Verschil tussen eastern en western?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als ik het helemaal kan volgen wel ja.![]()
Maar ik zie net op de gastenlijst dat de starttijd anders is dan op business insider staat dus begint het pas over 1,5 uur.
[..]
[..]
Die is al naar de maan geweest, verdomme plaats 17 geweest op Coinmarketcap. Die gaat weer naar de aarde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef dimmak het volgende:
Ik heb MEOW gekocht.Die gaat naar de maan snel.
Verkoop je DOGE voor MEOW op coinedup nu het nog kan!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Achternagezeten door mijn DOGE dan wel he.
Volgende pump komt er aan!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die is al naar de maan geweest, verdomme plaats 17 geweest op Coinmarketcap. Die gaat weer naar de aarde.
Nee, ik laat de DOGE wel even in de wallet zitten. Gaat vast wel weer een keer stijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Verkoop je DOGE voor MEOW op coinedup nu het nog kan!
Ik wil het anders wel van je huren, dan heb je sowieso winst.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik een pc ga kopen om te minen of niet. M'n hoofd zit vol met ffuu sinds m'n domme move.
Denk gewoon een foutje van business insider, voorlopig krijg ik alleen maar een video te zien dat mijn video player goed werkt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Verschil tussen eastern en western?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar? Jij volgt die Twitter toch, ik gebruik geen Twitter, hoe werkt dat?
twitter:Fontase twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 13:32:13Panic sellers selling their #MEOW will be panic buying it back at higer prices soon. #kittehcoin reageer retweet
twitter:thecryptotrader twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 12:32:15#MEOW seems undervalued at the moment reageer retweet
Jij kan toch al minen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil het anders wel van je huren, dan heb je sowieso winst.
Toto (L)quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter is hoe ik het zie
Bobquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:11 schreef BobdeHaan het volgende:
Al is de deadline nog zo snel, Manutan die fixt het wel.
Jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van FOK! user -Angel- die naar Groenland ging?
Nou, hij ging niet.
TRV / [Reisverslag] Groenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |