ik raak in de warquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
tjack weet je nog dat we allebei deze ui van cachet namen
wil je ajb even normaal doenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mooie tijd
toen mochten we elkaar nog
na die meet niet meer
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?quote:
jaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?
Waarom niet?quote:
okequote:
Waarom luister je wel naar hem en niet naar mij. Ik voel een afstand tussen ons ontstaan de laatste tijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry jc zal ik het voor jou weer veranderen?
mijn volgende telefoon wordt een chinaphonequote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
sowieso geen chinaphone hebben
dan ben je echt een apaat
donraja is het hier mee eens
Tjacka tief op met die UIquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Tjacka het volgende:
welkequote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn volgende telefoon wordt een chinaphone
dankzij jou
Omdat jc en ik gaan trouwen en jij opeens weg ging naar tjackaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom luister je wel naar hem en niet naar mij. Ik voel een afstand tussen ons ontstaan de laatste tijd.
wat heb je nuquote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik niet
moet deze nog een jaar ruim
Zit er serieus aan te denken een Iphone te kopen met IOS 6 er nog op via MP ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan gewoon niet. Heb het vaak geprobeerd toen ios7 nog niet te jailbreaken eas
west-friezen be likequote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat jc en ik gaan trouwen en jij opeens weg ging naar tjacka
wow, gaan jullie al trouwen?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
gedaanquote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka je hebt 10 seconden om je UI te veranderen.
Ik mep je in elkaar anders
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahha htc one stadionverbodquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
htc one sv
en hij is al gerepareerd ja want het blijft htc
Welke iPhone heb je dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit er serieus aan te denken een Iphone te kopen met IOS 6 er nog op via MP ofzodit is echt helemaal niks.
uh okequote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
Vandaag zei een vriendin dat alle chinaphones afgeluisterd worden door de chinese nsa en dat ze liever wilde dat samsung (volgens haar amerika) haar afluisterde dan china
Die is best wel slim toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
Vandaag zei een vriendin dat alle chinaphones afgeluisterd worden door de chinese nsa en dat ze liever wilde dat samsung (volgens haar amerika) haar afluisterde dan china
Samsung is Koreaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
Ja, want samsung wordt niet gemaakt in China natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
en je doet onaardig tegen mequote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, gaan jullie al trouwen?
zo veel tijd spendeer ik niet eens aan Tjacka
Ja als je reacties leest zie je dat het bij niemand luktquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fok-it, eerste hit op google
http://www.pcmweb.nl/work(...)os-7-naar-ios-6.html
4quote:
Samsung wordt gelukkig wel in Amerika geproduceerd. Erg Amerikaans merk ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
ja dat wist ik toen nog nietquote:
jij bent domquote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, want samsung wordt niet gemaakt in China natuurlijk.
ze zei amerikaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, want samsung wordt niet gemaakt in China natuurlijk.
oke laten we gewoon eerlijk tegen elkaar zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |