De zakken chips en chocoladerepen er doorheen weten te krijgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
Lekker boodschappen gedaan met mijn ouderd
VA jij bent wel beetje nerdje he?quote:
nep!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
1D
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Hem, volgens mij is het wel mogelijk, maar ben geen iPhone expert want ik houd niet echt van die dingenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA jij bent wel beetje nerdje he?Weet jij hoe je je Iphone kan downgraden?
Ik zie dat het haast onmogelijk is op internet, maar misschien weet jij nog een optie
Tweakers?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hem, volgens mij is het wel mogelijk, maar ben geen iPhone expert want ik houd niet echt van die dingenAl op tweakers gekeken?
Wil je van iOS7 naar iOS6?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat het haast onmogelijk is op internet, maar misschien weet jij nog een optie
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zakken chips en chocoladerepen er doorheen weten te krijgen?
ik mocht 8 zakken chips uitzoekenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zakken chips en chocoladerepen er doorheen weten te krijgen?
Welke zijn het geworden? Waarom zoveel?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik mocht 8 zakken chips uitzoeken
Uhuquote:
Daar moet je de week toch zeker wel mee doorkomenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
voor een paar weken is datquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Welke zijn het geworden? Waarom zoveel?
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar moet je de week toch zeker wel mee doorkomen
8 zakken? whutquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
heb je een back-up gemaakt?quote:
die kan je allemaal weggooienquote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
voor een paar weken is dat
2 x paprika ribbel
2 x naturel ribbel
1 x doritos nacho cheese
1 x joppie
1 x heinz tomato
1 x cheese onion
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zozo, kinderfeestje?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
2 x paprika ribbel
2 x naturel ribbel
1 x doritos nacho cheese
1 x joppie
1 x heinz tomato
1 x cheese onion
Geloof het wel.quote:
hoezoquote:
De meeste vind ik goede keus.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
2 x paprika ribbel
2 x naturel ribbel
1 x doritos nacho cheese
1 x joppie
1 x heinz tomato
1 x cheese onion
Omdat hij ten eerste tering sloom is. Ik vind internet absoluut niet tof werken, en whatsapp al helemaal niet.quote:
moet je die erop zettenquote:
Inderdaadquote:
Moet je eerst je filmware downgraden daarna de software. Die kun je beiden downloaden op internet. Mij lukte het daarna niet om op mijn mobiel te zetten. Maar google het.quote:
Hoeveel gram zou er nou doorheen gaan bij Wim in zo'n week?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al mis ik Emile Schellevis wel.
nee ik heb geen kinderenquote:
Maar ik zag op internet dat als je een herstelpunt maakt naar je laatste back-up dat hij gewoon IOS 7 meeneemt. Of is dat niet zo?quote:
je bent zelf viesquote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vies
behalve doritois en cheese onion
oke dan neem jij die en ik de restquote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vies
behalve doritois en cheese onion
vastquote:
geeneens ideequote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik zag op internet dat als je een herstelpunt maakt naar je laatste back-up dat hij gewoon IOS 7 meeneemt. Of is dat niet zo?
En ben je dan niet veel dingen kwijt?
iOS 7 kan je niet downgraden.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je eerst je filmware downgraden daarna de software. Die kun je beiden downloaden op internet. Mij lukte het daarna niet om op mijn mobiel te zetten. Maar google het.
ja mooie tijdquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
tjack weet je nog dat we allebei deze ui van cachet namen
ik raak in de warquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
tjack weet je nog dat we allebei deze ui van cachet namen
wil je ajb even normaal doenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mooie tijd
toen mochten we elkaar nog
na die meet niet meer
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?quote:
jaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?
Waarom niet?quote:
okequote:
Waarom luister je wel naar hem en niet naar mij. Ik voel een afstand tussen ons ontstaan de laatste tijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?
mijn volgende telefoon wordt een chinaphonequote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
sowieso geen chinaphone hebben
dan ben je echt een apaat
donraja is het hier mee eens
Tjacka tief op met die UIquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
welkequote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn volgende telefoon wordt een chinaphone
dankzij jou
Omdat jc en ik gaan trouwen en jij opeens weg ging naar tjackaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom luister je wel naar hem en niet naar mij. Ik voel een afstand tussen ons ontstaan de laatste tijd.
wat heb je nuquote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik niet
moet deze nog een jaar ruim
Zit er serieus aan te denken een Iphone te kopen met IOS 6 er nog op via MP ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan gewoon niet. Heb het vaak geprobeerd toen ios7 nog niet te jailbreaken eas
west-friezen be likequote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jc en ik gaan trouwen en jij opeens weg ging naar tjacka
wow, gaan jullie al trouwen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
gedaanquote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka je hebt 10 seconden om je UI te veranderen.
Ik mep je in elkaar anders
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahha htc one stadionverbodquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
htc one sv
en hij is al gerepareerd ja want het blijft htc
Welke iPhone heb je dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit er serieus aan te denken een Iphone te kopen met IOS 6 er nog op via MP ofzodit is echt helemaal niks.
uh okequote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
Vandaag zei een vriendin dat alle chinaphones afgeluisterd worden door de chinese nsa en dat ze liever wilde dat samsung (volgens haar amerika) haar afluisterde dan china
Die is best wel slim toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
Vandaag zei een vriendin dat alle chinaphones afgeluisterd worden door de chinese nsa en dat ze liever wilde dat samsung (volgens haar amerika) haar afluisterde dan china
Samsung is Koreaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
Ja, want samsung wordt niet gemaakt in China natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
en je doet onaardig tegen mequote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, gaan jullie al trouwen?
zo veel tijd spendeer ik niet eens aan Tjacka
Ja als je reacties leest zie je dat het bij niemand luktquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fok-it, eerste hit op google
http://www.pcmweb.nl/work(...)os-7-naar-ios-6.html
4quote:
Samsung wordt gelukkig wel in Amerika geproduceerd. Erg Amerikaans merk ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
ja dat wist ik toen nog nietquote:
jij bent domquote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, want samsung wordt niet gemaakt in China natuurlijk.
ze zei amerikaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, want samsung wordt niet gemaakt in China natuurlijk.
oke laten we gewoon eerlijk tegen elkaar zijnquote:
sof, ik houd ook van jouquote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oke laten we gewoon eerlijk tegen elkaar zijn
cachet, ik houd van je.
Ja maar hij is ook 10x zo sloom gewordenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fokkie, ik kon die verandering ook niet handelen. Maar leg je erbij neer. Het wend wel.
Inderdaad. Volgende keer mag tjacka niet meequote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
sof, ik houd ook van jou
Tjacka komt niet tussen onze vriendschap
iOS 7 is ook niet echt geschikt voor iPhone 4.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook 10x zo sloom geworden
die wordt toch ook daar gemaaktquote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alle telefoons worden in china of omliggende landen gemaakt. Volgens mij is haast alleen apple amerikaans
Die van mij ook. Batterij doet het ook nog maar een paar uurtjes. Ik ga nieuwe vragen voor m'n b-day.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook 10x zo sloom geworden
Neequote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgende keer mag tjacka niet mee
Gemaakt niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alle telefoons worden in china of omliggende landen gemaakt. Volgens mij is haast alleen apple amerikaans
zie je je mag mij echt nietquote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgende keer mag tjacka niet mee
IKquote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemaakt niet.
Wie wil mijn beste FOK! vriend worden?
Maar niet ontworpen. Maar in elkaar gezet idd daar, heel veel onderdelen van samsungquote:
look a like iPhone johquote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
fokkie koop dit
als je dat niet doet dan is je moeder een hoer
http://www.banggood.com/J(...)e-White-p-83016.html
[ afbeelding ]![]()
ikquote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemaakt niet.
Dat is ze sowieso alquote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
fokkie koop dit
als je dat niet doet dan is je moeder een hoer
http://www.banggood.com/J(...)e-White-p-83016.html
[ afbeelding ]![]()
ben ik toch al?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemaakt niet.
jij mag mij ook nietquote:
Volgens mij was jij al door Sof uitgekozen. Dit soort afspraken moeten wel contractueel worden vastgelegd.quote:
ik jou ook welquote:
je bent zelf voor de treinquote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Furdinand het volgende:
Niks mis met mijn iPhone 4. Al ruim 3 jaar in dienst. Loopt nog als een trein.
dit klinkt niet overtuigendquote:
die gaat diepquote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf voor de trein
WOOOWW
ik weet weer een nieuwe
west-friezen be like
de trein
Dan krijg je er een dagtaak aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit klinkt niet overtuigend
ik ga al je posts in dit topic verwijderen vanaf nu
Wow... niet doen hoor Tjacka. We kunnen je modkrachten niet missenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf voor de trein
WOOOWW
ik weet weer een nieuwe
west-friezen be like
de trein
Dat je niet meer moet verwijderen, ouwe joodquote:
is dat zoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig blijven verwijderde posts wel gelden. Je kunt vrij spammen naar een record Sof.
quote:
quote:
Zo blijven haar quotes bestaan/quote:
Trek je mijn expertise nou in twijfel? Dit zou Sof nooit hebben gedaan, jammer dat ze nooit meer post.quote:
Mietje. Je hebt geen overwichtquote:
ik deed dat zodat tjacka maar moest blijven verwijderenquote:
overgewicht XDquote:
oh dan is het goedquote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik deed dat zodat tjacka maar moest blijven verwijderen
dat ik van je houdquote:
je durft niet op te nemen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben vandaag drie keer gebeld
dit geeft de burgen geen moed
je moeder zit niet op fokquote:
OOH BRA BRA POWquote:
OHHH BRA POW POW POWquote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook gewoon een account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |