Trustenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:27 schreef edcetera het volgende:
En 2 nummertjes voor het slapengaan:
Truste![]()
Tot de volgende keer
En weer gestegenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
Godkanki is weer flink gedaald vandaag :S
Dat zeiden we 2-3 weken ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:35 schreef roislecxe het volgende:
Alles blijft stijgen![]()
PPC wordt nooit meer 4.5
Stiekem was het dan ook een GTAnoob-quotequote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat zeiden we 2-3 weken ook niet![]()
(maar BTC zou ook ooit weer zakken naar 30 EUR na de April-crash heb ik ooit volgehouden)
Wishful thinking en alles is mogelijk, waar ik wel in geloof is dat BTC noooit $10000 bereikt: Teveel altcoins, die het enorme succes van de cryptoworld gaan verdelen.
Cryptos: We zitten op de juiste frequentie!!
Bedoel je, dat GTA hetzelfde zeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem was het dan ook een GTAnoob-quote
Ik denk zelfs dat het morgen alweer nieuwe ronde nieuwe kansen is.
Maar nu ga ik er niet meer in
Ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Bedoel je, dat GTA hetzelfde zei![]()
Niet gelezen, dus 1+1=3![]()
![]()
Ik ben trouwens niet pesimistisch over Bitcoin op de korte termijn: Het is wat dollar en Paypal is in de fiat wereld op dit moment gebundeld, maar gaan beide uiteindelijk concurreren met andere cryptos en de sterkste/besten gaan overleven.
Bitcoin is de Kermit van de mobiele telefonie, de PowWow/ICQ/IRC van de chat en de Girotel van het internetbankieren.
Trusten roisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik inderdaad
Ik denk dat we het topje weer even gehad hebben. Hopelijk niet, want mn sellorder is nog lang niet aangetikt, maar zoals gezegd, die 2 LTC houden we gewoon vast
Morgen op naar de volgende dip, en dan ga ik dus niet blijven wachten met inkopen en de boot missen
Nu bedtijd.
Truste allen die nog wakker zijn![]()
Doeiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik inderdaad
Ik denk dat we het topje weer even gehad hebben. Hopelijk niet, want mn sellorder is nog lang niet aangetikt, maar zoals gezegd, die 2 LTC houden we gewoon vast
Morgen op naar de volgende dip, en dan ga ik dus niet blijven wachten met inkopen en de boot missen
Nu bedtijd.
Truste allen die nog wakker zijn![]()
Trolletjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Rois die altijd zogenaamd gaat slapen en daarna nog een halve pagina vol post
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Rois die altijd zogenaamd gaat slapen en daarna nog een halve pagina vol post
Leaquote:
Ik was tijdens de "crash" ook gewoon hier hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]Dan is het goed
![]()
Je hebt wel wat gemist wat koersen betreft
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:14 schreef edcetera het volgende:
(en rook mijn peuk nog op edcetera...)
lurkersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik was tijdens de "crash" ook gewoon hier hoor
Houdoeeeeeeequote:Op dinsdag 28 januari 2014 03:14 schreef edcetera het volgende:
Houdoe Rois![]()
Ik ga ook weg naar dromenland![]()
(en rook mijn peuk nog op edcetera...)
Laterzzzzz![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |