Deze zijn ook goed ter voorbereiding:quote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Nee, niet dieEr is ook een speciaal voor Boedieboe, over de realiteit van bevallingen
enquote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.
Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Hangmoeders op het schoolplein.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
MUUS!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MUUS het volgende:
Bij de huisarts langs gaan, omdat je misselijk bent door de zwangerschap.. Die vent lacht je uit en als hij je de deur uit gooit, roept hij nog even hard: "HAD JE MAAR NIET ZWANGER MOTTEN WORDEN, DOMME DOOS!"
En geef de man eens ongelijk.
Neen, dan het fenonomeen verloskundigen en gynaecologen.. Deze mensen zitten de hele dag aan, praten de hele dag over en zien de hele dag door.... KUTTEN.
Zodra je zwanger bent is het moment aangekomen om je flamuus los te laten. Laat het tot je doordringen dat ze niet meer van jou is. Er is een lul in geweest, nu zit er een kind in je buik en vanaf nu ben je je flamuus kwijt.
Vanaf nu is je doos geen doos meer, maar de grabbelbak van Lingo.
Ach, in het begin lijikt het allemaal mee te vallen. Die echo's, het voelen aan je buik, het wegen, niemand zit aan of in je doos. Nee, nog niet, maar wacht maar af, die schade halen ze later in. Ook al heb je het niet door, ze zitten nu al hijgend en bibberend op je doos te azen. "Ooooh, als ze gaat bevallen.... dan mogen we er IN en er AAN zitten en dat gaan we VEEL doen. *kwijl, hijg, snuif*"
Gynaecologen en verloskundigen zijn fucked up mensen, serieus. Ze hebben hiervoor geleerd, omdat ze de godganse dag aan dozen wilden zitten. Denk er even over na, da's ziek, man.
Kijk maar eens naar die enge glimmende oogjes als ze keer op keer herhalen: "Bellen als de weeën om de vijf minuten komen he?"
En jawohl, dan komen de weeën om de vijf minuten en je belt. Verloskundige of gynaecoloog staat voor je neus en het dreigende "trek je broekje maar even uit" klinkt ineens heel hard in je oren.
*flaps... flaps*..... Da's het geluid van die rubberen handschoentjes die ze dan aantrekken...
Als je geluk hebt gaan ze je strippen, omdat het kind niet wil komen of omdat de bevalling nu toch echt moet gaan beginnen. Wat is dat strippen, MUUS? Is dat geil?
Nou en of!. Dan gaan ze met een hand in je doos wroeten om de vliezen wat los te pulken!
Dat klinkt alsof het pijn doet, MUUS. JA! Tof he?.
"Doe je broekje maar even uit.....*flaps.... flaps*"
En dan die hand erin.... en dan gaan ze wurmen.... en dan voelt het alsof ze je longen door je doos eruit willen trekken..
"Pak maar even een maandverbandje...." en ja, dat moet, want je bloedt als een rund daarna.. Oh, en lopen kan je ook niet meer van de pijn.
.
"Nu maar hopen dat de bevalling gaat beginnen, toedeloe.... en wel bellen als de weeën om de vijf minuten komen he? *kwijl, hijg, snuif*""
Met het gevoel alsof je zojuist door een kameel genomen bent, ga je naar huis waar je vervolgens dubbelgeklapt van de pijn op de bank gaat zitten. Dolletjes he?.
Vanaf nu bloed je en dat zal je blijven doen tot zes weken na de bevalling. Er kan ook slijm bij zitten, maar da's alleen als je boft..
Daar zijn de weeën om de vijf minuten..... *Twiligt Zone muziekje*.... nu moet je bellen.
"Trek je broekje maar even uit.... *flaps.... flaps*.... dan ga ik even toucheren om te kijken hoeveel ontsluiting je hebt."
Even tussen jou en mij: als ze om de vijf minuten komen, is het einde nog lang niet in zicht. Dat weet ik en dat weet de gynaecoloog/verloskundige. Waarom gaan ze dan nu al voelen?
Omdat ze daar op geilen. Duhhuh. Dus voelen ze 174386503 keer. Heel veel, heel vaak en heel grondig.
Als je in het ziekenhuis bevalt, bof je helemaal. Daar hebben ze diensten en om het uur heb je dan een andere dildo-in-opleiding voor je neus, inclusief assistent-van-dildo en leerlingen-van-de-dildo-school.
Raad eens? Die gaan ALLEMAAL wroeten!
"Hallo, ik ben Dildo Piet....*flaps... flaps*" En HOPPAAAAAAAAA, binnen drie seconden zit hij al bij je binnen. "Even voelen hoor"
Daarna mag assistent-van-dildo nog even voelen én leerling-van-de-dildo-school én de extra-dildo én de back-up-dildo én de zus-van-dildo én de koffiejuffrouw doen ook nog even gezellig mee.
Na een uurtje herhaalt dit riedeltje zich, want dan wisselen ze van dienst..
Had ik al gezegd dat het niet gewoon voelen is, maar dat ze écht de gouden bal aan het zoeken zijn? Had ik al gezegd dat je ze dood wil trappen als je persweeën hebt en ze dan een hand in je kut stoppen?
Nee? Oh..
Nee, je kut zal nooit meer hetzelfde zijn. Iedereen heeft er aan gezeten. Ga je winkelen, kom je zo 12 mensen tegen die in je doos hebben zitten grabbelen tijdens de bevalling. Tja, dan is de sjeu er wel een beetje vanaf he?
Niks meer neukdoos! Grabbelbak en geboortekanaal.
Je bent zwanger. Dag fijn figuurtje, dag strakke huid, dag lang haar en daaaahaaaag flamoes. Het was leuk jullie gekend te hebben..
Het was voor mij de tweede keer de reden om te gaan testen (want herkenbaar van de eerste keer) en bij de derde keer maakte ik grapjes tegen F. zo van 'mijn tieten doen zeer, en ik voel mijn banden, maar goed... ik heb een spiraal, dus het kan helemaal niet, en ach... zolang ik niet idioot vroeg wakker word 's ochtends maak ik me nog niet druk'.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ga het niet lezen denk ik![]()
Heel vroeg wakker worden, hoort dat er ook bij? Of ben ik gewoon nog een beetje onrustig in m'n hoofd?
De eerste weken was ik ook belachelijk vroeg wakker... 5:00 was geen uitzondering...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ga het niet lezen denk ik![]()
Heel vroeg wakker worden, hoort dat er ook bij? Of ben ik gewoon nog een beetje onrustig in m'n hoofd?
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was voor mij de tweede keer de reden om te gaan testen (want herkenbaar van de eerste keer) en bij de derde keer maakte ik grapjes tegen F. zo van 'mijn tieten doen zeer, en ik voel mijn banden, maar goed... ik heb een spiraal, dus het kan helemaal niet, en ach... zolang ik niet idioot vroeg wakker word 's ochtends maak ik me nog niet druk'.
Een dag later lag ik om half 5 's ochtends naar het plafond te staren. 4 uur later bevestigde de test wat ik op dat moment eigenlijk al wel wist.
En don't worry, het gaat over!![]()
Eh ja, sorry, ik dacht dat het wel bekend was her en der inmiddels.quote:
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, het was niet mijn bedoeling iemand te laten schrikken.![]()
En suffer dan suf in dezelfde post, maar jij nog gefeliciteerd met jullie verassings-cadeautje he!
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh ja, sorry, ik dacht dat het wel bekend was her en der inmiddels.Oh ja, ik weet het weer.SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, het was niet mijn bedoeling iemand te laten schrikken.![]()
En suffer dan suf in dezelfde post, maar jij nog gefeliciteerd met jullie verassings-cadeautje he!
En bedankt!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef Theeleuter het volgende:
Over onverwacht zwanger raken ed. Welke AC zijn jullie van plan te doen na de bevalling?
Ik zit toch te denken om over te stappen op spiraaltje als we eenmaal alle kinderen hebben die we willen hebben. Echter doen verhalen over verloren spiraaltjes en het feit dat manlief en ik schijnbaar moeiteloos zwanger raken me heroverwegen wat handig is.
Een leven lang de pil slikken lijkt me ook niet wat, tbh.....De mijne vond dat we de natuur zn gang maar moesten laten gaan, want dan zat de tweede er fijn dicht opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik wil denk ik ook wel even niet zwanger zijn he
![]()
Ik denk dat wij aan de condooms gaan tot nmr 2, ik wil al die hormonen niet meer. En na nmr 2 komt er een knip bij mijn vriend![]()
Zo gaan wij het denk ik ook doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne vond dat we de natuur zn gang maar moesten laten gaan, want dan zat de tweede er fijn dicht opJa, ik wil denk ik ook wel even niet zwanger zijn he
![]()
Ik denk dat wij aan de condooms gaan tot nmr 2, ik wil al die hormonen niet meer. En na nmr 2 komt er een knip bij mijn vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wb AC, ik reageer overal even belabberd op maar ws toch de eerste tijd weer de pil. Werkt van alles toch het best.
Als ons gezin compleet is laat ik de boel dichtknopen...S. 2014
J. 2016
Bij ons wil M. zich laten steriliseren als we zeker weten dat er geen derde meer komt. En anders zolang toch maar condooms, ook al vinden we ze allebei niet fijn. Tot nu toe word ik ook wel erg makkelijk zwanger, dus we zullen wel iets moeten gebruikenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
Ik wil liever geen hormonen meer gebruiken, dus condooms denk ik.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh ik moet even![]()
Totaal offtopic en voor vele ws echt een ja en?! Moment, maar: mijn zus kwam net even langs en had cadeautjes voor ukkie bij zich..ik moest er gewoon van huilen
Wat lief van je zus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wb AC, ik reageer overal even belabberd op maar ws toch de eerste tijd weer de pil. Werkt van alles toch het best.
Als ons gezin compleet is laat ik de boel dichtknopen...![]()
Ik had dat dus eerst ook altijdquote:Op maandag 27 januari 2014 15:56 schreef Theeleuter het volgende:
Hormonen sta ik juist positief tegenover, die hebben 10 jaar lang bewezen heel goed hun werk te doen.
Hier ook! Gebruikte zelf hiervoor ook al een jaar niets anders dan condooms en voel me zo goed zonder die hormonen!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
Ik wil liever geen hormonen meer gebruiken, dus condooms denk ik.
zo gaat het hier nu ook... Geen hormonen meer voor mij. K*t dingen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne vond dat we de natuur zn gang maar moesten laten gaan, want dan zat de tweede er fijn dicht opJa, ik wil denk ik ook wel even niet zwanger zijn he
![]()
Ik denk dat wij aan de condooms gaan tot nmr 2, ik wil al die hormonen niet meer. En na nmr 2 komt er een knip bij mijn vriend
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zodra je zwanger bent is het moment aangekomen om je flamuus los te laten. Laat het tot je doordringen dat ze niet meer van jou is. Er is een lul in geweest, nu zit er een kind in je buik en vanaf nu ben je je flamuus kwijt.
Vanaf nu is je doos geen doos meer, maar de grabbelbak van Lingo.
Bij mij duurde het dus meer dan een jaar voordat mijn cyclus weer normaal ging doen en ik was toen gestopt met de pil omdat ik ineens in de stopweek niet meer ongesteld werd. Toen we voor het echie gingen duurde het 3 cyclussen voordat ik zwanger was, dus ik ben blij dat mijn lijf vooraf de tijd heeft gehad weer een normale cyclus op te bouwen, dat ga ik niet moedwillig nog een keer doenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
GM wat lief van je zus!![]()
Wbt AC, heb ik nog niet over nagedacht. Ik denk dat ik weer aan de pil ga, want daar had ik nooit zo heel veel problemen mee. Knip voor lief is nog geen optie en om nou geen AC te gebruiken.. Ik was welgeteld één maand van de pil af toen het al raak was (zoals mijn moeder altijd zo subtiel zei: "Ik hoefde er maar naar te kijken en ik was al zwanger"). Heel fijn natuurlijk maar ik zie het niet zitten om meteen weer zwanger te raken. Eerst maar eens genieten van en wennen aan één zo'n murpie.
Voor mij geen optie, omdat daarmee wel elke maand een bevruchting plaats kan vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef BlueEyes het volgende:
Een koperspiraal is ook hormoonloos, is dat geen optie voor degene die geen hormonen willen?
Snap an sich door veel negatieve verhalen ook wel waarom veel anti-spiraal zijn, ac-keus is vaak hetgene dat bij je past en waar je je fijn bij voelt.
edit: Wup was me net voor
Bij de Mirena net zo goedquote:Op maandag 27 januari 2014 17:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor mij geen optie, omdat daarmee wel elke maand een bevruchting plaats kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we er beiden van overtuigd zijn dat we compleet zijn, gaat er een knip in bij vriendlief.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
er zit echt een goede uroloog in het ziekenhuis in jouw woonplaats.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Mijn man wil na de hel van Snakelady's ex geen ingreep meer dus ik denk dat ik maar een knoop in m'n eierstokken laat leggen![]()
Drie vind ik ook echt wel genoeg.
Hmm, ik dacht dat het dezelfde hormonen waren als de pil. Het idee van een koperspiraaltje staat metegen, maar een hormoonspiraal is dus niet heel veel beter....quote:
Ik voelde in het begin een heel klein duwtje of idd een borreltje/vlindertje die op zo'n specifieke enkele plek was dat het m'n darmen niet konden zijn. Dan is het meestal een borrel die zich door m'n buik beweegt en niet allen op 1 plek.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh gut, anticonceptie straks. Wij hebben een half jaar aan de condooms gezeten. Was eens tuk minder gezellig. Maar wel practischMisschien eens een spiraal proberen na de bevalling (Ok. nu gebruikte ik het woord bevalling in een zin die op mij sloeg
)
Hoe voelt dat nou, als de baby beweegt in je buik? Ik heb sinds 3 dagen een borrelgevoel in mijn buik. Maar of dat de baby is og mijn darmen weet ik niet. Het zou ook wel vroeg zijn met 14.1, maar het kan wel natuurlijk...
Och, als ik zo tussen de regels lees functioneert de boel nog steeds prima daar hoor, dus daar hoeft hij verder niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Mijn man wil na de hel van Snakelady's ex geen ingreep meer dus ik denk dat ik maar een knoop in m'n eierstokken laat leggen![]()
Drie vind ik ook echt wel genoeg.
Niet dan? Wij hebben de kip 't liefst zo vers mogelijk. Kop eraf, bee(s)tje plukken en dan zo *nom* een hap eruitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb een app gedownload, Zwanger of zo. Maar daar staat bij wat je beter niet kunt eten 'rauwe kip'.Hoezo? Want dat is normaal echt geen probleem?
Je mag ook helemaal niks meer als zwangerequote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb een app gedownload, Zwanger of zo. Maar daar staat bij wat je beter niet kunt eten 'rauwe kip'.Hoezo? Want dat is normaal echt geen probleem?
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, ik kan zo slecht tegen verkleinwoorden bij volwassenen. Als mijn vk zegt dat ik mijn broekje mag uittrekken of dat ik een maandverbandje moet pakken hoop ik dat ik me in kan houden
Lach er maar om, maar ik krijg ze wel op spreekuur, de vragen als "en kip? moet ik dat ook doorbakken net als biefstuk?"quote:Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet dan? Wij hebben de kip 't liefst zo vers mogelijk. Kop eraf, bee(s)tje plukken en dan zo *nom* een hap eruit
Toen ik dat las, was ik even bang dat je echt mensen had die zo een hap uit een hele kip nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lach er maar om, maar ik krijg ze wel op spreekuur, de vragen als "en kip? moet ik dat ook doorbakken net als biefstuk?"
De eerste keer is je reactie nog ehm... ik mag hopen dat je dat altijd doet?![]()
Daarna ga je vrij snel over op, ja. :...
Ja... maar goed, ik heb liever dat ze dan gewoon maar alles vragen dan dat mensen ermee doorlopen en 'verkeerde' keuzes maken of verkeerde dingen denken ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik dat las, was ik even bang dat je echt mensen had die zo een hap uit een hele kip nemen
Verder: oei... Mja, je ziet natuurlijk heel veel soorten mensen...
Kindje vind ik niet erg, want het is ook een kindje, maar als je tegen de 100 kilo aan loopt heb je geen broekje of slipje meer aanquote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb een docente voor sociale vaardigheden, als je bij haar tijdens je toetsmoment een verkleinwoordje gebruikt ben je gezakt
"evenTJES naar het harTJE van uw kindJE luisteren. Wauw u heeft een mooi buikJE hoor mevrouw. En voelt u uw kindJE goed bewegen?"
Foutje is snel gemaakt zeg maar![]()
Maar ach, het is lang niet zo tenenkrommend (vind ik zelf) als mensen die "we" zeggen. Als in "en, hoe voelen we ons vandaag?"
haha precies!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
Kindje vind ik niet erg, want het is ook een kindje, maar als je tegen de 100 kilo aan loopt heb je geen broekje of slipje meer aan![]()
Net als volwassen vrouwen die het over hun vriendinnetjes hebben. Ik zie dan altijd een horde kleuters voor me met een vrouw ertussen
Origami poesquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Kimpossible het volgende:
Mignonne het was weer heel tof dat je er was, totdat je begon over knippen.Ik wil (lees: durf) niet aan de origami poes.
![]()
Bevallen lijkt me fantastisch, maar alles wat de mensen om je heen dan ineens kunnen, mogen en ongetwijfeld ook moeten doen, doet meer denken aan een slechte aflevering van Law and order: Special Victims Unit.
Die verhalen zweven hier ook rond heurquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Origami poesIk vrees er wel eens voor dat ze dan een hechting of wat teveel zetten en dat we daarna geen seks meer kunnen hebben
Wel meteen geen A-C meer nodig.
Ik heb idd een klein stukje littekensweefsel/wildvlees overgehouden na hechten. Iemand die weet of dat kwaad kan nu bij de volgende bevalling?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Die verhalen zweven hier ook rond heurextra flubbertjes en schaamlippen door verkeerd / te strak gehecht en zo. Heerlijk!
Ik zal nooit meer hetzelfde kijken naar LA: SVUquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Kimpossible het volgende:
Mignonne het was weer heel tof dat je er was, totdat je begon over knippen.Ik wil (lees: durf) niet aan de origami poes.
![]()
Bevallen lijkt me fantastisch, maar alles wat de mensen om je heen dan ineens kunnen, mogen en ongetwijfeld ook moeten doen, doet meer denken aan een slechte aflevering van Law and order: Special Victims Unit.
Dat fixen ze de dan ook wel weer voor je. Maar leuk is anders al grappen mannen graag over een steekje extraquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Origami poesIk vrees er wel eens voor dat ze dan een hechting of wat teveel zetten en dat we daarna geen seks meer kunnen hebben
Wel meteen geen A-C meer nodig.
Als je maar onthoudt dat je niet op een VICTIMS unit ligt maar op een kamer waar JIJ je baby ter wereld gaat brengen en dat jij daar zelf het nodige in te zeggen hebtquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
Ja die mannenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat fixen ze de dan ook wel weer voor je. Maar leuk is anders al grappen mannen graag over een steekje extra
Dat zeiden ze bij ons..quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef mignonne het volgende:
Ik krijg zelf wel altijd een beetje de kriebels van eufemismen in de verloskunde. "we plakken even een draadje op het hoofdje van de baby" ehm? je bedoelt dat je er een naald opschroeft? zeg dan op zn minst dat je het erop draait of erop bevestigt, maar plakken?
Hoe veel pijn lijdt zo'n vrouw tijdens sex vraag ik me af?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja die mannen![]()
De meesten bedoelen het echt als geintje maar er zijn er bij die te lang doorgaan. Ik zou dat soort mannen graag het beeld mee willen geven wat ik laatst weer gezien heb. Echt al de tiende ofzo deze stage. Een besneden vrouw, vagina is 2 vingers toegankelijk, nét genoeg voor vaginaal toucher. (* flap... flap...* ) En je dan realiseren dat die besnijdenis dus al rond de 20 weken gedeeltelijk is opengemaakt om toucheren mogelijk te maken.
Maar als er toen maar 2 vingers in pasten, hoe heeft ze dan ooit seks gehad?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja die mannen![]()
De meesten bedoelen het echt als geintje maar er zijn er bij die te lang doorgaan. Ik zou dat soort mannen graag het beeld mee willen geven wat ik laatst weer gezien heb. Echt al de tiende ofzo deze stage. Een besneden vrouw, vagina is 2 vingers toegankelijk, nét genoeg voor vaginaal toucher. (* flap... flap...* ) En je dan realiseren dat die besnijdenis dus al rond de 20 weken gedeeltelijk is opengemaakt om toucheren mogelijk te maken.
Ja precies. Dat vraag je je af dan hè. Hoe is die ooit zwanger geraakt, nou eh, pijnlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maar als er toen maar 2 vingers in pasten, hoe heeft ze dan ooit seks gehad?
Willens en wetens nutteloze ingreep waar je als vrouw pijn en ongetwijfeld nog andere problemen door krijgt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja precies. Dat vraag je je af dan hè. Hoe is die ooit zwanger geraakt, nou eh, pijnlijk.
En om die reden is vrouwenbesnijdenis in NL echt bij wet verboden. Volledig terecht imho en wat mij betreft ook echt iets waarvan ik hoop dat het eens aangepakt zou worden wereldwijd. Die meisjes worden vaak besneden als ze een jaar of 5/6/7/8 zijn, onverdoofd, ergens in een achterkamertje ofzo. Kun je je iets ergers voorstellen voor je dochter?
1x een Somalisch meisje verpleegd, volledig alles eraf gesneden (lippen binnen en buiten plus clit was als kruisje ingesneden) en ook dichtgenaaid.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja precies. Dat vraag je je af dan hè. Hoe is die ooit zwanger geraakt, nou eh, pijnlijk.
En om die reden is vrouwenbesnijdenis in NL echt bij wet verboden. Volledig terecht imho en wat mij betreft ook echt iets waarvan ik hoop dat het eens aangepakt zou worden wereldwijd. Die meisjes worden vaak besneden als ze een jaar of 5/6/7/8 zijn, onverdoofd, ergens in een achterkamertje ofzo. Kun je je iets ergers voorstellen voor je dochter?
Daar ging mn thee..quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
En over die origami poes, man, ik kan breien, borduren, naaien, haken en hechten. Als jij er zeven kleuren in wil krijg je die van me, loop je dr haske hip bij
True Storyquote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat je niet op een VICTIMS unit ligt maar op een kamer waar JIJ je baby ter wereld gaat brengen en dat jij daar zelf het nodige in te zeggen hebt![]()
En over die origami poes, man, ik kan breien, borduren, naaien, haken en hechten. Als jij er zeven kleuren in wil krijg je die van me, loop je dr haske hip bij
Ja idd, alles dr af. Maar dat mag je niet meer aan elkaar hechten dusquote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
1x een Somalisch meisje verpleegd, volledig alles eraf gesneden (lippen binnen en buiten plus clit was als kruisje ingesneden) en ook dichtgenaaid.![]()
Dat beeld vergeet ik nooit weer. En dan jij nu al 10e in je stage, wil er geen voorstelling van maken hoe dat moet tijdens de bevalling en hoe na de eerste verminking op jonge leeftijd het weer aan elkaar gehecht moet nadien
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:59 schreef Dot. het volgende:
Ik dacht altijd dat het werd opengemaakt als ze trouwden, maar voor die vrouwen is de hel van zwanger worden en bevallen dus het enige om van al die pijn af te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vrouwen in Somalië worden weer aan elkaar gehecht na een bevalling.:)
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef mignonne het volgende:
[..]Dan zou ik als vrouw gezegd hebben ze hebben geknipt om te proberen natuurlijk te bevallen dat lukt niet dus uiteindelijk ks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vrouwen in Somalië worden weer aan elkaar gehecht na een bevalling.
Bevallen alle besneden vrouwen onder leiding van een gyn?
De meesten doen dat niet, te grote sociale controle en soms ook forse druk van partner (in dit geval niet maar toch).quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan zou ik als vrouw gezegd hebben ze hebben geknipt om te proberen natuurlijk te bevallen dat lukt niet dus uiteindelijk ks.
Bevallen alle besneden vrouwen onder leiding van een gyn?
Aah dus ik had een hele goeie arts!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kleine knipjes worden gezet door te lieve verloskundigen en slechte artsen zeggen ze hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |