er zit echt een goede uroloog in het ziekenhuis in jouw woonplaats.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Mijn man wil na de hel van Snakelady's ex geen ingreep meer dus ik denk dat ik maar een knoop in m'n eierstokken laat leggen![]()
Drie vind ik ook echt wel genoeg.
Hmm, ik dacht dat het dezelfde hormonen waren als de pil. Het idee van een koperspiraaltje staat metegen, maar een hormoonspiraal is dus niet heel veel beter....quote:
Ik voelde in het begin een heel klein duwtje of idd een borreltje/vlindertje die op zo'n specifieke enkele plek was dat het m'n darmen niet konden zijn. Dan is het meestal een borrel die zich door m'n buik beweegt en niet allen op 1 plek.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh gut, anticonceptie straks. Wij hebben een half jaar aan de condooms gezeten. Was eens tuk minder gezellig. Maar wel practischMisschien eens een spiraal proberen na de bevalling (Ok. nu gebruikte ik het woord bevalling in een zin die op mij sloeg
)
Hoe voelt dat nou, als de baby beweegt in je buik? Ik heb sinds 3 dagen een borrelgevoel in mijn buik. Maar of dat de baby is og mijn darmen weet ik niet. Het zou ook wel vroeg zijn met 14.1, maar het kan wel natuurlijk...
Och, als ik zo tussen de regels lees functioneert de boel nog steeds prima daar hoor, dus daar hoeft hij verder niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Mijn man wil na de hel van Snakelady's ex geen ingreep meer dus ik denk dat ik maar een knoop in m'n eierstokken laat leggen![]()
Drie vind ik ook echt wel genoeg.
Niet dan? Wij hebben de kip 't liefst zo vers mogelijk. Kop eraf, bee(s)tje plukken en dan zo *nom* een hap eruitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb een app gedownload, Zwanger of zo. Maar daar staat bij wat je beter niet kunt eten 'rauwe kip'.Hoezo? Want dat is normaal echt geen probleem?
Je mag ook helemaal niks meer als zwangerequote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb een app gedownload, Zwanger of zo. Maar daar staat bij wat je beter niet kunt eten 'rauwe kip'.Hoezo? Want dat is normaal echt geen probleem?
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, ik kan zo slecht tegen verkleinwoorden bij volwassenen. Als mijn vk zegt dat ik mijn broekje mag uittrekken of dat ik een maandverbandje moet pakken hoop ik dat ik me in kan houden
Lach er maar om, maar ik krijg ze wel op spreekuur, de vragen als "en kip? moet ik dat ook doorbakken net als biefstuk?"quote:Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet dan? Wij hebben de kip 't liefst zo vers mogelijk. Kop eraf, bee(s)tje plukken en dan zo *nom* een hap eruit
Toen ik dat las, was ik even bang dat je echt mensen had die zo een hap uit een hele kip nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lach er maar om, maar ik krijg ze wel op spreekuur, de vragen als "en kip? moet ik dat ook doorbakken net als biefstuk?"
De eerste keer is je reactie nog ehm... ik mag hopen dat je dat altijd doet?![]()
Daarna ga je vrij snel over op, ja. :...
Ja... maar goed, ik heb liever dat ze dan gewoon maar alles vragen dan dat mensen ermee doorlopen en 'verkeerde' keuzes maken of verkeerde dingen denken ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik dat las, was ik even bang dat je echt mensen had die zo een hap uit een hele kip nemen
Verder: oei... Mja, je ziet natuurlijk heel veel soorten mensen...
Kindje vind ik niet erg, want het is ook een kindje, maar als je tegen de 100 kilo aan loopt heb je geen broekje of slipje meer aanquote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb een docente voor sociale vaardigheden, als je bij haar tijdens je toetsmoment een verkleinwoordje gebruikt ben je gezakt
"evenTJES naar het harTJE van uw kindJE luisteren. Wauw u heeft een mooi buikJE hoor mevrouw. En voelt u uw kindJE goed bewegen?"
Foutje is snel gemaakt zeg maar![]()
Maar ach, het is lang niet zo tenenkrommend (vind ik zelf) als mensen die "we" zeggen. Als in "en, hoe voelen we ons vandaag?"
haha precies!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
Kindje vind ik niet erg, want het is ook een kindje, maar als je tegen de 100 kilo aan loopt heb je geen broekje of slipje meer aan![]()
Net als volwassen vrouwen die het over hun vriendinnetjes hebben. Ik zie dan altijd een horde kleuters voor me met een vrouw ertussen
Origami poesquote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Kimpossible het volgende:
Mignonne het was weer heel tof dat je er was, totdat je begon over knippen.Ik wil (lees: durf) niet aan de origami poes.
![]()
Bevallen lijkt me fantastisch, maar alles wat de mensen om je heen dan ineens kunnen, mogen en ongetwijfeld ook moeten doen, doet meer denken aan een slechte aflevering van Law and order: Special Victims Unit.
Die verhalen zweven hier ook rond heurquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Origami poesIk vrees er wel eens voor dat ze dan een hechting of wat teveel zetten en dat we daarna geen seks meer kunnen hebben
Wel meteen geen A-C meer nodig.
Ik heb idd een klein stukje littekensweefsel/wildvlees overgehouden na hechten. Iemand die weet of dat kwaad kan nu bij de volgende bevalling?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Die verhalen zweven hier ook rond heurextra flubbertjes en schaamlippen door verkeerd / te strak gehecht en zo. Heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |