SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wb AC, ik reageer overal even belabberd op maar ws toch de eerste tijd weer de pil. Werkt van alles toch het best.
Als ons gezin compleet is laat ik de boel dichtknopen...S. 2014
J. 2016
Bij ons wil M. zich laten steriliseren als we zeker weten dat er geen derde meer komt. En anders zolang toch maar condooms, ook al vinden we ze allebei niet fijn. Tot nu toe word ik ook wel erg makkelijk zwanger, dus we zullen wel iets moeten gebruikenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
Ik wil liever geen hormonen meer gebruiken, dus condooms denk ik.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh ik moet even![]()
Totaal offtopic en voor vele ws echt een ja en?! Moment, maar: mijn zus kwam net even langs en had cadeautjes voor ukkie bij zich..ik moest er gewoon van huilen
Wat lief van je zus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wb AC, ik reageer overal even belabberd op maar ws toch de eerste tijd weer de pil. Werkt van alles toch het best.
Als ons gezin compleet is laat ik de boel dichtknopen...![]()
Ik had dat dus eerst ook altijdquote:Op maandag 27 januari 2014 15:56 schreef Theeleuter het volgende:
Hormonen sta ik juist positief tegenover, die hebben 10 jaar lang bewezen heel goed hun werk te doen.
Hier ook! Gebruikte zelf hiervoor ook al een jaar niets anders dan condooms en voel me zo goed zonder die hormonen!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
Ik wil liever geen hormonen meer gebruiken, dus condooms denk ik.
zo gaat het hier nu ook... Geen hormonen meer voor mij. K*t dingen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef Dot. het volgende:
[..]
De mijne vond dat we de natuur zn gang maar moesten laten gaan, want dan zat de tweede er fijn dicht opJa, ik wil denk ik ook wel even niet zwanger zijn he
![]()
Ik denk dat wij aan de condooms gaan tot nmr 2, ik wil al die hormonen niet meer. En na nmr 2 komt er een knip bij mijn vriend
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zodra je zwanger bent is het moment aangekomen om je flamuus los te laten. Laat het tot je doordringen dat ze niet meer van jou is. Er is een lul in geweest, nu zit er een kind in je buik en vanaf nu ben je je flamuus kwijt.
Vanaf nu is je doos geen doos meer, maar de grabbelbak van Lingo.
Bij mij duurde het dus meer dan een jaar voordat mijn cyclus weer normaal ging doen en ik was toen gestopt met de pil omdat ik ineens in de stopweek niet meer ongesteld werd. Toen we voor het echie gingen duurde het 3 cyclussen voordat ik zwanger was, dus ik ben blij dat mijn lijf vooraf de tijd heeft gehad weer een normale cyclus op te bouwen, dat ga ik niet moedwillig nog een keer doenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
GM wat lief van je zus!![]()
Wbt AC, heb ik nog niet over nagedacht. Ik denk dat ik weer aan de pil ga, want daar had ik nooit zo heel veel problemen mee. Knip voor lief is nog geen optie en om nou geen AC te gebruiken.. Ik was welgeteld één maand van de pil af toen het al raak was (zoals mijn moeder altijd zo subtiel zei: "Ik hoefde er maar naar te kijken en ik was al zwanger"). Heel fijn natuurlijk maar ik zie het niet zitten om meteen weer zwanger te raken. Eerst maar eens genieten van en wennen aan één zo'n murpie.
Voor mij geen optie, omdat daarmee wel elke maand een bevruchting plaats kan vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef BlueEyes het volgende:
Een koperspiraal is ook hormoonloos, is dat geen optie voor degene die geen hormonen willen?
Snap an sich door veel negatieve verhalen ook wel waarom veel anti-spiraal zijn, ac-keus is vaak hetgene dat bij je past en waar je je fijn bij voelt.
edit: Wup was me net voor
Bij de Mirena net zo goedquote:Op maandag 27 januari 2014 17:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor mij geen optie, omdat daarmee wel elke maand een bevruchting plaats kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we er beiden van overtuigd zijn dat we compleet zijn, gaat er een knip in bij vriendlief.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |