je bent zelf viesquote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vies
behalve doritois en cheese onion
oke dan neem jij die en ik de restquote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vies
behalve doritois en cheese onion
vastquote:
geeneens ideequote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik zag op internet dat als je een herstelpunt maakt naar je laatste back-up dat hij gewoon IOS 7 meeneemt. Of is dat niet zo?
En ben je dan niet veel dingen kwijt?
iOS 7 kan je niet downgraden.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je eerst je filmware downgraden daarna de software. Die kun je beiden downloaden op internet. Mij lukte het daarna niet om op mijn mobiel te zetten. Maar google het.
ja mooie tijdquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
tjack weet je nog dat we allebei deze ui van cachet namen
ik raak in de warquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
tjack weet je nog dat we allebei deze ui van cachet namen
wil je ajb even normaal doenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mooie tijd
toen mochten we elkaar nog
na die meet niet meer
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?quote:
jaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?
Waarom niet?quote:
okequote:
Waarom luister je wel naar hem en niet naar mij. Ik voel een afstand tussen ons ontstaan de laatste tijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?
mijn volgende telefoon wordt een chinaphonequote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
sowieso geen chinaphone hebben
dan ben je echt een apaat
donraja is het hier mee eens
Tjacka tief op met die UIquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
welkequote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn volgende telefoon wordt een chinaphone
dankzij jou
Omdat jc en ik gaan trouwen en jij opeens weg ging naar tjackaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom luister je wel naar hem en niet naar mij. Ik voel een afstand tussen ons ontstaan de laatste tijd.
wat heb je nuquote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik niet
moet deze nog een jaar ruim
Zit er serieus aan te denken een Iphone te kopen met IOS 6 er nog op via MP ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan gewoon niet. Heb het vaak geprobeerd toen ios7 nog niet te jailbreaken eas
west-friezen be likequote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jc en ik gaan trouwen en jij opeens weg ging naar tjacka
wow, gaan jullie al trouwen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
gedaanquote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka je hebt 10 seconden om je UI te veranderen.
Ik mep je in elkaar anders
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |