De zakken chips en chocoladerepen er doorheen weten te krijgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
Lekker boodschappen gedaan met mijn ouderd
VA jij bent wel beetje nerdje he?quote:
nep!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
1D
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Hem, volgens mij is het wel mogelijk, maar ben geen iPhone expert want ik houd niet echt van die dingenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA jij bent wel beetje nerdje he?Weet jij hoe je je Iphone kan downgraden?
Ik zie dat het haast onmogelijk is op internet, maar misschien weet jij nog een optie
Tweakers?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hem, volgens mij is het wel mogelijk, maar ben geen iPhone expert want ik houd niet echt van die dingenAl op tweakers gekeken?
Wil je van iOS7 naar iOS6?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA jij bent wel beetje nerdje he?Weet jij hoe je je Iphone kan downgraden?
Ik zie dat het haast onmogelijk is op internet, maar misschien weet jij nog een optie
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zakken chips en chocoladerepen er doorheen weten te krijgen?
ik mocht 8 zakken chips uitzoekenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zakken chips en chocoladerepen er doorheen weten te krijgen?
Welke zijn het geworden? Waarom zoveel?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik mocht 8 zakken chips uitzoeken
Uhuquote:
Daar moet je de week toch zeker wel mee doorkomenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
voor een paar weken is datquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Welke zijn het geworden? Waarom zoveel?
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar moet je de week toch zeker wel mee doorkomen
8 zakken? whutquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
heb je een back-up gemaakt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |