Jammer, misschien moet je nog maar even er aan denken dat ik je vader ben. Daar schrikt iedereen vanquote:
En uiteindelijk eindigen we allemaal op FOK!.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Elke leraar dan
Maar was ook in samenspraak met mn ouders, ik stopte liever mn tijd in werk dan huiswerk. Zolang ik maar voldoendes haalde vond de school en mn ouders het goed
En toen ik in spanje zat kocht ik de leraren gewoon omIk werkte toch in de kroegen en clubs waar hun uit gingen
Precies, en werkeloosquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En uiteindelijk eindigen we allemaal op FOK!.
ja lekkerquote:
zuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
de bioscoop heeft mij afgewezen
veel lager kan ik niet gaan
bioscopen krijgen op moment hbo'ers die werk willenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
Populair bijbaantje. Gratis films kijken en minimale arbeid.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
quote:
Kan je niet bij die eerder genoemde Italiaan in dienst treden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet ook werk mijn financiele situatie begint erg nijpend te worden
Lager?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
Dit jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lager?
Juist wel, bioscoop is 1 van de populairste bijbaantjes die er is op dit moment.
kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lager?
Juist wel, bioscoop is 1 van de populairste bijbaantjes die er is op dit moment.
lijkt me wel goed werkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
je doet ook precies niets bij een bioscoop
sowieso erg laks werk niets mis meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
lijkt me wel goed werk
jammer dat ik ver van een bios woon
De kaap lukte in het opvolgende topic welquote:
Ligt eraan waar je werkt. Verkoop van eten en drinken nog wel, maar kaartjes afscheuren voor de zaal, de deuren sluiten en filmpje kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
je doet ook precies niets bij een bioscoop
Bij JT wordt je helemaal naar je plek geleidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je werkt. Verkoop van eten en drinken nog wel, maar kaartjes afscheuren voor de zaal, de deuren sluiten en filmpje kijken![]()
Ik kan kiezen uit het Pathe Delft, Den Haag, Rotterdam of toch Scheveningenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
lijkt me wel goed werk
jammer dat ik ver van een bios woon
doe pathe de kuipquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit het Pathe Delft, Den Haag, Rotterdam of toch Scheveningen
Oh ja klopt inderdaad. Dat hebben sommige ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij JT wordt je helemaal naar je plek geleid
nee dat is kutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
Of dat je bediening hebt tijdens de film, dat is wel baas
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was jullie voor #hipster yoloswag dit dat. Toch Typisch, dit dat
[..]
De kaap lukte in het opvolgende topic wel
oke sorry Inso.quote:
En bokt.nl, daar kan je ook heerlijk trollenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Als je ambitieus bent vertrek je maar naar het VIVA forum
Van die Andorra spelers ja. Die maken er een leuke avond van. Beetje voetbalmiljonairs pestenquote:
gewoon de manier hoe van nistelrooy even naar hem toe loopt om te juichen, doet ie toch leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van die Andorra spelers ja. Die maken er een leuke avond van. Beetje voetbalmiljonairs pesten
radler?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
Hoe heet dat 'bier' met citroen erin
dat is echt gay
amstel lemon ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
lekker manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
corona ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
desperadosquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
| Forum Opties | |