Herkenbaar... vanavond toch het minen maar even uitzetten om mijn nieuwe spelletje te kunnen spelenquote:
Die mag nog wel even gaan stijgen, zodat ik mijn investering eruit kan halenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:00 schreef Maxbet het volgende:
Doge blijft sterker stand houden dan verwacht
Ik verwacht nu geen stijgingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die mag nog wel even gaan stijgen, zodat ik mijn investering eruit kan halen.
Ik heb die dingen ook even naar een wallet gehaald nu.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik verwacht nu geen stijging
Wellicht als de spelen beginnen
5 Satoshi jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die dingen ook even naar een wallet gehaald nu.
MOON mag ook nog zeker wel 5 satoshi (dat zeg ik toch goed, als hij van 0,00000013 naar 0,00000018 moet?) stijgen, dan haal ik daar ook winst uit.
Ah, nou, zo veel moet die MOON even stijgen danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
5 Satoshi jaAls ik een beetje kan tellen heet dat
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:49 schreef Kale het volgende:
[..]
Staan nog maar net op Cryptsy, even geduld en lekker HODLEN
Plan B hebben we allemaal in werking gesteldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, nou, zo veel moet die MOON even stijgen dan.
En anders heb ik een plan B in werking gesteld.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Plan B hebben we allemaal in werking gesteld
[ afbeelding ]
Nee hoor. Is gewoon erg simpel, als de koerst niet stijgt, dan gewoon extra bijkopen tegen lagere prijs, zodat de koers minder hoeft te stijgen om het geheel gemiddeld genomen zonder verlies te verkopenquote:
Was nog een interessant stukje over op Tegenlicht (vpro zondag geloof ik) Dat in europa de banken nog veel te weinig eigen geld hebben en nog steeds even rot zijn. In de VS hebben ze dit beter aangepakt. Doe mij maar wat Bquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Plan B hebben we allemaal in werking gesteld
[ afbeelding ]
Ik kan natuurlijk niet al mijn fiat zaken omzetten in Bitcoin, maar ik zou wel steeds minder bij de banken neer willen zettenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:48 schreef zomertje het volgende:
[..]
Was nog een interessant stukje over op Tegenlicht (vpro zondag geloof ik) Dat in europa de banken nog veel te weinig eigen geld hebben en nog steeds even rot zijn. In de VS hebben ze dit beter aangepakt. Doe mij maar wat B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |