er zit echt een goede uroloog in het ziekenhuis in jouw woonplaats.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Mijn man wil na de hel van Snakelady's ex geen ingreep meer dus ik denk dat ik maar een knoop in m'n eierstokken laat leggen![]()
Drie vind ik ook echt wel genoeg.
Hmm, ik dacht dat het dezelfde hormonen waren als de pil. Het idee van een koperspiraaltje staat metegen, maar een hormoonspiraal is dus niet heel veel beter....quote:
Ik voelde in het begin een heel klein duwtje of idd een borreltje/vlindertje die op zo'n specifieke enkele plek was dat het m'n darmen niet konden zijn. Dan is het meestal een borrel die zich door m'n buik beweegt en niet allen op 1 plek.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh gut, anticonceptie straks. Wij hebben een half jaar aan de condooms gezeten. Was eens tuk minder gezellig. Maar wel practischMisschien eens een spiraal proberen na de bevalling (Ok. nu gebruikte ik het woord bevalling in een zin die op mij sloeg
)
Hoe voelt dat nou, als de baby beweegt in je buik? Ik heb sinds 3 dagen een borrelgevoel in mijn buik. Maar of dat de baby is og mijn darmen weet ik niet. Het zou ook wel vroeg zijn met 14.1, maar het kan wel natuurlijk...
Och, als ik zo tussen de regels lees functioneert de boel nog steeds prima daar hoor, dus daar hoeft hij verder niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Mijn man wil na de hel van Snakelady's ex geen ingreep meer dus ik denk dat ik maar een knoop in m'n eierstokken laat leggen![]()
Drie vind ik ook echt wel genoeg.
Niet dan? Wij hebben de kip 't liefst zo vers mogelijk. Kop eraf, bee(s)tje plukken en dan zo *nom* een hap eruitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb een app gedownload, Zwanger of zo. Maar daar staat bij wat je beter niet kunt eten 'rauwe kip'.Hoezo? Want dat is normaal echt geen probleem?
Je mag ook helemaal niks meer als zwangerequote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb een app gedownload, Zwanger of zo. Maar daar staat bij wat je beter niet kunt eten 'rauwe kip'.Hoezo? Want dat is normaal echt geen probleem?
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, ik kan zo slecht tegen verkleinwoorden bij volwassenen. Als mijn vk zegt dat ik mijn broekje mag uittrekken of dat ik een maandverbandje moet pakken hoop ik dat ik me in kan houden
Lach er maar om, maar ik krijg ze wel op spreekuur, de vragen als "en kip? moet ik dat ook doorbakken net als biefstuk?"quote:Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet dan? Wij hebben de kip 't liefst zo vers mogelijk. Kop eraf, bee(s)tje plukken en dan zo *nom* een hap eruit
Toen ik dat las, was ik even bang dat je echt mensen had die zo een hap uit een hele kip nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lach er maar om, maar ik krijg ze wel op spreekuur, de vragen als "en kip? moet ik dat ook doorbakken net als biefstuk?"
De eerste keer is je reactie nog ehm... ik mag hopen dat je dat altijd doet?![]()
Daarna ga je vrij snel over op, ja. :...
Ja... maar goed, ik heb liever dat ze dan gewoon maar alles vragen dan dat mensen ermee doorlopen en 'verkeerde' keuzes maken of verkeerde dingen denken ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik dat las, was ik even bang dat je echt mensen had die zo een hap uit een hele kip nemen
Verder: oei... Mja, je ziet natuurlijk heel veel soorten mensen...
Kindje vind ik niet erg, want het is ook een kindje, maar als je tegen de 100 kilo aan loopt heb je geen broekje of slipje meer aanquote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb een docente voor sociale vaardigheden, als je bij haar tijdens je toetsmoment een verkleinwoordje gebruikt ben je gezakt
"evenTJES naar het harTJE van uw kindJE luisteren. Wauw u heeft een mooi buikJE hoor mevrouw. En voelt u uw kindJE goed bewegen?"
Foutje is snel gemaakt zeg maar![]()
Maar ach, het is lang niet zo tenenkrommend (vind ik zelf) als mensen die "we" zeggen. Als in "en, hoe voelen we ons vandaag?"
haha precies!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
Kindje vind ik niet erg, want het is ook een kindje, maar als je tegen de 100 kilo aan loopt heb je geen broekje of slipje meer aan![]()
Net als volwassen vrouwen die het over hun vriendinnetjes hebben. Ik zie dan altijd een horde kleuters voor me met een vrouw ertussen
Origami poesquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Kimpossible het volgende:
Mignonne het was weer heel tof dat je er was, totdat je begon over knippen.Ik wil (lees: durf) niet aan de origami poes.
![]()
Bevallen lijkt me fantastisch, maar alles wat de mensen om je heen dan ineens kunnen, mogen en ongetwijfeld ook moeten doen, doet meer denken aan een slechte aflevering van Law and order: Special Victims Unit.
Die verhalen zweven hier ook rond heurquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Origami poesIk vrees er wel eens voor dat ze dan een hechting of wat teveel zetten en dat we daarna geen seks meer kunnen hebben
Wel meteen geen A-C meer nodig.
Ik heb idd een klein stukje littekensweefsel/wildvlees overgehouden na hechten. Iemand die weet of dat kwaad kan nu bij de volgende bevalling?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Die verhalen zweven hier ook rond heurextra flubbertjes en schaamlippen door verkeerd / te strak gehecht en zo. Heerlijk!
Ik zal nooit meer hetzelfde kijken naar LA: SVUquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Kimpossible het volgende:
Mignonne het was weer heel tof dat je er was, totdat je begon over knippen.Ik wil (lees: durf) niet aan de origami poes.
![]()
Bevallen lijkt me fantastisch, maar alles wat de mensen om je heen dan ineens kunnen, mogen en ongetwijfeld ook moeten doen, doet meer denken aan een slechte aflevering van Law and order: Special Victims Unit.
Dat fixen ze de dan ook wel weer voor je. Maar leuk is anders al grappen mannen graag over een steekje extraquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Origami poesIk vrees er wel eens voor dat ze dan een hechting of wat teveel zetten en dat we daarna geen seks meer kunnen hebben
Wel meteen geen A-C meer nodig.
Als je maar onthoudt dat je niet op een VICTIMS unit ligt maar op een kamer waar JIJ je baby ter wereld gaat brengen en dat jij daar zelf het nodige in te zeggen hebtquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
Ja die mannenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat fixen ze de dan ook wel weer voor je. Maar leuk is anders al grappen mannen graag over een steekje extra
Dat zeiden ze bij ons..quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef mignonne het volgende:
Ik krijg zelf wel altijd een beetje de kriebels van eufemismen in de verloskunde. "we plakken even een draadje op het hoofdje van de baby" ehm? je bedoelt dat je er een naald opschroeft? zeg dan op zn minst dat je het erop draait of erop bevestigt, maar plakken?
Hoe veel pijn lijdt zo'n vrouw tijdens sex vraag ik me af?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja die mannen![]()
De meesten bedoelen het echt als geintje maar er zijn er bij die te lang doorgaan. Ik zou dat soort mannen graag het beeld mee willen geven wat ik laatst weer gezien heb. Echt al de tiende ofzo deze stage. Een besneden vrouw, vagina is 2 vingers toegankelijk, nét genoeg voor vaginaal toucher. (* flap... flap...* ) En je dan realiseren dat die besnijdenis dus al rond de 20 weken gedeeltelijk is opengemaakt om toucheren mogelijk te maken.
Maar als er toen maar 2 vingers in pasten, hoe heeft ze dan ooit seks gehad?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja die mannen![]()
De meesten bedoelen het echt als geintje maar er zijn er bij die te lang doorgaan. Ik zou dat soort mannen graag het beeld mee willen geven wat ik laatst weer gezien heb. Echt al de tiende ofzo deze stage. Een besneden vrouw, vagina is 2 vingers toegankelijk, nét genoeg voor vaginaal toucher. (* flap... flap...* ) En je dan realiseren dat die besnijdenis dus al rond de 20 weken gedeeltelijk is opengemaakt om toucheren mogelijk te maken.
Ja precies. Dat vraag je je af dan hè. Hoe is die ooit zwanger geraakt, nou eh, pijnlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maar als er toen maar 2 vingers in pasten, hoe heeft ze dan ooit seks gehad?
Willens en wetens nutteloze ingreep waar je als vrouw pijn en ongetwijfeld nog andere problemen door krijgt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja precies. Dat vraag je je af dan hè. Hoe is die ooit zwanger geraakt, nou eh, pijnlijk.
En om die reden is vrouwenbesnijdenis in NL echt bij wet verboden. Volledig terecht imho en wat mij betreft ook echt iets waarvan ik hoop dat het eens aangepakt zou worden wereldwijd. Die meisjes worden vaak besneden als ze een jaar of 5/6/7/8 zijn, onverdoofd, ergens in een achterkamertje ofzo. Kun je je iets ergers voorstellen voor je dochter?
1x een Somalisch meisje verpleegd, volledig alles eraf gesneden (lippen binnen en buiten plus clit was als kruisje ingesneden) en ook dichtgenaaid.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja precies. Dat vraag je je af dan hè. Hoe is die ooit zwanger geraakt, nou eh, pijnlijk.
En om die reden is vrouwenbesnijdenis in NL echt bij wet verboden. Volledig terecht imho en wat mij betreft ook echt iets waarvan ik hoop dat het eens aangepakt zou worden wereldwijd. Die meisjes worden vaak besneden als ze een jaar of 5/6/7/8 zijn, onverdoofd, ergens in een achterkamertje ofzo. Kun je je iets ergers voorstellen voor je dochter?
Daar ging mn thee..quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
En over die origami poes, man, ik kan breien, borduren, naaien, haken en hechten. Als jij er zeven kleuren in wil krijg je die van me, loop je dr haske hip bij
True Storyquote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat je niet op een VICTIMS unit ligt maar op een kamer waar JIJ je baby ter wereld gaat brengen en dat jij daar zelf het nodige in te zeggen hebt![]()
En over die origami poes, man, ik kan breien, borduren, naaien, haken en hechten. Als jij er zeven kleuren in wil krijg je die van me, loop je dr haske hip bij
Ja idd, alles dr af. Maar dat mag je niet meer aan elkaar hechten dusquote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
1x een Somalisch meisje verpleegd, volledig alles eraf gesneden (lippen binnen en buiten plus clit was als kruisje ingesneden) en ook dichtgenaaid.![]()
Dat beeld vergeet ik nooit weer. En dan jij nu al 10e in je stage, wil er geen voorstelling van maken hoe dat moet tijdens de bevalling en hoe na de eerste verminking op jonge leeftijd het weer aan elkaar gehecht moet nadien
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:59 schreef Dot. het volgende:
Ik dacht altijd dat het werd opengemaakt als ze trouwden, maar voor die vrouwen is de hel van zwanger worden en bevallen dus het enige om van al die pijn af te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vrouwen in Somalië worden weer aan elkaar gehecht na een bevalling.:)
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef mignonne het volgende:
[..]Dan zou ik als vrouw gezegd hebben ze hebben geknipt om te proberen natuurlijk te bevallen dat lukt niet dus uiteindelijk ks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vrouwen in Somalië worden weer aan elkaar gehecht na een bevalling.
Bevallen alle besneden vrouwen onder leiding van een gyn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meesten doen dat niet, te grote sociale controle en soms ook forse druk van partner (in dit geval niet maar toch).quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan zou ik als vrouw gezegd hebben ze hebben geknipt om te proberen natuurlijk te bevallen dat lukt niet dus uiteindelijk ks.
Bevallen alle besneden vrouwen onder leiding van een gyn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |