_ _O- :D
_O- die naam _O-

Maar nee, dan ben ik in de kuip
beetje feyenoord aanjuichen onder het genot van een ranja

Drank :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:52:48 #12
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136059747
ess je hebt helemaal niet zo heel rood haar toch
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:52:56 #13
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136059754
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

link
vraag maar aan ess
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:52:59 #14
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136059757
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik heb een borrel op de eur.
Oh, dan kom ik ook. Hoelaat beginnen we ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:53:13 #15
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136059764
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:

[..]

vraag maar aan ess
Welke van de twee kijk je ? die op redtube of youtube ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136059771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

_O- die naam _O-

Maar nee, dan ben ik in de kuip
beetje feyenoord aanjuichen onder het genot van een ranja

Drank :r
Spermswamp en Anal Cunt zijn hun genre genoten.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:53:30 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136059772
Ess, mag ik zien hoe je er uit ziet?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136059776
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ess, mag ik zien hoe je er uit ziet?
pi_136059789
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

_O- die naam _O-

Maar nee, dan ben ik in de kuip
beetje feyenoord aanjuichen onder het genot van een ranja

Drank :r
ohja dat is vrijdag ook echt

kut, had plannen gemacht
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:54:20 #20
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136059793
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Spermswamp en Anal Cunt zijn hun genre genoten.
_O- anal cunt ken ik wel :@

zijn dat ook die bands die op de stage neuken enzo ?
was ooit zn band die iemand ruw anaal namen onstage enzo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136059802
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]

lekker filmpje was dat ja :~
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net extra kaas geraspt ten opzichte van het recept. Yolo

[..]

Ik ook. Wat doet ze dat goed he _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
ik heb ess in beweging gezien :9~
:o :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:54:40 #22
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136059806
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

ohja dat is vrijdag ook echt

kut, had plannen gemacht
Dan ga je niet, ik weet wel iemand die op je sk wilt :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136059811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Oh, dan kom ik ook. Hoelaat beginnen we ?
Als ik lang genoeg aan mijn scriptie hebt gezeten. Moet je wel crashen, want je ken alleen met aanmeldingsbewijs erin.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 17:54:59 #24
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136059819
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef essnhills het volgende:

[..]

[..]

[..]

:o :@
:~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136059825
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
ess je hebt helemaal niet zo heel rood haar toch
Hangt van de lichtval af :@ :+

Maar ik ben meer rossig blond ja :P Bij sommig licht heb ik heel erg blond haar, goudblond ook wel eens. En in ander licht kan ik echt heel rood zijn.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')