Ik kan er ook niks aan doen dat jij mij niet wiltquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je eigen gevoelens schuiven op iemand anders
serieus aapjje allesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
crack vind meisjes alleen mooi om te zien
als mijn geheugen mij niet in de steek laat
dit is wel erg inderdaadquote:
feyenoordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sorry, wij passen gewoon niet zo goed samen
gelukkig delen we een passie, games
Viel wel meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt ezell
[..]
Mijn reactie op jouw fb status haha
[..]
Intercity naar RotterdamCentraal toch?
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt ezell
[..]
Mijn reactie op jouw fb status haha
[..]
Intercity naar RotterdamCentraal toch?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
Ik ga even een doner durum halen.
Zie post hierbovenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel erg inderdaad
[..]
feyenoord
al ben ik daar op dit moment niet blij mee
kanjer voetbal
Ik probeer het ook hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ga deze week niks ongezonds eten.
Althans proberen
mwahquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie post hierbovenonze twee liefdes gecombineerd
maar ja, als ze vrijdag verliezen breekt de pleuris uit brom ik je
Zal wel meevallen. Ligt zelfs wel binnen de verwachting. Ook Vitesse moet zich revancheren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie post hierbovenonze twee liefdes gecombineerd
maar ja, als ze vrijdag verliezen breekt de pleuris uit brom ik je
Onzin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ligt zelfs wel binnen de verwachting.
Bij je chimis werk zeker weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had gister pizza en ijs op leuk he
Nog een mandarijntjeee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ga deze week niks ongezonds eten.
Althans proberen
Dat is lekker jaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij je chimis werk zeker weer.![]()
Ik gister zelfgebakken patat met aardappelkruiden, zo kanjer lekker
Oh, ja dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij teveel vet eten.
Thuis he. Ik zie ze ook wel winnen. En dan daarna weer een flut uitwedstrijd spelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Is goed Inso. Feyenoord maakt Vitesse wel even af.
Is je werk dichtbij huis?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mn leven ook weer aan het oppakken. Ben net zelfs met de fiets naar mn werk gegaan (al was ik wel al onderweg naar de tram maar toen weer teruggelpoen en de fiets genomen)
dealquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook gewoon des Feyenoords om vitesse 3-0 jantje te geven en daarmee ajax kampioen te laten worden en daarna weer kut te spelen
Dan word ik dikker en is er meer van mij om van te houden.quote:
Best het overwegen waard een tientje op Vitesse te zetten. Al ben ik met een beetje geluk mijn accountdetails vergetenquote:
ook echt al 7 punten achter op ajaxquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook gewoon des Feyenoords om vitesse 3-0 jantje te geven en daarmee ajax kampioen te laten worden en daarna weer kut te spelen
no.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan word ik dikker en is er meer van mij om van te houden.
Dat is goed te doen jaquote:
in een trein richting rotterdam, je veracht het nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef xcachet het volgende:
Heb het idee dat er allemaal Rotterdammers de trein in stappen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ligt zelfs wel binnen de verwachting. Ook Vitesse moet zich revancheren.
Brood bakkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor. Ik moet mn afbakbroodjes op eten en dan ga ik brood bakken. Ik begin wel gewoon met wit. Heb potten vol zaden en shit. Omg kut broodjes, ga op.
Ik heb heel veel moeite om deze post te begrijpen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor. Ik moet mn afbakbroodjes op eten en dan ga ik brood bakken. Ik begin wel gewoon met wit. Heb potten vol zaden en shit. Omg kut broodjes, ga op.
Nee eigenlijk niet. Wat heeft een Rotterdammer in Zwolle te zoeken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
in een trein richting rotterdam, je veracht het niet
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om deze post te begrijpen.
Geeft niet, je bent moe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite om deze post te begrijpen.
forensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Wat heeft een Rotterdammer in Zwolle te zoeken?
Maar ik ben dan nog steeds lief en aardig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |