https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Als dat als seksistisch isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:17 schreef MichaelScott het volgende:
Wilde eerst 'Hodlen tot het gaatje' doen maar weet niet of dat mag van die blauwe knakker.
Annabel heeft gonorroequote:
Bij de 3e krijg je een ban.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:18 schreef MichaelScott het volgende:
2 lapo's achter elkaar trouwens!![]()
Go MichaelScott!
Dealquote:
Kan welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef TimKuik het volgende:
Wel kut dat je op BTC-e geen stop-loss kan invoeren.
Mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef MichaelScott het volgende:
Waarschijnlijk gaan bepaalde mensen hier toch weer tot een uur of half vijf door met posten.
Mensen die dat doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef MichaelScott het volgende:
Waarschijnlijk gaan bepaalde mensen hier toch weer tot een uur of half vijf door met posten.
Als BTC naar 0 gaatquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef MichaelScott het volgende:
Oppassen of ik publiceer de naaktfoto's die je me stuurde toen je dronken was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef Leafeon672 het volgende:
Een FOK! zonder MichaelScottGod zij geprezen
Ik zal jouw eens publicerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oppassen of ik publiceer de naaktfoto's die je me stuurde toen je dronken was.
quote:
Ik ben 15, daar mag ik nog niet inquote:
Ook een note waardquote:
*bentquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ook een note waard![]()
Klagen over rascisme en mensen ziektes verwensen![]()
U is niet beter als ons
ONZ / Ze gaat vreemd? ):quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Anosmos het volgende:
Hetzelfde had ik met Mariah Carey; ze zingt wel "All I Want for Christmas is You", maar als je dan eenmaal in een koude decembernacht op d'r stoep staat met een rode strik om je snikkel vindt die trut het ook weer niet goed.
Nikonloverquote:
Jongess, tijd voor een liefdevol intermezzo (tijd voor de pauze)quote:
Angelique heeft burqa swag, net zoals Rihannaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Angelique voelt zich fijn in haar burka![]()
Mooie avatar
57, ga maar met GTAnoob mee naar die brug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:28 schreef Toto69 het volgende:
Kan iemand op coinedup kijken hoe hoog tips staat
TIPS/DOGEquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:28 schreef Toto69 het volgende:
Kan iemand op coinedup kijken hoe hoog tips staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
WTFquote:
GOX: Een reden waarom BTC de negatieve media kan blijven bashen (en terecht)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef TimKuik het volgende:
Wel apart dat GOX $210 hoger ligt\
Edit: En 19 doorbroken!
Dag Joséquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Niet te veel posten want ik moet morgen nog de lapo kunnen pakken.![]()
Hopelijk staat het morgen onder de 600.
Trustequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ga pitten.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
GOX: Een reden waarom BTC de negatieve media kan blijven bashen (en terecht)
Handelen in een virtuele markt
Het is het een of het ander he: Gun je het dal tot 8 uurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Alvast gecorrigeerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]_______________________________!
Deze man... Lulhannes
Morgen stijgen we weer..eventjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:39 schreef roislecxe het volgende:
Met deze snelheid kan het niet nog 3 dagen zakken in elk geval
Dan zitten we in de min.
Het stiertje zit te blazenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:39 schreef roislecxe het volgende:
Met deze snelheid kan het niet nog 3 dagen zakken in elk geval
Dan zitten we in de min.
ADHD-short tradenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:43 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf.. in 2 min weer bijna 0.60 omhoog.
Zit alleen in LTC, vanaf 21.2. Maar die houd ik gewoon denk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:43 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het stiertje zit te blazen![]()
Zit je nog ergens in? je PPCs
Is goed, ff 1 miljoen investeren...quote:
Daarom wil ik laag en met veel erinquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef TimKuik het volgende:
Wel opmerkelijk dat PPC en NMC 2 keer zo hard fluctueren als bitcoin (procentueel gezien).
Er valt dan ook veel meer geld mee te verdienen/verliezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef TimKuik het volgende:
Wel opmerkelijk dat PPC en NMC 2 keer zo hard fluctueren als bitcoin (procentueel gezien).
Ligt eraan. Je actie is $0,59 profit/coin.quote:
Het ligt er aan met hoeveel vermogen je werkt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je actie is $0,59 profit/coin.
EDIT: op uiltieme buy/sell moment (dus theoretisch)
Al valt dat ook weer tegen PPC/NMC zitten de laatste dagen vast aan bots, die gekoppeld waren aan de BTC-koersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er valt dan ook veel meer geld mee te verdienen/verliezen.
Zeker, de koersen van altcoins zoals PPC/NMC worden nu ook geregeerd door krachtige bots merk ik de laatste dagen (sinds de laatste onverwacht stijging een paar dagen geleden)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het ligt er aan met hoeveel vermogen je werkt.
Zie het als een goede kans om een paar procent winst op je vermogen te pakken. Met zulke shorts kan je makkelijk een procent of 10 pakken op een dag. Daar een hedgefund trader blij moet zijn met 2% per maand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zeker, de koersen van altcoins zoals PPC/NMC worden nu ook geregeerd door krachtige bots merk ik de laatste dagen (sinds de laatste onverwacht stijging een paar dagen geleden)
Game over om deze nog als "alternatieve kans" te zien
Als ik er de tijd voor hadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zie het als een goede kans om een paar procent winst op je vermogen te pakken. Met zulke shorts kan je makkelijk een procent of 10 pakken op een dag. Daar een hedgefund trader blij moet zijn met 2% per maand.
Ben je nu aan het trollen: Als je nu whatever moet uitstappen draai je verlies (tenzij je een hele tijd terug heb gekocht en als een gek gehodld hebt)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:15 schreef roislecxe het volgende:
Zometeen kan ik zonder al teveel schade gewoon uit m'n LTC zo te zien
Ga ik ook zeker doen.
Heb je net ook al gevraagd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen: Als je nu whatever moet uitstappen draai je verlies (tenzij je een hele tijd terug heb gekocht en als een gek gehodld hebt)
Nah, ech niequote:
Ik heb ze nog vastquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nah, ech nie![]()
Gewoon hoddelen of je ballen laten knallen en instappen op de bodem van de oceaan
Alright, de aanhouder wint, maar je huidige verlies, me je verwachtte koersdaling is ook wat waardquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:26 schreef roislecxe het volgende:
20.5 op z'n laagst. Heb niet het idee dat het gelijk weer door zal stomen naar 22
Trustenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:27 schreef edcetera het volgende:
En 2 nummertjes voor het slapengaan:
Truste![]()
Tot de volgende keer
En weer gestegenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
Godkanki is weer flink gedaald vandaag :S
Dat zeiden we 2-3 weken ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:35 schreef roislecxe het volgende:
Alles blijft stijgen![]()
PPC wordt nooit meer 4.5
Stiekem was het dan ook een GTAnoob-quotequote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat zeiden we 2-3 weken ook niet![]()
(maar BTC zou ook ooit weer zakken naar 30 EUR na de April-crash heb ik ooit volgehouden)
Wishful thinking en alles is mogelijk, waar ik wel in geloof is dat BTC noooit $10000 bereikt: Teveel altcoins, die het enorme succes van de cryptoworld gaan verdelen.
Cryptos: We zitten op de juiste frequentie!!
Bedoel je, dat GTA hetzelfde zeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem was het dan ook een GTAnoob-quote
Ik denk zelfs dat het morgen alweer nieuwe ronde nieuwe kansen is.
Maar nu ga ik er niet meer in
Ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Bedoel je, dat GTA hetzelfde zei![]()
Niet gelezen, dus 1+1=3![]()
![]()
Ik ben trouwens niet pesimistisch over Bitcoin op de korte termijn: Het is wat dollar en Paypal is in de fiat wereld op dit moment gebundeld, maar gaan beide uiteindelijk concurreren met andere cryptos en de sterkste/besten gaan overleven.
Bitcoin is de Kermit van de mobiele telefonie, de PowWow/ICQ/IRC van de chat en de Girotel van het internetbankieren.
Trusten roisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik inderdaad
Ik denk dat we het topje weer even gehad hebben. Hopelijk niet, want mn sellorder is nog lang niet aangetikt, maar zoals gezegd, die 2 LTC houden we gewoon vast
Morgen op naar de volgende dip, en dan ga ik dus niet blijven wachten met inkopen en de boot missen
Nu bedtijd.
Truste allen die nog wakker zijn![]()
Doeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik inderdaad
Ik denk dat we het topje weer even gehad hebben. Hopelijk niet, want mn sellorder is nog lang niet aangetikt, maar zoals gezegd, die 2 LTC houden we gewoon vast
Morgen op naar de volgende dip, en dan ga ik dus niet blijven wachten met inkopen en de boot missen
Nu bedtijd.
Truste allen die nog wakker zijn![]()
Trolletjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Rois die altijd zogenaamd gaat slapen en daarna nog een halve pagina vol post
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Rois die altijd zogenaamd gaat slapen en daarna nog een halve pagina vol post
Leaquote:
Ik was tijdens de "crash" ook gewoon hier hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]Dan is het goed
![]()
Je hebt wel wat gemist wat koersen betreft
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:14 schreef edcetera het volgende:
(en rook mijn peuk nog op edcetera...)
lurkersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik was tijdens de "crash" ook gewoon hier hoor
Houdoeeeeeeequote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:14 schreef edcetera het volgende:
Houdoe Rois![]()
Ik ga ook weg naar dromenland![]()
Laterzzzzz![]()
![]()
![]()
Houdoe edquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:14 schreef edcetera het volgende:
Houdoe Rois![]()
Ik ga ook weg naar dromenland![]()
Laterzzzzz![]()
![]()
![]()
4 uur geleden ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik postte zelfs gewoon mee
Onder andere dat ik mijn hodl plaatje kwijt was
Half 1quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Trusten
En met deze ontwikkelingen in de prijs zien we je over een topic of 4 wel weer terug
Dat zag ikquote:
Zie je wel dat er niks van klopt als jij dat zegtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat zag ik![]()
"En toen was ik nog aanwezig in stealth-mode"![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat zag ik![]()
"En toen was ik nog aanwezig in stealth-mode"![]()
quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:17 schreef roislecxe het volgende:
Oke ik ben weg.
Denk ik.
Houdoeeeee
Of misschien blijf ik nog even.
LTC wordt nooit meer 22![]()
Trustee!
...
...
..
..
..
.
Hoi.
quote:
Alles klopt behalve, dat ik nog op het laatste moment spy, voordat alles zwart gaat (licht uit=laptop downquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zie je wel dat er niks van klopt als jij dat zegt
Welterusten dan maarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:20 schreef roislecxe het volgende:
Nou. Ik ben echt naar bed.
Regelen jullie nog even een stijging naar 21.8 LTC ofzo?
En het liefst gelijk erna weer een daling.
Alvast bedankt en een goede nacht gewenst!
Nu gaat de laptop echt dicht
Nee hoor, miner aan, scherm uit en ik ben naar bedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Naar bed gaan is een heel proces voor crypto-addicts
Nou, welterusten dan hèquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee hoor, miner aan, scherm uit en ik ben naar bed
Life without a miner at homequote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee hoor, miner aan, scherm uit en ik ben naar bed
Trustenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Life without a miner at home![]()
Fijne nacht allen![]()
QFT: shutdown -h now
Doeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Life without a miner at home![]()
Fijne nacht allen![]()
QFT: shutdown -h now
Doeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
omg nog steeds doei aan het zeggen hier
quote:
Alles is keihard onderuit gegaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:34 schreef Nattekat het volgende:
Ugh, ik weer met mijn hebberigheid, USDE keihard onderuit gegaan
Het nadeel van altcoins is dat ze niet zo snel terugkomen op de oude waardequote:
https://www.multipool.us/quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:15 schreef DaMart het volgende:
Ik geef het LTC-minen maar even op. Ben op dit tempo nog 2 maanden bezig om de betalingsdrempel van 0,3 LTC te halen.
Mijn 4 jaar oude computer is ook beter geschikt voor CPU dan GPU-minen.
GPU: 3 KH/s en CPU: 30 KH/s.
Ja, dat ging met 3 tot 5 KH/s in de poolsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://www.multipool.us/
Scrypt mining
Yep...zelfs de Beurzen. Maar goed trekt op termijn wel weer recht want de afgelopen tijd deden de beurzen het heel behoorlijk.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:46 schreef Ludacriss het volgende:
Lang niet gepost hier. Btw wtf gebeurt met Doge de afgelopen weken.
Dan hebben ze geen bitcoins maar verhandeld naar USDquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:20 schreef DaMart het volgende:
Ik zie nu regelmatig mensen zeggend dat ze in fiat zitten. Kan iemand deze BTC-n00b even uitleggen wat dat inhoudt? Ik neem in ieder geval aan dat niet bedoeld wordt dat ze in een auto zitten.
Ah oké. Dank voor de uitlegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dan hebben ze geen bitcoins maar verhandeld naar USD
Dat je alles omgezet hebt naar $ of ¤.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:20 schreef DaMart het volgende:
Ik zie nu regelmatig mensen zeggend dat ze in fiat zitten. Kan iemand deze BTC-n00b even uitleggen wat dat inhoudt? Ik neem in ieder geval aan dat niet bedoeld wordt dat ze in een auto zitten.
Euro's zijn verboden om over te praten ;-)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat je alles omgezet hebt naar $ of ¤.
Edit: spuit11
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Euro's zijn verboden om over te praten ;-)
Dollard ook, dit topic gaat over cryptocurrencies en niet over roestende autosquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Euro's zijn verboden om over te praten ;-)
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dollard ook, dit topic gaat over cryptocurrencies en niet over roestende autos
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:41 schreef MichaelScott het volgende:
Zou LTC ooit nog boven de 17 uitkomen?
Boycot de dollarquote:
Jezusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:46 schreef MichaelScott het volgende:
Wat is zo'n FD-abo trouwens achterlijk duur![]()
¤235 voor een half jaar
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dollard ook, dit topic gaat over cryptocurrencies en niet over roestende autos
Werd net gebeld door zo'n callcentermuts en dit was dan al met ¤24 kortingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jezus
Kun je niet ergens studentenkorting krijgen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Werd net gebeld door zo'n callcentermuts en dit was dan al met ¤24 korting
Dan ga ik hem wel lekker pauper elke dag in de bibliotheek lezen.
Het minetopic is verderop hèquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:53 schreef Kale het volgende:
Wat is Tips aan het doen? Prijs daalt maar hashrate stijgt als een malle/ 15 GHs! Diff nu 75 next 211
FD?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:46 schreef MichaelScott het volgende:
Wat is zo'n FD-abo trouwens achterlijk duur![]()
¤235 voor een half jaar
Financieel Dagblad denk ikquote:
quote:
Dat deed ik ook met De Groene Amsterdammer totdat nare mensen hebben besloten dat er geen ruimte voor was in de bibliotheek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Werd net gebeld door zo'n callcentermuts en dit was dan al met ¤24 korting
Dan ga ik hem wel lekker pauper elke dag in de bibliotheek lezen.
Maar de hashrate stijgt als een gek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:08 schreef MichaelScott het volgende:
Heeft Toto zijn TIPS al verkocht?
Hij staat alweer op 45 en blijft dalen.
Dit is niet het minetopic, ik herhaal, DIT IS NIET HET MINETOPIC!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar de hashrate stijgt als een gek.
I know, maar het is toch wel vreemd dat de koers daalt maar dat miners er als een gek opspringen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dit is niet het minetopic, ik herhaal, DIT IS NIET HET MINETOPIC!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar het is toch wel vreemd dat de koers daalt maar dat miners er als een gek opspringen?
Misschien komt er nog een TIPS-surprise.
In SC mag alles.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dit is niet het minetopic, ik herhaal, DIT IS NIET HET MINETOPIC!
Staan nog maar net op Cryptsy, even geduld en lekker HODLENquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, maar het is toch wel vreemd dat de koers daalt maar dat miners er als een gek opspringen?
Misschien komt er nog een TIPS-surprise.
Herkenbaar... vanavond toch het minen maar even uitzetten om mijn nieuwe spelletje te kunnen spelenquote:
Die mag nog wel even gaan stijgen, zodat ik mijn investering eruit kan halenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:00 schreef Maxbet het volgende:
Doge blijft sterker stand houden dan verwacht
Ik verwacht nu geen stijgingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die mag nog wel even gaan stijgen, zodat ik mijn investering eruit kan halen.
Ik heb die dingen ook even naar een wallet gehaald nu.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik verwacht nu geen stijging
Wellicht als de spelen beginnen
5 Satoshi jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die dingen ook even naar een wallet gehaald nu.
MOON mag ook nog zeker wel 5 satoshi (dat zeg ik toch goed, als hij van 0,00000013 naar 0,00000018 moet?) stijgen, dan haal ik daar ook winst uit.
Ah, nou, zo veel moet die MOON even stijgen danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
5 Satoshi jaAls ik een beetje kan tellen heet dat
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:49 schreef Kale het volgende:
[..]
Staan nog maar net op Cryptsy, even geduld en lekker HODLEN
Plan B hebben we allemaal in werking gesteldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, nou, zo veel moet die MOON even stijgen dan.
En anders heb ik een plan B in werking gesteld.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Plan B hebben we allemaal in werking gesteld
[ afbeelding ]
Nee hoor. Is gewoon erg simpel, als de koerst niet stijgt, dan gewoon extra bijkopen tegen lagere prijs, zodat de koers minder hoeft te stijgen om het geheel gemiddeld genomen zonder verlies te verkopenquote:
Was nog een interessant stukje over op Tegenlicht (vpro zondag geloof ik) Dat in europa de banken nog veel te weinig eigen geld hebben en nog steeds even rot zijn. In de VS hebben ze dit beter aangepakt. Doe mij maar wat Bquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Plan B hebben we allemaal in werking gesteld
[ afbeelding ]
Ik kan natuurlijk niet al mijn fiat zaken omzetten in Bitcoin, maar ik zou wel steeds minder bij de banken neer willen zettenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:48 schreef zomertje het volgende:
[..]
Was nog een interessant stukje over op Tegenlicht (vpro zondag geloof ik) Dat in europa de banken nog veel te weinig eigen geld hebben en nog steeds even rot zijn. In de VS hebben ze dit beter aangepakt. Doe mij maar wat B
60+quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt nog mee, wanneer wil je er weer uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Mooie strategie. Tenzij het constant blijft dalen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon erg simpel, als de koerst niet stijgt, dan gewoon extra bijkopen tegen lagere prijs, zodat de koers minder hoeft te stijgen om het geheel gemiddeld genomen zonder verlies te verkopen.
Het fluctueert de laatste dagen. Zal ook niet veel lager gaan, schat ik in (heel veel lager dan 12 Satoshi is toch niet mogelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooie strategie. Tenzij het constant blijft dalen.
Hij neemt even een aanloopje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef MichaelScott het volgende:
Toch maar even uit PPC gestapt met 75 cent winst, ik vertrouw het niet helemaal.
Een aanloopje om het ravijn in te springen zou ook kunnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij neemt even een aanloopje.
Edit: of niet natuurlijk
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.dfs.ny.gov/insurance/hearing/vc_01282014_indx.htm
Hier staan wat linkjes naar de webstream en de lijst met sprekers.
Als ik het helemaal kan volgen wel ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goed bezig
Kan het helaas niet volgen, kun je een tl;dr plaatsen straks?
quote:Panel 1 (11:30am - 1:30pm) – The Investor Perspective: The Future of Virtual Currencies
Barry Silbert – Founder & CEO of SecondMarket and Founder of the Bitcoin Investment
Trust
Jeremy Liew – Partner, Lightspeed Venture Partners
Fred Wilson – Partner, Union Square Ventures
Cameron and Tyler Winklevoss – Principals, Winklevoss Capital Management
Panel 2 (2:30pm - 4:30pm) – Virtual Currencies and Regulation in an Evolving Landscape
Charles Lee – Creator of Litecoin
Judie Rinearson – Partner, Bryan Cave
Carol Van Cleef – Partner, Patton Boggs
TBD Additional Witnesses
quote:Wednesday, January 29th
Panel 1 (10:00am – 11:00am) – Law Enforcement and Virtual Currencies
Cyrus R. Vance, Jr – District Attorney of New York County
Richard B. Zabel – Deputy U.S. Attorney for the Southern District of New York
Panel 2 (11:30am - 1:30pm) – Virtual Currency Commerce and Consumer Protections
Fred Ehrsam – Co-Founder, Coinbase
Jeremy Allaire – Founder & CEO, Circle Internet Financial
TBD Representative of Overstock.com
Panel 3 (2:30pm – 4:00pm) – The Academic View on Virtual Currencies
Ed W. Felten – Professor of Computer Science and Public Affairs, and Director of the
Center for Information Technology Policy, Princeton University
Susan Athey – Professor of Economics, Stanford University
Achternagezeten door mijn DOGE dan wel hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef dimmak het volgende:
Ik heb MEOW gekocht.Die gaat naar de maan snel.
Verschil tussen eastern en western?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als ik het helemaal kan volgen wel ja.![]()
Maar ik zie net op de gastenlijst dat de starttijd anders is dan op business insider staat dus begint het pas over 1,5 uur.
[..]
[..]
Die is al naar de maan geweest, verdomme plaats 17 geweest op Coinmarketcap. Die gaat weer naar de aarde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef dimmak het volgende:
Ik heb MEOW gekocht.Die gaat naar de maan snel.
Verkoop je DOGE voor MEOW op coinedup nu het nog kan!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Achternagezeten door mijn DOGE dan wel he.
Volgende pump komt er aan!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die is al naar de maan geweest, verdomme plaats 17 geweest op Coinmarketcap. Die gaat weer naar de aarde.
Nee, ik laat de DOGE wel even in de wallet zitten. Gaat vast wel weer een keer stijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Verkoop je DOGE voor MEOW op coinedup nu het nog kan!
Ik wil het anders wel van je huren, dan heb je sowieso winst.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik een pc ga kopen om te minen of niet. M'n hoofd zit vol met ffuu sinds m'n domme move.
Denk gewoon een foutje van business insider, voorlopig krijg ik alleen maar een video te zien dat mijn video player goed werkt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Verschil tussen eastern en western?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar? Jij volgt die Twitter toch, ik gebruik geen Twitter, hoe werkt dat?
twitter:Fontase twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 13:32:13Panic sellers selling their #MEOW will be panic buying it back at higer prices soon. #kittehcoin reageer retweet
twitter:thecryptotrader twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 12:32:15#MEOW seems undervalued at the moment reageer retweet
Jij kan toch al minen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil het anders wel van je huren, dan heb je sowieso winst.
Toto (L)quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter is hoe ik het zie
Bobquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:11 schreef BobdeHaan het volgende:
Al is de deadline nog zo snel, Manutan die fixt het wel.
Jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van FOK! user -Angel- die naar Groenland ging?
Nou, hij ging niet.
TRV / [Reisverslag] Groenland.
Vreemd genoeg pleit Max Keiser zelfs voor MEOW.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef dimmak het volgende:
[..]twitter:Fontase twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 13:32:13Panic sellers selling their #MEOW will be panic buying it back at higer prices soon. #kittehcoin reageer retweet
twitter:thecryptotrader twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 12:32:15#MEOW seems undervalued at the moment reageer retweet
Daarom.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vreemd genoeg pleit Max Keiser zelfs voor MEOW.
Zou me niets verbazen als Max Keiser ook een pump en dumper is.
Hakimquote:
Utopia, die met die zahjte zjhequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef Maxbet het volgende:
Wie is HakimIk heb weer wat gemist geloof ik
Lurkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef Maxbet het volgende:
Wie is HakimIk heb weer wat gemist geloof ik
Wie heeft er hier een zahjte zjhe danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Utopia, die met die zahjte zjhe
Ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wie heeft er hier een zahjte zjhe dan
Met die wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Utopia, die met die zahjte zjhe
quote:
Kijk Max, jij snapt mijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wie heeft er hier een zahjte zjhe dan
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Kijk Max, jij snapt mij
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Kijk Max, jij snapt mij
Haterquote:
Dat krijg je met geliefden he, die voelen elkaar feilloos aanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Kijk Max, jij snapt mij
En jij snapt onsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met geliefden he, die voelen elkaar feilloos aan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met geliefden he, die voelen elkaar feilloos aan.
quote:
Oh zo lang alquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post dan ook alweer 3 dagen mee hier.
Jeequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh zo lang aldan mag jij de ringen dragen
Ja leuk, de ene helft zit koersen te kijken op een groot scherm en de andere helft zit in de SC te posten vanaf mobielquote:
Nu heb je het alleen over het bruidspaar toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja leuk, de ene helft zit koersen te kijken op een groot scherm en de andere helft zit in de SC te posten vanaf mobiel
Nee die hebben we geadopteerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jee.
En is Toto jullie bruidsmeisje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |