leer je snel genoeg hoor\quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wilde vroeger altijd chemie studeren tot ik erachter kwam dat mijn fijne motoriek erg beroerd is
relatief simpele wiskunde onder de knie krijgen, dan is chemie een eitjequote:
Die man had geen vertrouwen in mequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
relatief simpele wiskunde onder de knie krijgen, dan is chemie een eitje
tering, hij is nog enger zonder- O-quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar goed dat hij een snor heeft
[ afbeelding ]
Maar nu laat ik mijn arme hond echt niet langer wachten
biochemie, dat is lastigquote:
quote:
docent van mij legt het altijd zo uit:quote:
antwoord me dan eerst evenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik effe boodschapepn doen
brb
Dacht, misschien weet je datquote:
Nogsteeds?quote:
nee johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef Tyron het volgende:
dekrsen zonder snor lijkt wel beetje op house
op sofjequote:
hoop het niet voor haarquote:
nee?quote:
ik hoop t niet voor jou, dan moet je delenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoop het niet voor haar
[..]
nee?
wtf?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoop het niet voor haar
[..]
nee?
Sof wil niks met mij te maken hebben, dat weet iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop t niet voor jou, dan moet je delen![]()
Je reageert zo lekkerquote:
awwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof wil niks met mij te maken hebben, dat weet iedereen![]()
[..]
Je reageert zo lekker
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik liet het vallen omdat de leraar van het desbetreffende vak aan huiswerkcontroles deed
iedereen wilt toch een stukje sofjequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik liet het vallen omdat de leraar van het desbetreffende vak aan huiswerkcontroles deed
niet doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil slapen maar twijfel omdat ik over 2 uur bij opticien moet zijn
Wat een slappe leraar had je dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]Huiswerk
Strafwerk als je je huiswerk niet maakt
Dat was bij mij snel over toen ik aangaf dat ik op school zat voor mezelf en niet voor de leraar, en daarom zelf wel bepaal of ik huiswerk maak of niet
nee niet doen insoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil slapen maar twijfel omdat ik over 2 uur bij opticien moet zijn
Elke leraar danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een slappe leraar had je dan.
BOE!quote:
nee ik schrok nietquote:
Jammer, misschien moet je nog maar even er aan denken dat ik je vader ben. Daar schrikt iedereen vanquote:
En uiteindelijk eindigen we allemaal op FOK!.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Elke leraar dan
Maar was ook in samenspraak met mn ouders, ik stopte liever mn tijd in werk dan huiswerk. Zolang ik maar voldoendes haalde vond de school en mn ouders het goed
En toen ik in spanje zat kocht ik de leraren gewoon omIk werkte toch in de kroegen en clubs waar hun uit gingen
Precies, en werkeloosquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En uiteindelijk eindigen we allemaal op FOK!.
ja lekkerquote:
zuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
de bioscoop heeft mij afgewezen
veel lager kan ik niet gaan
bioscopen krijgen op moment hbo'ers die werk willenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
Populair bijbaantje. Gratis films kijken en minimale arbeid.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
quote:
Kan je niet bij die eerder genoemde Italiaan in dienst treden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet ook werk mijn financiele situatie begint erg nijpend te worden
Lager?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
Dit jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lager?
Juist wel, bioscoop is 1 van de populairste bijbaantjes die er is op dit moment.
kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lager?
Juist wel, bioscoop is 1 van de populairste bijbaantjes die er is op dit moment.
lijkt me wel goed werkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
je doet ook precies niets bij een bioscoop
sowieso erg laks werk niets mis meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
lijkt me wel goed werk
jammer dat ik ver van een bios woon
De kaap lukte in het opvolgende topic welquote:
Ligt eraan waar je werkt. Verkoop van eten en drinken nog wel, maar kaartjes afscheuren voor de zaal, de deuren sluiten en filmpje kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
je doet ook precies niets bij een bioscoop
Bij JT wordt je helemaal naar je plek geleidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je werkt. Verkoop van eten en drinken nog wel, maar kaartjes afscheuren voor de zaal, de deuren sluiten en filmpje kijken![]()
Ik kan kiezen uit het Pathe Delft, Den Haag, Rotterdam of toch Scheveningenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
lijkt me wel goed werk
jammer dat ik ver van een bios woon
doe pathe de kuipquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit het Pathe Delft, Den Haag, Rotterdam of toch Scheveningen
Oh ja klopt inderdaad. Dat hebben sommige ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij JT wordt je helemaal naar je plek geleid
nee dat is kutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
Of dat je bediening hebt tijdens de film, dat is wel baas
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was jullie voor #hipster yoloswag dit dat. Toch Typisch, dit dat
[..]
De kaap lukte in het opvolgende topic wel
oke sorry Inso.quote:
En bokt.nl, daar kan je ook heerlijk trollenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Als je ambitieus bent vertrek je maar naar het VIVA forum
Van die Andorra spelers ja. Die maken er een leuke avond van. Beetje voetbalmiljonairs pestenquote:
gewoon de manier hoe van nistelrooy even naar hem toe loopt om te juichen, doet ie toch leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van die Andorra spelers ja. Die maken er een leuke avond van. Beetje voetbalmiljonairs pesten
radler?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
Hoe heet dat 'bier' met citroen erin
dat is echt gay
amstel lemon ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
lekker manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
corona ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
desperadosquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
Hoiquote:
je bedoelt in de hals ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
met letterlijk een citroen erin
zie je toch wel veel bij bioscopen
Wel Amstel Radler, ze hebben hem ook met andere merken maar daar zit geen smaak aanquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef Jimbo het volgende:
Al is deze ook wel mooi gemist, wat is die allejezus hard zeg
jij bent kutquote:
Hmokay, jij?quote:
Is weer wat anders dan de Rode Jillz wat streekgenoten van je drinken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
de originele van wieksche was ook wel te doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel Amstel Radler, ze hebben hem ook met andere merken maar daar zit geen smaak aan
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan de Rode Jillz wat streekgenoten van je drinken.
Charmed_angel (hoi sherlock) drinkt dat spulquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan de Rode Jillz wat streekgenoten van je drinken.
en Tjackaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Charmed_angel (hoi sherlock) drinkt dat spul
Wat doe jij eig voor studie/werk?quote:
stelletje homo'squote:
wel met de broek op de enkels toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga een tosti maken en daarna JanCees zijn diepste geheimen inkijken.
Ja en nu serieusquote:
musscleman !quote:
Oh. Ik had het niet achter je gezocht. Maar okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon goed met mijn handen.
Alleen voetbal heeft hooligans.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef Jimbo het volgende:
hebben sporten als basketbal en honkbal nou ook hooligans eigenlijk :/
He VAquote:
Nee, is een fopje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Ik had het niet achter je gezocht. Maar oke
beetje jammer ditquote:
Tssquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is een fopje.
Heb gewoon liever niet dat soort dingen op internet.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef Jimbo het volgende:
hebben sporten als basketbal en honkbal nou ook hooligans eigenlijk :/
It`s truequote:
Maar die vieren het gewoon, gaan niet rellen toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit was nadat de san francisco giants world series won
Spannondquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we meeten vertel ik het wel.
steken alleen maar autos in brand jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die vieren het gewoon, gaan niet rellen toch?
American Football/Ijshockey fans breken maar wat graag de boel af hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
It`s true![]()
Kan me geen sport bedenken. Basketbal zit altijd heel net publiek.
ohjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit was nadat de san francisco giants world series won
Ja wel oke, daar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nooit gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
American Football/Ijshockey fans breken maar wat graag de boel af hoor.
Met Krekquote:
gelukkig heet je jezelf welkom, dan hoef ik dat nietm eer te doenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
ik ben verliefdik zie behalve het brood echt niets lekkers eraan :2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
beetje druk, HEB GEEN ZIN BAHquote:
ezellquote:
Geen zin in wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje druk, HEB GEEN ZIN BAH
[..]
ezell
Oeh ik wil Krek ookquote:
altijdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi lieve, lieve Ezellgod. Heb je mij nog gemist?
zalmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie behalve het brood echt niets lekkers eraan :2
Ik zou maar vaseline meenemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben benieuwd wat Fokkie van plan is dan.
quote:
dingen doenquote:
Netjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dingen doen
Naja, vanmorgen herkansing gedaan en 8 gekregen, beeeetje motivatie
Terecht.quote:
Nouja. Alsof ik me zomaar laat uitwonen op de eerste meet.quote:
Fok-it is een manipulator hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Nouja. Alsof ik me zomaar laat uitwonen op de eerste meet.
Niet mijn dingquote:
Halo de Cachiequote:
Is crack een beetje van de meisjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Ezell het volgende:
Sherlock crack _ _crack crack cra_ck
I want you xD
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is crack een beetje van de meisjes?
Ik poseer alleen voor jou :squote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
http://www.filmvacatures.nl/?action=plist&id=26&reset=1
Ezell?
Die bovenste
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik ga even mijn croissantje nuttigen.
Neequote:
Jaloersssquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik ga even mijn croissantje nuttigen.
Krekkertquote:
O?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef xcachet het volgende:
Ik zit nu in de trein waar Etsu normaal gesproken in zit.
pas je op straks wordt je ook nog homofielquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef xcachet het volgende:
Ik zit nu in de trein waar Etsu normaal gesproken in zit.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas je op straks wordt je ook nog homofiel
alweerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
crack vind meisjes alleen mooi om te zien
als mijn geheugen mij niet in de steek laat
sorry, wij passen gewoon niet zo goed samenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
JA NOU HET IS MIJN LEVEN, STEUN MIJ EENS IN MIJN KEUZES IN DE LIEFDE
jeetje
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij teveel vet eten.
das best te etenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eens gek gedaan en pesto op mijn tosti gedaan.
[..]
Insgelijks, gelukkig dan maar.
Bedankt ezellquote:
Mijn reactie op jouw fb status hahaquote:
Intercity naar Rotterdamquote:
Ik kan er ook niks aan doen dat jij mij niet wiltquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je eigen gevoelens schuiven op iemand anders
serieus aapjje allesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
crack vind meisjes alleen mooi om te zien
als mijn geheugen mij niet in de steek laat
dit is wel erg inderdaadquote:
feyenoordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sorry, wij passen gewoon niet zo goed samen
gelukkig delen we een passie, games
Viel wel meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt ezell
[..]
Mijn reactie op jouw fb status haha
[..]
Intercity naar RotterdamCentraal toch?
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt ezell
[..]
Mijn reactie op jouw fb status haha
[..]
Intercity naar RotterdamCentraal toch?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
Ik ga even een doner durum halen.
Zie post hierbovenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel erg inderdaad
[..]
feyenoord
al ben ik daar op dit moment niet blij mee
kanjer voetbal
Ik probeer het ook hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ga deze week niks ongezonds eten.
Althans proberen
mwahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie post hierbovenonze twee liefdes gecombineerd
maar ja, als ze vrijdag verliezen breekt de pleuris uit brom ik je
Zal wel meevallen. Ligt zelfs wel binnen de verwachting. Ook Vitesse moet zich revancheren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie post hierbovenonze twee liefdes gecombineerd
maar ja, als ze vrijdag verliezen breekt de pleuris uit brom ik je
Onzin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ligt zelfs wel binnen de verwachting.
Bij je chimis werk zeker weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had gister pizza en ijs op leuk he
Nog een mandarijntjeee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ga deze week niks ongezonds eten.
Althans proberen
Dat is lekker jaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij je chimis werk zeker weer.![]()
Ik gister zelfgebakken patat met aardappelkruiden, zo kanjer lekker
Oh, ja dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij teveel vet eten.
Thuis he. Ik zie ze ook wel winnen. En dan daarna weer een flut uitwedstrijd spelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Is goed Inso. Feyenoord maakt Vitesse wel even af.
Is je werk dichtbij huis?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mn leven ook weer aan het oppakken. Ben net zelfs met de fiets naar mn werk gegaan (al was ik wel al onderweg naar de tram maar toen weer teruggelpoen en de fiets genomen)
dealquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook gewoon des Feyenoords om vitesse 3-0 jantje te geven en daarmee ajax kampioen te laten worden en daarna weer kut te spelen
Dan word ik dikker en is er meer van mij om van te houden.quote:
Best het overwegen waard een tientje op Vitesse te zetten. Al ben ik met een beetje geluk mijn accountdetails vergetenquote:
ook echt al 7 punten achter op ajaxquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook gewoon des Feyenoords om vitesse 3-0 jantje te geven en daarmee ajax kampioen te laten worden en daarna weer kut te spelen
no.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan word ik dikker en is er meer van mij om van te houden.
Dat is goed te doen jaquote:
in een trein richting rotterdam, je veracht het nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef xcachet het volgende:
Heb het idee dat er allemaal Rotterdammers de trein in stappen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ligt zelfs wel binnen de verwachting. Ook Vitesse moet zich revancheren.
Brood bakkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor. Ik moet mn afbakbroodjes op eten en dan ga ik brood bakken. Ik begin wel gewoon met wit. Heb potten vol zaden en shit. Omg kut broodjes, ga op.
Ik heb heel veel moeite om deze post te begrijpen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor. Ik moet mn afbakbroodjes op eten en dan ga ik brood bakken. Ik begin wel gewoon met wit. Heb potten vol zaden en shit. Omg kut broodjes, ga op.
Nee eigenlijk niet. Wat heeft een Rotterdammer in Zwolle te zoeken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
in een trein richting rotterdam, je veracht het niet
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om deze post te begrijpen.
Geeft niet, je bent moe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om deze post te begrijpen.
forensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Wat heeft een Rotterdammer in Zwolle te zoeken?
Maar ik ben dan nog steeds lief en aardig.quote:
ik heb ook liever dat LR wat over geschiedenis vertelt dan dat hij begint over voetbalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
als je denkt dat vitesse wint in rotterdam kan ik je niet serieus nemen
Ik gun Feyenoord die overwinning hoor, maar consequenties aan deze wedstrijd verbinden is wel heel debiel.quote:
jamesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond komt 'hij was een zij' ofzoiets op tv. Over jongeren die in transitie zitten. Is interessant
Ik vind dat altijd beetje viesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben dan nog steeds lief en aardig.
Alleen dan met moobs en een bierbuik.
Ja, dat ik toch brood ga bakken maar dat ik eerst mn afbakbroodjes op moet eten want anders heb ik geen plek in de vriezer. En allemaal zaden voor in dat brood snapjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
begrijp er ook geen reet van
behalve dan dat je brood wil maken en zaadjes in potten hebt
dit weekend nog gezien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond komt 'hij was een zij' ofzoiets op tv. Over jongeren die in transitie zitten. Is interessant
Ik wist dat je zoiets ging zeggenquote:
kanjer bestuur kanjer bestuur kanjer kanjer kanjer bestuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord die overwinning hoor, maar consequenties aan deze wedstrijd verbinden is wel heel debiel.
Zelfs voor de "Bestuur tegen de muur" groep
ik heb er niks op tegenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dit weekend nog gezien.
Leuk programma ja![]()
Die 2 vrienden zijn grappig
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er niks op tegen
maar ik krijg altijd een ontzettend raar gevoel in mijn maag van zulke docu's, niet dat je moet overgeven maar het zit er dan niet ver vandaan qua gevoel
wat een tollerant persoon ben je toch.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd beetje vies. Nouja, vanaf bepaald punt heu
Haha, echt? Waarom dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er niks op tegen
maar ik krijg altijd een ontzettend raar gevoel in mijn maag van zulke docu's, niet dat je moet overgeven maar het zit er dan niet ver vandaan qua gevoel
Ja, anders ga je eerder doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar verder met afvallen.
heb jij er wel wat op tegen dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een tollerant persoon ben je toch.
net zoals doublepain
Ik heb de zelfgemaakte Chocolate Chip Cookies van m`n broertje al vriendelijk afgewezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar verder met afvallen.
Jawel want straks krijg je diabetes en mag je niks lekkers eten en meot je prikken en bloed overal en alles blind dit dat jaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet zo boeiend.
Awww.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook aangekomen hoor. Wel 5 kg en iedereen zegt het te zien zonder dat ik er überhaupt naar vraag. Godverdomme.
laat gaan joh moeten ze zelf wetenquote:
Ach ligt aan de inzet van de spelers, als het zo kut gaat als zaterdag, en de spelers even kut doen, kan de pleuris wel eens uitbrekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord die overwinning hoor, maar consequenties aan deze wedstrijd verbinden is wel heel debiel.
Zelfs voor de "Bestuur tegen de muur" groep
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kanjer bestuur kanjer bestuur kanjer kanjer kanjer bestuur
feyenoord is van ons feyenoord is van ons feyenoord feyenoord feyenoord is van ons
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Beetje spieren aangekomen?
Heel goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de zelfgemaakte Chocolate Chip Cookies van m`n broertje al vriendelijk afgewezen
Ow god jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel want straks krijg je diabetes en mag je niks lekkers eten en meot je prikken en bloed overal en alles blind dit dat jaa
geen flauw idee, krijg er gewoon een naar gevoel vanquote:
niet zo gek als je eerst 10 kilo woog, jij kan het wel hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook aangekomen hoor. Wel 5 kg en iedereen zegt het te zien zonder dat ik er überhaupt naar vraag. Godverdomme.
Dus je kont, tieten en buik zijn voorzien van een extra laagje vet?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je kont, tieten en buik zijn voorzien van een extra laagje vet?
Ik heb dat precies andersom. Maar dan 4 kg afgevallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Dusjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed.
[..]
Ow god ja
Dat was ik vergeten.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen flauw idee, krijg er gewoon een naar gevoel van
[..]
niet zo gek als je eerst 10 kilo woog, jij kan het wel hebben
Overal wel een beetje maar mn buik vooralquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je kont, tieten en buik zijn voorzien van een extra laagje vet?
hulk buster is zo baasquote:
Waarom zou je ze ook niet accepterenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dusja
[..]. Misschien wel ja.. maar ik voel me er zelf niet prettig bij en shit. Ineens mn broeken strak gadverdamme
. Dat is wel shittie wakker worden
. Maargoed, we weten wat te doen heu
Oh, nouja.. als het je alleen anar gevoel geeft maar als je die mensen verder gewoon accepteert dan lijkt me dat prima.
ESSJEquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
Even m'n dagelijkse dosis fruit naar binnen slurpen
Haha, als je bent afgevallen en iedereen ziet dat zo snel is dat wel heel tofquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom. Maar dan 4 kg afgevallenKnap als je dat kan zien.
Nope, maar zijn er zat die dat niet zullen accepteren oidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je ze ook niet accepterenJe hebt er toch geen last van verder
Ja dat wel. Is een compliment. Maar deed er niks voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, als je bent afgevallen en iedereen ziet dat zo snel is dat wel heel tof
Kedvesemquote:
Ja die mensen kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, maar zijn er zat die dat niet zullen accepteren oid
Zou je nog steeds knuffelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Overal wel een beetje maar mn buik vooral. Of daar valt het meer op, geen idee
.
Dat is al helemaal chillquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel. Is een compliment. Maar deed er niks voor
Vooral als ze dan vragen: "Hoe komt het?"
Geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |