Dit is geen Disneyland... Kut Adames.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit in Disneyland geweest
Uniek in ieder gevalquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
Jezus.. Je kunt in ieder geval wel zien of je besteling van de nationaleapotheek.nl open is geweest of niet. Die dozen zijn gewoon niet normaal open te maken
Ik vertrouw je op je expertise. Als zelfs jij een doos niet open krijgt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
Jezus.. Je kunt in ieder geval wel zien of je besteling van de nationaleapotheek.nl open is geweest of niet. Die dozen zijn gewoon niet normaal open te maken
Daar is geen medicijn tegen helaasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Jimbo het volgende:
wat heb je besteld? Iets tegen gingervitus?? MUHAHAHAHAH
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vertrouw je op je expertise. Als zelfs jij een doos niet open krijgt.
Goed dat je die iig neemtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar is geen medicijn tegen helaas![]()
Nee gewoon de pil
Voor al mijn ONS's hè?quote:
Nee, gingers moeten zich gewoon niet voortplantenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, gingers moeten zich gewoon niet voortplanten
ZAG JE DAT ! DIE VERWAChtTE JE NIET HE !
Maar nee, ff serieus, gewoon goed zn ding, geen kindjes dit dat.
en ONSalsof je die hebt
Jammer voor LR :;(quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee klopt, daar ben ik veel te braaf voor.
Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezenquote:
Ohja, das waar....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat maakt het voor een stalker juist interessant toch? Als ie een kans had gemaakt dan was het erop en wegwezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |