Alsof dat beeld nog niet vertekend is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet de geschiedenis eren toch?![]()
Ik kan er wel om lachen met die schijtirritante Engelsen en hun politiek correcte gezeik. Die willen zelfs Blackadder censureren voor een mogelijk vertekend beeld van de oorlog
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof dat beeld nog niet vertekend is.
In Nederland hebben we overigens natuurlijk ook gewoon zeerovers e.d. als mooie standbeelden staan.Al is dat wel uit een iets andere tijdspanne.
Toch wel anders. Dat was al tijdens een oorlog. Zo is het standbeeld van Jan Pieterszoon Coen wel verwijderd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof dat beeld nog niet vertekend is.
In Nederland hebben we overigens natuurlijk ook gewoon zeerovers e.d. als mooie standbeelden staan.Al is dat wel uit een iets andere tijdspanne.
Dat plan was ook al uitgetekend in 1900 om het vervolgens in 1914 uit te voeren, geniaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Von Schlieffen Plan
Jammer dat het niet helemaal lukte
Ik steunde je wel in je strijd andersquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn geschiedenis autisme slaat weer toe. Ik ga mijn hond uitlaten.
De VOC/WIC was verantwoordelijk voor 5 hele procenten. Het is juist een vertekend beeld dat zij daarin koplopers waren, ze begonnen wel vroeg dat wel.quote:
Ze hebben alleen de tekst op de sokkel aangepast. Beeld staat er nog.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo is het standbeeld van Jan Pieterszoon Coen wel verwijderd.
wat studeer je nu dan ook alweerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind dat oprecht interessant. Het is dat ik er weinig brood in zie, anders had ik mij na mijn huidige studie aangemeld op de EUR voor een studie geschiedenis.
ik heb naast johan derksen een peuk gerookt.quote:
Ah oké. Dan zal het wel tijdelijk in zijn geheel zijn verwijderd om het tekstbord aan te kunnen passen. Gelukkig maar dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de tekst op de sokkel aangepast. Beeld staat er nog.
In Hoorn dan.
Geen idee, en daar heb je gelijk in. Ik overweeg serieus met mijn P opzak te vertrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind dat oprecht interessant. Het is dat ik er weinig brood in zie, anders had ik mij na mijn huidige studie aangemeld op de EUR voor een studie geschiedenis.
geen ideequote:
soooowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb naast johan derksen een peuk gerookt.
einde stoer verhaal.
chemiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat studeer je nu dan ook alweer
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar goed dat hij een snor heeft
[ afbeelding ]
Maar nu laat ik mijn arme hond echt niet langer wachten
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar goed dat hij een snor heeft
[ afbeelding ]
Maar nu laat ik mijn arme hond echt niet langer wachten
Uhh, hij is geloof ik een aantal jaar geleden door een kraan omgetiktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah oké. Dan zal het wel tijdelijk in zijn geheel zijn verwijderd om het tekstbord aan te kunnen passen. Gelukkig maar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |