ik raak in de warquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
tjack weet je nog dat we allebei deze ui van cachet namen
wil je ajb even normaal doenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mooie tijd
toen mochten we elkaar nog
na die meet niet meer
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?quote:
jaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?
Waarom niet?quote:
okequote:
Waarom luister je wel naar hem en niet naar mij. Ik voel een afstand tussen ons ontstaan de laatste tijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?
mijn volgende telefoon wordt een chinaphonequote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
sowieso geen chinaphone hebben
dan ben je echt een apaat
donraja is het hier mee eens
Tjacka tief op met die UIquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
welkequote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn volgende telefoon wordt een chinaphone
dankzij jou
Omdat jc en ik gaan trouwen en jij opeens weg ging naar tjackaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom luister je wel naar hem en niet naar mij. Ik voel een afstand tussen ons ontstaan de laatste tijd.
wat heb je nuquote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik niet
moet deze nog een jaar ruim
Zit er serieus aan te denken een Iphone te kopen met IOS 6 er nog op via MP ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan gewoon niet. Heb het vaak geprobeerd toen ios7 nog niet te jailbreaken eas
west-friezen be likequote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jc en ik gaan trouwen en jij opeens weg ging naar tjacka
wow, gaan jullie al trouwen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jc en ik gaan trouwen en jij opeens weg ging naar tjacka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |