abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136060111


wooow
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_136060129
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
boerenkool _O_
Legendarisch lekker
pi_136060172
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]

wooow
disneyland _O_
pi_136060177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]

wooow
Ik blijf het lelijk vinden, en toch wil ik het maar wat graag zien :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:05 schreef Adames het volgende:

[..]

disneyland _O_
Doe eens normaal :{
pi_136060297
ik vind het wel mooi
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_136060318
Ik ben nog nooit in Disneyland geweest
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136060330
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit in Disneyland geweest
Dit is geen Disneyland... Kut Adames.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind het wel mooi
Uniek in ieder geval
pi_136060421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]

wooow
Poetin _O_
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:18:39 #59
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136060552
hoi ik ben er weer
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:18:43 #60
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136060557
dat was best nom
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:18:52 #61
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136060564
als in nomnom
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:18:58 #62
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136060567
maar nog niet omnomnomnom
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136060863
Jezus.. Je kunt in ieder geval wel zien of je besteling van de nationaleapotheek.nl open is geweest of niet. Die dozen zijn gewoon niet normaal open te maken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:28:25 #64
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136060881
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
Jezus.. Je kunt in ieder geval wel zien of je besteling van de nationaleapotheek.nl open is geweest of niet. Die dozen zijn gewoon niet normaal open te maken
:')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:28:43 #65
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136060891
wat heb je besteld? Iets tegen gingervitus?? MUHAHAHAHAH
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136060917
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
Jezus.. Je kunt in ieder geval wel zien of je besteling van de nationaleapotheek.nl open is geweest of niet. Die dozen zijn gewoon niet normaal open te maken
Ik vertrouw je op je expertise. Als zelfs jij een doos niet open krijgt. :o
pi_136060919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Jimbo het volgende:
wat heb je besteld? Iets tegen gingervitus?? MUHAHAHAHAH
Daar is geen medicijn tegen helaas ;(

Nee gewoon de pil
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136060945
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik vertrouw je op je expertise. Als zelfs jij een doos niet open krijgt. :o
Dat bedoel ik!

Het is me nu wel gelukt, met behulp van een schaar.

En de doos is nog heel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:30:36 #69
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136060967
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef essnhills het volgende:

[..]

Daar is geen medicijn tegen helaas ;(

Nee gewoon de pil
Goed dat je die iig neemt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136060990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Goed dat je die iig neemt
Voor al mijn ONS's hč?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:33:00 #71
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136061047
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:31 schreef essnhills het volgende:

[..]

Voor al mijn ONS's hč?
Nee, gingers moeten zich gewoon niet voortplanten :D
ZAG JE DAT ! DIE VERWAChtTE JE NIET HE ! O+

Maar nee, ff serieus, gewoon goed zn ding, geen kindjes dit dat.
en ONS :') alsof je die hebt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136061062
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Nee, gingers moeten zich gewoon niet voortplanten :D
ZAG JE DAT ! DIE VERWAChtTE JE NIET HE ! O+

Maar nee, ff serieus, gewoon goed zn ding, geen kindjes dit dat.
en ONS :') alsof je die hebt
:'( :'(

Nee klopt, daar ben ik veel te braaf voor.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:33:42 #73
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136061077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:

[..]

:'( :'(

Nee klopt, daar ben ik veel te braaf voor.
Jammer voor LR :;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136061097
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Jammer voor LR :;(
Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezen :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:35:04 #75
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136061120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:

[..]

Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezen :@
Ohja, das waar....

helemaal gelijk in
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:37:28 #76
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136061214
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]

wooow
mooi he
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:53:40 #77
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136061922
lekker druk weer hier
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:53:54 #78
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136061937
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Jimbo het volgende:
lekker druk weer hier
ja he :{
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:54:11 #79
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136061957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef supersof het volgende:

[..]

ja he :{
Zullen we dan samen maar spammen ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:54:46 #80
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136061983
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Zullen we dan samen maar spammen ?
ja is goed
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136062009
Niet doen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:55:35 #82
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136062026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
Niet doen.
waarom niet?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136062048
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef supersof het volgende:

[..]

waarom niet?
Als het teveel wordt kan ik het niet volgen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:56:25 #84
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136062064
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef Muto het volgende:

[..]

Als het teveel wordt kan ik het niet volgen.
oh oke
sorry

heb je bzv terug gekeken?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:57:07 #85
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136062100
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:57:16 #86
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136062104
MN NIEUWE TSHIRT :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136062110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:

[..]

oh oke
sorry

heb je bzv terug gekeken?
Nee, heel druk geweest met mijn scriptie en werk eigenlijk. ;(

Nog 15 dagen trouwens. *O*
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:58:01 #88
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136062136
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef Jimbo het volgende:
MN NIEUWE TSHIRT :')
dat meen je niet :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136062171
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat protesteren in Sochi?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:58:58 #90
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136062177
Ja,
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef supersof het volgende:

[..]

dat meen je niet :')
Ja, had nog zn tshirt maak bon :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:59:10 #91
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136062186
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef Muto het volgende:

[..]

Je gaat protesteren in Sochi?
zou zomaar kunnen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:59:22 #92
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136062195


Dit vind ik een leuke avatar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136062198
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:

[..]

Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezen :@
Kennelijk ben jij ook bang voor een uitspatting van de stalker gezien de pil :')

:D
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:59:43 #94
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136062214

Al vind ik deze ook wel leuk
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136062218
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]

zou zomaar kunnen
Twee mannelijke beesten, de regenboogkleuren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136062236
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Kennelijk ben jij ook bang voor een uitspatting van de stalker gezien de pil :')

:D
:@ Ik vertrouw erop dat je onze unieke relatie niet wilt verstoren :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:00:46 #97
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136062256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
Ja,

[..]

Ja, had nog zn tshirt maak bon :')
Nee :'(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:00:55 #98
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_136062266
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Muto het volgende:

[..]

Twee mannelijke beesten, de regenboogkleuren.
Ja, behorlijk gay idd.

maar ach, je moet iets :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136062273
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef essnhills het volgende:

[..]

:@ Ik vertrouw erop dat je onze unieke relatie niet wilt verstoren :@
Ik houd het formeel geen zorgen. De charme van het stalken is juist niet opgemerkt te worden.
pi_136062313
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik houd het formeel geen zorgen. De charme van het stalken is juist niet opgemerkt te worden.
Gelukkig maar. Dan kan ik in het vervolg weer met een gerust hart boodschappen doen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')