abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 17:25:40 #51
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136013252
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Mijn man wil na de hel van Snakelady's ex geen ingreep meer dus ik denk dat ik maar een knoop in m'n eierstokken laat leggen :P

Drie vind ik ook echt wel genoeg. w/
er zit echt een goede uroloog in het ziekenhuis in jouw woonplaats. :Y easy breasy. Het is voor een vrouw echt een veel heftiger ingreep (buiten dat die bacterie dus ook gewoon in je lijf kan komen enzo)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136014238
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ook geen optie dus ;).
Hmm, ik dacht dat het dezelfde hormonen waren als de pil. Het idee van een koperspiraaltje staat metegen, maar een hormoonspiraal is dus niet heel veel beter....
pi_136014354
GM, wat fijn van je zus, in dit geval is zo'n kadootje meer dan gewoon een kadootje... :)

Hier komt er hoogstwaarschijnlijk geen vierde. Omdat ik geen hormonen wil en we te slordig zijn voor condooms of NFP-achtige toestanden, gaat er bij man een knip in.
pi_136014841
Oh gut, anticonceptie straks. Wij hebben een half jaar aan de condooms gezeten. Was eens tuk minder gezellig. Maar wel practisch :P Misschien eens een spiraal proberen na de bevalling (Ok. nu gebruikte ik het woord bevalling in een zin die op mij sloeg :o )

Hoe voelt dat nou, als de baby beweegt in je buik? Ik heb sinds 3 dagen een borrelgevoel in mijn buik. Maar of dat de baby is og mijn darmen weet ik niet. Het zou ook wel vroeg zijn met 14.1, maar het kan wel natuurlijk...
pi_136015063
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh gut, anticonceptie straks. Wij hebben een half jaar aan de condooms gezeten. Was eens tuk minder gezellig. Maar wel practisch :P Misschien eens een spiraal proberen na de bevalling (Ok. nu gebruikte ik het woord bevalling in een zin die op mij sloeg :o )

Hoe voelt dat nou, als de baby beweegt in je buik? Ik heb sinds 3 dagen een borrelgevoel in mijn buik. Maar of dat de baby is og mijn darmen weet ik niet. Het zou ook wel vroeg zijn met 14.1, maar het kan wel natuurlijk...
Ik voelde in het begin een heel klein duwtje of idd een borreltje/vlindertje die op zo'n specifieke enkele plek was dat het m'n darmen niet konden zijn. Dan is het meestal een borrel die zich door m'n buik beweegt en niet allen op 1 plek.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:05:35 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136017360
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Mijn man wil na de hel van Snakelady's ex geen ingreep meer dus ik denk dat ik maar een knoop in m'n eierstokken laat leggen :P

Drie vind ik ook echt wel genoeg. w/
Och, als ik zo tussen de regels lees functioneert de boel nog steeds prima daar hoor, dus daar hoeft hij verder niet bang voor te zijn. :D
pi_136017898
Hoe zou t met franny zijn?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136018204
Ik heb een app gedownload, Zwanger of zo. Maar daar staat bij wat je beter niet kunt eten 'rauwe kip'. :? Hoezo? Want dat is normaal echt geen probleem? :D
pi_136018300
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb een app gedownload, Zwanger of zo. Maar daar staat bij wat je beter niet kunt eten 'rauwe kip'. :? Hoezo? Want dat is normaal echt geen probleem? :D
Niet dan? Wij hebben de kip 't liefst zo vers mogelijk. Kop eraf, bee(s)tje plukken en dan zo *nom* een hap eruit :Y
pi_136018385
Ik ben ook benieuwd naar franny!

Oh, iemand ook wel eens het gevoel dat je benen niet meer goed aan je heupen vast zitten ofzo? Kan het niet zo goed uitleggen, maar als ik loop dan voelt het bij mijn heupen wat vreemd aan, alsof mijn benen niet meer helemaal goed in de heupen (heupkom?) passen. Heb ik de vorige zwangerschap niks van gemerkt. Wel gewone bekkenpijn, maar dit gevoel is nieuw.
pi_136018506
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Je mag ook helemaal niks meer als zwangere :'(

Die reactie had ik trouwens ook toen in 'rauwe mosselen' zag staan in het lijstje van het voedingscentrum. Blijk je die dingen wel écht rauw te kunnen eten :X
pi_136018529
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oh, ik kan zo slecht tegen verkleinwoorden bij volwassenen. Als mijn vk zegt dat ik mijn broekje mag uittrekken of dat ik een maandverbandje moet pakken hoop ik dat ik me in kan houden :X
:D

Ik heb een docente voor sociale vaardigheden, als je bij haar tijdens je toetsmoment een verkleinwoordje gebruikt ben je gezakt :D

"evenTJES naar het harTJE van uw kindJE luisteren. Wauw u heeft een mooi buikJE hoor mevrouw. En voelt u uw kindJE goed bewegen?"

Foutje is snel gemaakt zeg maar :P

Maar ach, het is lang niet zo tenenkrommend (vind ik zelf) als mensen die "we" zeggen. Als in "en, hoe voelen we ons vandaag?"
:)
pi_136018607
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Niet dan? Wij hebben de kip 't liefst zo vers mogelijk. Kop eraf, bee(s)tje plukken en dan zo *nom* een hap eruit :Y
Lach er maar om, maar ik krijg ze wel op spreekuur, de vragen als "en kip? moet ik dat ook doorbakken net als biefstuk?"
De eerste keer is je reactie nog ehm... ik mag hopen dat je dat altijd doet? :')
Daarna ga je vrij snel over op, ja. :+
pi_136018622
Disclaimer, mijn laatste vraag was cynisch, ik eet normaal geen rauwe kip :+
pi_136018671
en MUUS O+

geen woord gelogen. *flaps... flaps...*
wie heeft er weeën om de 5 minuten? >:)
pi_136018723
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Lach er maar om, maar ik krijg ze wel op spreekuur, de vragen als "en kip? moet ik dat ook doorbakken net als biefstuk?"
De eerste keer is je reactie nog ehm... ik mag hopen dat je dat altijd doet? :')
Daarna ga je vrij snel over op, ja. :...
Toen ik dat las, was ik even bang dat je echt mensen had die zo een hap uit een hele kip nemen :+

Verder: oei... Mja, je ziet natuurlijk heel veel soorten mensen...
pi_136018802
Geniaal! Rauwe kip! En die docent! _O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136018863
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toen ik dat las, was ik even bang dat je echt mensen had die zo een hap uit een hele kip nemen :+

Verder: oei... Mja, je ziet natuurlijk heel veel soorten mensen...
Ja... maar goed, ik heb liever dat ze dan gewoon maar alles vragen dan dat mensen ermee doorlopen en 'verkeerde' keuzes maken of verkeerde dingen denken ofzo.
pi_136018996
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D

Ik heb een docente voor sociale vaardigheden, als je bij haar tijdens je toetsmoment een verkleinwoordje gebruikt ben je gezakt :D

"evenTJES naar het harTJE van uw kindJE luisteren. Wauw u heeft een mooi buikJE hoor mevrouw. En voelt u uw kindJE goed bewegen?"

Foutje is snel gemaakt zeg maar :P

Maar ach, het is lang niet zo tenenkrommend (vind ik zelf) als mensen die "we" zeggen. Als in "en, hoe voelen we ons vandaag?"
Kindje vind ik niet erg, want het is ook een kindje, maar als je tegen de 100 kilo aan loopt heb je geen broekje of slipje meer aan :N

Net als volwassen vrouwen die het over hun vriendinnetjes hebben. Ik zie dan altijd een horde kleuters voor me met een vrouw ertussen :P
pi_136019326
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef Dot. het volgende:

[..]

Kindje vind ik niet erg, want het is ook een kindje, maar als je tegen de 100 kilo aan loopt heb je geen broekje of slipje meer aan :N

Net als volwassen vrouwen die het over hun vriendinnetjes hebben. Ik zie dan altijd een horde kleuters voor me met een vrouw ertussen :P
haha precies!
Precies dat heb ik dus idd ook. ik gebruik zelf bijvoorbeeld wel hartje, al was het alleen maar omdat "we gaan even naar het hartje van de baby luisteren" een stuk vriendelijker en minder klinisch klinkt dan "we gaan even naar zn hart luisteren". Verschil is subtiel, futiel misschien, maar toch.

Ik krijg zelf wel altijd een beetje de kriebels van eufemismen in de verloskunde. "we plakken even een draadje op het hoofdje van de baby" ehm? je bedoelt dat je er een naald opschroeft? zeg dan op zn minst dat je het erop draait of erop bevestigt, maar plakken?
"ik ga je een klein beetje helpen met een heel klein knipje" Kleine knipjes worden gezet door te lieve verloskundigen en slechte artsen zeggen ze hier :P Een knip zet je met een reden en als je knipt dan knip je, geen gemeut over een klein knipje, een knip is een knip.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:47:47 #71
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136020005
Mignonne het was weer heel tof dat je er was, totdat je begon over knippen. :9 Ik wil (lees: durf) niet aan de origami poes. :')

Bevallen lijkt me fantastisch, maar alles wat de mensen om je heen dan ineens kunnen, mogen en ongetwijfeld ook moeten doen, doet meer denken aan een slechte aflevering van Law and order: Special Victims Unit. ;(
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136020227
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Kimpossible het volgende:
Mignonne het was weer heel tof dat je er was, totdat je begon over knippen. :9 Ik wil (lees: durf) niet aan de origami poes. :')

Bevallen lijkt me fantastisch, maar alles wat de mensen om je heen dan ineens kunnen, mogen en ongetwijfeld ook moeten doen, doet meer denken aan een slechte aflevering van Law and order: Special Victims Unit. ;(
Origami poes :D Ik vrees er wel eens voor dat ze dan een hechting of wat teveel zetten en dat we daarna geen seks meer kunnen hebben :') Wel meteen geen A-C meer nodig.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:53:26 #73
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136020364
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Origami poes :D Ik vrees er wel eens voor dat ze dan een hechting of wat teveel zetten en dat we daarna geen seks meer kunnen hebben :') Wel meteen geen A-C meer nodig.
Die verhalen zweven hier ook rond heur >:) extra flubbertjes en schaamlippen door verkeerd / te strak gehecht en zo. Heerlijk! :Y)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136020383
Origami poes :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136020506
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Die verhalen zweven hier ook rond heur ;( extra flubbertjes en schaamlippen door verkeerd / te strak gehecht en zo. Heerlijk! :Y)
Ik heb idd een klein stukje littekensweefsel/wildvlees overgehouden na hechten. Iemand die weet of dat kwaad kan nu bij de volgende bevalling?
Heb ook een pijnloze aambei trouwens. Geen problemen voor bij het persen verder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')