Bij JT wordt je helemaal naar je plek geleidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je werkt. Verkoop van eten en drinken nog wel, maar kaartjes afscheuren voor de zaal, de deuren sluiten en filmpje kijken![]()
Ik kan kiezen uit het Pathe Delft, Den Haag, Rotterdam of toch Scheveningenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
lijkt me wel goed werk
jammer dat ik ver van een bios woon
doe pathe de kuipquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit het Pathe Delft, Den Haag, Rotterdam of toch Scheveningen
Oh ja klopt inderdaad. Dat hebben sommige ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij JT wordt je helemaal naar je plek geleid
nee dat is kutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
Of dat je bediening hebt tijdens de film, dat is wel baas
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was jullie voor #hipster yoloswag dit dat. Toch Typisch, dit dat
[..]
De kaap lukte in het opvolgende topic wel
oke sorry Inso.quote:
En bokt.nl, daar kan je ook heerlijk trollenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Als je ambitieus bent vertrek je maar naar het VIVA forum
Van die Andorra spelers ja. Die maken er een leuke avond van. Beetje voetbalmiljonairs pestenquote:
gewoon de manier hoe van nistelrooy even naar hem toe loopt om te juichen, doet ie toch leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van die Andorra spelers ja. Die maken er een leuke avond van. Beetje voetbalmiljonairs pesten
radler?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
Hoe heet dat 'bier' met citroen erin
dat is echt gay
amstel lemon ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
lekker manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
corona ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
desperadosquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef JanCees het volgende:
dat is echt gay
| Forum Opties | |