TIPS/DOGEquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:28 schreef Toto69 het volgende:
Kan iemand op coinedup kijken hoe hoog tips staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
WTFquote:
GOX: Een reden waarom BTC de negatieve media kan blijven bashen (en terecht)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:27 schreef TimKuik het volgende:
Wel apart dat GOX $210 hoger ligt\
Edit: En 19 doorbroken!
Dag Joséquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Niet te veel posten want ik moet morgen nog de lapo kunnen pakken.![]()
Hopelijk staat het morgen onder de 600.
Trustequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ga pitten.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
GOX: Een reden waarom BTC de negatieve media kan blijven bashen (en terecht)
Handelen in een virtuele markt
Het is het een of het ander he: Gun je het dal tot 8 uurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ga pitten.![]()
Alvast gecorrigeerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]_______________________________!
Deze man... Lulhannes
Morgen stijgen we weer..eventjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:39 schreef roislecxe het volgende:
Met deze snelheid kan het niet nog 3 dagen zakken in elk geval
Dan zitten we in de min.
Het stiertje zit te blazenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:39 schreef roislecxe het volgende:
Met deze snelheid kan het niet nog 3 dagen zakken in elk geval
Dan zitten we in de min.
ADHD-short tradenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:43 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf.. in 2 min weer bijna 0.60 omhoog.
Zit alleen in LTC, vanaf 21.2. Maar die houd ik gewoon denk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:43 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het stiertje zit te blazen![]()
Zit je nog ergens in? je PPCs
Is goed, ff 1 miljoen investeren...quote:
Daarom wil ik laag en met veel erinquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef TimKuik het volgende:
Wel opmerkelijk dat PPC en NMC 2 keer zo hard fluctueren als bitcoin (procentueel gezien).
Er valt dan ook veel meer geld mee te verdienen/verliezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef TimKuik het volgende:
Wel opmerkelijk dat PPC en NMC 2 keer zo hard fluctueren als bitcoin (procentueel gezien).
Ligt eraan. Je actie is $0,59 profit/coin.quote:
Het ligt er aan met hoeveel vermogen je werkt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je actie is $0,59 profit/coin.
EDIT: op uiltieme buy/sell moment (dus theoretisch)
Al valt dat ook weer tegen PPC/NMC zitten de laatste dagen vast aan bots, die gekoppeld waren aan de BTC-koersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Er valt dan ook veel meer geld mee te verdienen/verliezen.
Zeker, de koersen van altcoins zoals PPC/NMC worden nu ook geregeerd door krachtige bots merk ik de laatste dagen (sinds de laatste onverwacht stijging een paar dagen geleden)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het ligt er aan met hoeveel vermogen je werkt.
Zie het als een goede kans om een paar procent winst op je vermogen te pakken. Met zulke shorts kan je makkelijk een procent of 10 pakken op een dag. Daar een hedgefund trader blij moet zijn met 2% per maand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zeker, de koersen van altcoins zoals PPC/NMC worden nu ook geregeerd door krachtige bots merk ik de laatste dagen (sinds de laatste onverwacht stijging een paar dagen geleden)
Game over om deze nog als "alternatieve kans" te zien
Als ik er de tijd voor hadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zie het als een goede kans om een paar procent winst op je vermogen te pakken. Met zulke shorts kan je makkelijk een procent of 10 pakken op een dag. Daar een hedgefund trader blij moet zijn met 2% per maand.
Ben je nu aan het trollen: Als je nu whatever moet uitstappen draai je verlies (tenzij je een hele tijd terug heb gekocht en als een gek gehodld hebt)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:15 schreef roislecxe het volgende:
Zometeen kan ik zonder al teveel schade gewoon uit m'n LTC zo te zien
Ga ik ook zeker doen.
Heb je net ook al gevraagd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen: Als je nu whatever moet uitstappen draai je verlies (tenzij je een hele tijd terug heb gekocht en als een gek gehodld hebt)
Nah, ech niequote:
Ik heb ze nog vastquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nah, ech nie![]()
Gewoon hoddelen of je ballen laten knallen en instappen op de bodem van de oceaan
Alright, de aanhouder wint, maar je huidige verlies, me je verwachtte koersdaling is ook wat waardquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:26 schreef roislecxe het volgende:
20.5 op z'n laagst. Heb niet het idee dat het gelijk weer door zal stomen naar 22
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |