leer je snel genoeg hoor\quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wilde vroeger altijd chemie studeren tot ik erachter kwam dat mijn fijne motoriek erg beroerd is
relatief simpele wiskunde onder de knie krijgen, dan is chemie een eitjequote:
Die man had geen vertrouwen in mequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
relatief simpele wiskunde onder de knie krijgen, dan is chemie een eitje
tering, hij is nog enger zonder- O-quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar goed dat hij een snor heeft
[ afbeelding ]
Maar nu laat ik mijn arme hond echt niet langer wachten
biochemie, dat is lastigquote:
quote:
docent van mij legt het altijd zo uit:quote:
antwoord me dan eerst evenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik effe boodschapepn doen
brb
Dacht, misschien weet je datquote:
Nogsteeds?quote:
nee johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef Tyron het volgende:
dekrsen zonder snor lijkt wel beetje op house
op sofjequote:
hoop het niet voor haarquote:
nee?quote:
ik hoop t niet voor jou, dan moet je delenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoop het niet voor haar
[..]
nee?
wtf?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoop het niet voor haar
[..]
nee?
Sof wil niks met mij te maken hebben, dat weet iedereenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoop t niet voor jou, dan moet je delen![]()
Je reageert zo lekkerquote:
awwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof wil niks met mij te maken hebben, dat weet iedereen![]()
[..]
Je reageert zo lekker
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik liet het vallen omdat de leraar van het desbetreffende vak aan huiswerkcontroles deed
iedereen wilt toch een stukje sofjequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik liet het vallen omdat de leraar van het desbetreffende vak aan huiswerkcontroles deed
niet doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil slapen maar twijfel omdat ik over 2 uur bij opticien moet zijn
Wat een slappe leraar had je dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]Huiswerk
Strafwerk als je je huiswerk niet maakt
Dat was bij mij snel over toen ik aangaf dat ik op school zat voor mezelf en niet voor de leraar, en daarom zelf wel bepaal of ik huiswerk maak of niet
nee niet doen insoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil slapen maar twijfel omdat ik over 2 uur bij opticien moet zijn
Elke leraar danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een slappe leraar had je dan.
BOE!quote:
nee ik schrok nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |