De zakken chips en chocoladerepen er doorheen weten te krijgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
Lekker boodschappen gedaan met mijn ouderd
VA jij bent wel beetje nerdje he?quote:
nep!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
1D
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Hem, volgens mij is het wel mogelijk, maar ben geen iPhone expert want ik houd niet echt van die dingenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA jij bent wel beetje nerdje he?Weet jij hoe je je Iphone kan downgraden?
Ik zie dat het haast onmogelijk is op internet, maar misschien weet jij nog een optie
Tweakers?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hem, volgens mij is het wel mogelijk, maar ben geen iPhone expert want ik houd niet echt van die dingenAl op tweakers gekeken?
Wil je van iOS7 naar iOS6?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat het haast onmogelijk is op internet, maar misschien weet jij nog een optie
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zakken chips en chocoladerepen er doorheen weten te krijgen?
ik mocht 8 zakken chips uitzoekenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zakken chips en chocoladerepen er doorheen weten te krijgen?
Welke zijn het geworden? Waarom zoveel?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik mocht 8 zakken chips uitzoeken
Uhuquote:
Daar moet je de week toch zeker wel mee doorkomenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
voor een paar weken is datquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Welke zijn het geworden? Waarom zoveel?
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar moet je de week toch zeker wel mee doorkomen
8 zakken? whutquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
heb je een back-up gemaakt?quote:
die kan je allemaal weggooienquote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
voor een paar weken is dat
2 x paprika ribbel
2 x naturel ribbel
1 x doritos nacho cheese
1 x joppie
1 x heinz tomato
1 x cheese onion
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zozo, kinderfeestje?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
2 x paprika ribbel
2 x naturel ribbel
1 x doritos nacho cheese
1 x joppie
1 x heinz tomato
1 x cheese onion
Geloof het wel.quote:
hoezoquote:
De meeste vind ik goede keus.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
2 x paprika ribbel
2 x naturel ribbel
1 x doritos nacho cheese
1 x joppie
1 x heinz tomato
1 x cheese onion
Omdat hij ten eerste tering sloom is. Ik vind internet absoluut niet tof werken, en whatsapp al helemaal niet.quote:
moet je die erop zettenquote:
Inderdaadquote:
Moet je eerst je filmware downgraden daarna de software. Die kun je beiden downloaden op internet. Mij lukte het daarna niet om op mijn mobiel te zetten. Maar google het.quote:
Hoeveel gram zou er nou doorheen gaan bij Wim in zo'n week?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al mis ik Emile Schellevis wel.
nee ik heb geen kinderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |