die kan je allemaal weggooienquote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
voor een paar weken is dat
2 x paprika ribbel
2 x naturel ribbel
1 x doritos nacho cheese
1 x joppie
1 x heinz tomato
1 x cheese onion
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA jij bent wel beetje nerdje he?Weet jij hoe je je Iphone kan downgraden?
Ik zie dat het haast onmogelijk is op internet, maar misschien weet jij nog een optie
Zozo, kinderfeestje?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
2 x paprika ribbel
2 x naturel ribbel
1 x doritos nacho cheese
1 x joppie
1 x heinz tomato
1 x cheese onion
Geloof het wel.quote:
hoezoquote:
De meeste vind ik goede keus.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
2 x paprika ribbel
2 x naturel ribbel
1 x doritos nacho cheese
1 x joppie
1 x heinz tomato
1 x cheese onion
Omdat hij ten eerste tering sloom is. Ik vind internet absoluut niet tof werken, en whatsapp al helemaal niet.quote:
moet je die erop zettenquote:
Inderdaadquote:
Moet je eerst je filmware downgraden daarna de software. Die kun je beiden downloaden op internet. Mij lukte het daarna niet om op mijn mobiel te zetten. Maar google het.quote:
Hoeveel gram zou er nou doorheen gaan bij Wim in zo'n week?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al mis ik Emile Schellevis wel.
nee ik heb geen kinderenquote:
Maar ik zag op internet dat als je een herstelpunt maakt naar je laatste back-up dat hij gewoon IOS 7 meeneemt. Of is dat niet zo?quote:
je bent zelf viesquote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vies
behalve doritois en cheese onion
oke dan neem jij die en ik de restquote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vies
behalve doritois en cheese onion
vastquote:
geeneens ideequote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik zag op internet dat als je een herstelpunt maakt naar je laatste back-up dat hij gewoon IOS 7 meeneemt. Of is dat niet zo?
En ben je dan niet veel dingen kwijt?
iOS 7 kan je niet downgraden.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je eerst je filmware downgraden daarna de software. Die kun je beiden downloaden op internet. Mij lukte het daarna niet om op mijn mobiel te zetten. Maar google het.
ja mooie tijdquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
tjack weet je nog dat we allebei deze ui van cachet namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |