sof, ik houd ook van jouquote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oke laten we gewoon eerlijk tegen elkaar zijn
cachet, ik houd van je.
Ja maar hij is ook 10x zo sloom gewordenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fokkie, ik kon die verandering ook niet handelen. Maar leg je erbij neer. Het wend wel.
Inderdaad. Volgende keer mag tjacka niet meequote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
sof, ik houd ook van jou
Tjacka komt niet tussen onze vriendschap
iOS 7 is ook niet echt geschikt voor iPhone 4.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook 10x zo sloom geworden
die wordt toch ook daar gemaaktquote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alle telefoons worden in china of omliggende landen gemaakt. Volgens mij is haast alleen apple amerikaans
Die van mij ook. Batterij doet het ook nog maar een paar uurtjes. Ik ga nieuwe vragen voor m'n b-day.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook 10x zo sloom geworden
Neequote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgende keer mag tjacka niet mee
Gemaakt niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alle telefoons worden in china of omliggende landen gemaakt. Volgens mij is haast alleen apple amerikaans
zie je je mag mij echt nietquote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgende keer mag tjacka niet mee
IKquote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemaakt niet.
Wie wil mijn beste FOK! vriend worden?
Maar niet ontworpen. Maar in elkaar gezet idd daar, heel veel onderdelen van samsungquote:
look a like iPhone johquote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
fokkie koop dit
als je dat niet doet dan is je moeder een hoer
http://www.banggood.com/J(...)e-White-p-83016.html
[ afbeelding ]![]()
ikquote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemaakt niet.
Dat is ze sowieso alquote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
fokkie koop dit
als je dat niet doet dan is je moeder een hoer
http://www.banggood.com/J(...)e-White-p-83016.html
[ afbeelding ]![]()
ben ik toch al?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemaakt niet.
jij mag mij ook nietquote:
Volgens mij was jij al door Sof uitgekozen. Dit soort afspraken moeten wel contractueel worden vastgelegd.quote:
ik jou ook welquote:
je bent zelf voor de treinquote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Furdinand het volgende:
Niks mis met mijn iPhone 4. Al ruim 3 jaar in dienst. Loopt nog als een trein.
dit klinkt niet overtuigendquote:
die gaat diepquote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf voor de trein
WOOOWW
ik weet weer een nieuwe
west-friezen be like
de trein
Dan krijg je er een dagtaak aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit klinkt niet overtuigend
ik ga al je posts in dit topic verwijderen vanaf nu
Wow... niet doen hoor Tjacka. We kunnen je modkrachten niet missenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf voor de trein
WOOOWW
ik weet weer een nieuwe
west-friezen be like
de trein
Dat je niet meer moet verwijderen, ouwe joodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |