Dit is geen Disneyland... Kut Adames.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit in Disneyland geweest
Uniek in ieder gevalquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
Jezus.. Je kunt in ieder geval wel zien of je besteling van de nationaleapotheek.nl open is geweest of niet. Die dozen zijn gewoon niet normaal open te maken
Ik vertrouw je op je expertise. Als zelfs jij een doos niet open krijgt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
Jezus.. Je kunt in ieder geval wel zien of je besteling van de nationaleapotheek.nl open is geweest of niet. Die dozen zijn gewoon niet normaal open te maken
Daar is geen medicijn tegen helaasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Jimbo het volgende:
wat heb je besteld? Iets tegen gingervitus?? MUHAHAHAHAH
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vertrouw je op je expertise. Als zelfs jij een doos niet open krijgt.
Goed dat je die iig neemtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar is geen medicijn tegen helaas![]()
Nee gewoon de pil
Voor al mijn ONS's hč?quote:
Nee, gingers moeten zich gewoon niet voortplantenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, gingers moeten zich gewoon niet voortplanten
ZAG JE DAT ! DIE VERWAChtTE JE NIET HE !
Maar nee, ff serieus, gewoon goed zn ding, geen kindjes dit dat.
en ONSalsof je die hebt
Jammer voor LR :;(quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee klopt, daar ben ik veel te braaf voor.
Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezenquote:
Ohja, das waar....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezen
mooi hequote:
ja hequote:
Zullen we dan samen maar spammen ?quote:
ja is goedquote:
waarom niet?quote:
Als het teveel wordt kan ik het niet volgen.quote:
oh okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het teveel wordt kan ik het niet volgen.
Nee, heel druk geweest met mijn scriptie en werk eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oke
sorry
heb je bzv terug gekeken?
dat meen je nietquote:
Je gaat protesteren in Sochi?quote:
Ja, had nog zn tshirt maak bonquote:
zou zomaar kunnenquote:
Kennelijk ben jij ook bang voor een uitspatting van de stalker gezien de pilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezen
Twee mannelijke beesten, de regenboogkleuren.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij ook bang voor een uitspatting van de stalker gezien de pil
Neequote:
Ja, behorlijk gay idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Twee mannelijke beesten, de regenboogkleuren.
Ik houd het formeel geen zorgen. De charme van het stalken is juist niet opgemerkt te worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik vertrouw erop dat je onze unieke relatie niet wilt verstoren
Gelukkig maar. Dan kan ik in het vervolg weer met een gerust hart boodschappen doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het formeel geen zorgen. De charme van het stalken is juist niet opgemerkt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |