https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Chinese peuken zijn die Poolse x3quote:Op maandag 27 januari 2014 02:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ken dit gevoel, vriendin van mn broertje heeft ook eens peuken uit Polen meegenomen, ik ging na één hijs over mn nek
Hahaha maar wel heeeeel erg goedkoopquote:
Dan stop ik welquote:Op maandag 27 januari 2014 02:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha maar wel heeeeel erg goedkoop
Volgens mij zijn we allemaal kutpubers geweest en gedragen de meeste (including me) zich soms nog steeds zo)quote:Op maandag 27 januari 2014 02:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben een kutpuber geweest in huis maar that's it.
Heul nietquote:Op maandag 27 januari 2014 02:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we allemaal kutpubers geweest en gedragen de meeste (including me) zich soms nog steeds zo)
Ik ook gelukkig. dat hoort erbij toch. Woon wel al 5 jaar samen ofzo ,maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we allemaal kutpubers geweest en gedragen de meeste (including me) zich soms nog steeds zo)
Ik ben de beste gentleman alive.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ok jij bent een uitzondering, maar je moet ook het goede voorbeeld gevenquote:
Trouwen?quote:Op maandag 27 januari 2014 02:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben de beste gentleman alive.
Graag.quote:
Pas op wat voor naam je jezelf geeft hoor, je komt er niet zomaar vanafquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ok jij bent een uitzondering, maar je moet ook het goede voorbeeld geven
Gewoon blijven ontkennenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben de beste gentleman alive.
Agreed.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Oh nee ik ben helemaal klaar voor je.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pas op wat voor naam je jezelf geeft hoor, je komt er niet zomaar vanaf
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh nee ik ben helemaal klaar voor je.
Ma(x/)chtsmisbruikquote:Op maandag 27 januari 2014 02:16 schreef Maxbet het volgende:
Zal ik de TT even veranderen? Deze is wel erg sneu
Doemaar eens.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:16 schreef Maxbet het volgende:
Zal ik de TT even veranderen? Deze is wel erg sneu
Samenwonen betekent toch niet alleen maar standaard braaf kinderen krijgen en 's zondags bij je schoonmoeder op bezoek gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig. dat hoort erbij toch. Woon wel al 5 jaar samen ofzo ,maar dat maakt niet uit.
Dat lijkt me niet neequote:Op maandag 27 januari 2014 02:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Samenwonen betekent toch niet alleen maar standaard braaf kinderen krijgen en 's zondags bij je schoonmoeder op bezoek gaan
Maar eindelijk van standje missionaris af.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Samenwonen betekent toch niet alleen maar standaard braaf kinderen krijgen en 's zondags bij je schoonmoeder op bezoek gaan
Ik ken genoeg gevallen waar het wel zo isquote:Op maandag 27 januari 2014 02:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik ben nog niet getrouwd hoor. Dat mag niet voor het huwelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar eindelijk van standje missionaris af.
Ik moet ook steeds vaker op kraamvisitequote:Op maandag 27 januari 2014 02:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ken genoeg gevallen waar het wel zo is
Goed genoeg.quote:
Oh sorry, ik wilde je niet op ideeën brengen die God niet zo bedoeld had.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben nog niet getrouwd hoor. Dat mag niet voor het huwelijk.
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik moet ook steeds vaker op kraamvisite
Dan is het goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goed genoeg.
[..]
Oh sorry, ik wilde je niet op ideeën brengen die God niet zo bedoeld had.
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan is het goed.
*gluurt kwaadaardig*
Ach, als ze er gelukkig mee zijn. Het zou me absoluut niet passen.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ken genoeg gevallen waar het wel zo is
Planquote:
Mwahquote:Op maandag 27 januari 2014 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Plan
Ik dacht in Amsterdam te gaan bieren, is voor mij vrij uit de richting maar voor de rest wat beter bereikbaar geloof ik.
Ja dat is te merkenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Kom je langs dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 02:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goedzo
Je mag wel passief met mij meeroken
Wat gaat er gebeurenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:37 schreef roislecxe het volgende:
Ohjeej er gaan dingen gebeuren... Ik heb m'n bruidsmeisjesjurk al half aan.
Dat jij langs komt bedoelt hijquote:
Er gaan dingen gebeuren dan hoor ik netquote:Op maandag 27 januari 2014 02:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat jij langs komt bedoelt hij
Welterusten edquote:Op maandag 27 januari 2014 02:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Truste![]()
Nog een laatste peukie en dan ben ik ook weg
Dat hoor ik ook netquote:Op maandag 27 januari 2014 02:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er gaan dingen gebeuren dan hoor ik net
Misschien heeft de aanschaf van een mining rig in deze koude dagen dan toch zijn voordelenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:44 schreef roislecxe het volgende:
Zozo, we gaan in het zuiden toch 2 frisse dagen en 3 nachtvorstjes optekenen.
Das meer dan genoeg, op naar de lente
Damn zoveel alweer, ik voel me een oldbie. Tijd om wat met mn leven te gaan doenquote:
Ik heb dat allemaal nietquote:Op maandag 27 januari 2014 02:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Misschien heeft de aanschaf van een mining rig in deze koude dagen dan toch zijn voordelen
Ik had het tegen Totoquote:Op maandag 27 januari 2014 02:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij begint met je trusten post
Dacht dat je offline ging, dan nog een peukje doen en naar bed
My badquote:Op maandag 27 januari 2014 02:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik had het tegen Toto
Het allerlaatste wat ik doe, voor alle ander dingen is mijn computer uitzetten (en soms laat ik gewoon de hele nacht door hybernaten)
quote:
Rich life jeweeetzellufquote:Op maandag 27 januari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]Zoals het hoort op zondagnacht tegen 3en.
Hier staat toch echt dat je een peukie ging doen en dan weg gingquote:Op maandag 27 januari 2014 02:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Truste![]()
Nog een laatste peukie en dan ben ik ook weg
Dat is alleen maar lekker als het tussendoor isquote:
"Op weg naar mijn slaapkamer" bedoel ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hier staat toch echt dat je een peukie ging doen en dan weg ging
Zullen we vanaf nu typen wat we bedoelenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
"Op weg naar mijn slaapkamer" bedoel ik.
Echt hequote:Op maandag 27 januari 2014 02:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zullen we vanaf nu typen wat we bedoelen![]()
Dat heb ik echt al jaren niet meer gehad, kan me niet eens meer herinneren hoe het smaaktquote:Op maandag 27 januari 2014 02:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar lekker als het tussendoor is
Ik vind dat je daar al bezopen en melig voor moet zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al jaren niet meer gehad, kan me niet eens meer herinneren hoe het smaakt
Maar om er nu speciaal 7-up voor te gaan halen
Inderdaad, en dan ook met iedereen doenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar al bezopen en melig voor moet zijn
Trusten roisquote:Op maandag 27 januari 2014 02:56 schreef roislecxe het volgende:
Beste kinderen, ik ga ook even slapen. Heb maar 4 uur geslapen afgelopen nacht dus het kan wel weer
Morgenochtend/middag verder met de pret.
Truste allen!
Truste Roisquote:Op maandag 27 januari 2014 02:57 schreef roislecxe het volgende:
Oh, en geen orders, geen orders en geen orders. De tip voor de nacht.
TIPS op Cryptsyquote:Op maandag 27 januari 2014 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog wat bijzonders in de cryptocurrency land?
Nu wel welterusten dan edquote:Op maandag 27 januari 2014 03:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Truste Rois![]()
Zo, "Your order #xxxxxxx has been filled": nu kan ik ook naar bed
TIPS staat op Cryptsyquote:Op maandag 27 januari 2014 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog wat bijzonders in de cryptocurrency land?
Heul nietquote:Op maandag 27 januari 2014 03:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Jullie hebben wel flink lopen spammen toen ik weg was.
Bijna iedereen rookt hier? Zelfs jijquote:
Zelfs ikquote:Op maandag 27 januari 2014 03:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bijna iedereen rookt hier? Zelfs jij?
Ik dacht eigenlijk dat jij zo'n brave computernerd wasquote:Op maandag 27 januari 2014 03:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zelfs ik
Ben er niet trots op, maar het is zo.
Dacht Toto ook alquote:Op maandag 27 januari 2014 03:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij zo'n brave computernerd was.
GMTAquote:
Als er een aanslag komt in Sotchi gaat niemand DOGE kopen hoor.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 03:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als er een aanslag komt in Sotchi gaat niemand DOGE kopen hoor.
Mag deze geniale post aub in de OPquote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Donequote:Op maandag 27 januari 2014 04:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mag deze geniale post aub in de OP
quote:
Ook nog wakkerquote:
Ik zit mu op laptpovquote:
Jij ookquote:
Ik ging om 12 uur slapen maar werd om 3 uur weer wakkerquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 03:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
@trolletje: Ik ga nu mijn tanden poetsen, zet mijn laptop uit, maar het licht uit, loop naar boven en dan sluit ik de deur van mijn slaapkamer en de rest mag je zelf bedenken![]()
Nee man hij is hotquote:Op maandag 27 januari 2014 03:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij zo'n brave computernerd was.
Fotoquote:
Nee ik wil geen extra concurrentiequote:
Alsof er iets met jou kan concurrerenquote:Op maandag 27 januari 2014 04:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ik wil geen extra concurrentie
quote:Op maandag 27 januari 2014 04:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alsof er iets met jou kan concurreren
Ik heb er daar een aantal van gekocht toen hij op 215 stond. Achteraf gezien toch niet zo'n goede dealquote:Op maandag 27 januari 2014 03:29 schreef Maxbet het volgende:
Doge lijkt weer stabiel, ditmaal op 180
Je kunt m verkopen op Cryptsy sinds vannachtquote:Op maandag 27 januari 2014 08:20 schreef Spatieloos het volgende:
Wie wil mijn laatste TIPS?
[ afbeelding ]
Daar mag je wel van uit gaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef MichaelScott het volgende:
Het is stil hier.![]()
Dat stelletje nachtbrakers ligt zeker nog te pitten?
Hallonquote:Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef MichaelScott het volgende:
Het is stil hier.![]()
Mt. Goxquote:Op maandag 27 januari 2014 11:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Het schijnt nu zo te zijn dat mensen op Mt. Gox hun btc niet kunnen weghalen, tenzij je geverifieerd bent. Het vreemde is dat je dat verifiëringsproces momenteel niet kunt laten doen,waardoor je noch je geld, noch je btc van Mt. Gox kunt afhalen.
Wiequote:Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef MichaelScott het volgende:
Sjipsjap wordt papa![]()
SEX / Zwanger na Map
Al 2 uur aan het werkquote:Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef MichaelScott het volgende:
Het is stil hier.![]()
Down met Totoquote:
Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan. Ik vind het een beetje lullig om te zeggen dat ik kom en wanneer het concreet wordt niet blijk te kunnen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Psst, kom zo eens in 't meettopic.
[..]
Je kan "misschien" zeggen en dan zet ik je bij misschien. Daarnaast weten we nog heul geen datum, ben de OP aan 't makenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan. Ik vind het een beetje lullig om te zeggen dat ik kom en wanneer het concreet wordt niet blijk te kunnen.
Die OP komt wel goedquote:Op maandag 27 januari 2014 13:33 schreef dimmak het volgende:
Er komt vast wel een misschien en zeker lijstje.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef MichaelScott het volgende:
Dus mannen met dikke tetten zijn geen probleem?
Jij ook beterschap...quote:
Gaat lekker daar in de USquote:Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef Ame_thyst het volgende:
gaat met de http://www.beurs.nl/ ook lekker
We zitten nu hier BIT / [Animo check] BIT meetquote:
Ik heb een abo genomen om m'n notes te zienquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb een abo genomen om m'n notes te zienik durf nooit meer een TR te maken om je te roepen
.
Volgende keer bel je maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb een abo genomen om m'n notes te zienik durf nooit meer een TR te maken om je te roepen
.
Wat staat er in?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
.
Hmm je hond staat weer stil en ik heb geen F5 knop meerquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hmm je hond staat weer stil en ik heb geen F5 knop meer
Ik weet niet of je dat wel mag postenquote:
Nee we zitten ook in het meet-topicquote:
Gezelligquote:Op maandag 27 januari 2014 15:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee we zitten ook in het meet-topic
Ik ookquote:
nopequote:Op maandag 27 januari 2014 15:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wel mag posten
Dat wilde ik er eigenlijk ook mee zeggenquote:
Valt ook wel mee toch?quote:
De werkenden en niet-werkenden onderscheiden zich (waarbij ik nu aangeef ook niet te werken op dit momentquote:
Slijmbalquote:
https://bitcointalk.org/(...)sg4772116#msg4772116quote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
is dat al bekend? heb er nix over gelezen nog. had je veel staan daar?
BIT / [Animo check] BIT meetquote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Sands het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/(...)sg4772116#msg4772116
Heb er zelf niks staan omdat het een nieuwe exchange is.
heb nog een buy order staan, niet veel dus laat t lekker staan. vertrouw ze wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Sands het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/(...)sg4772116#msg4772116
Heb er zelf niks staan omdat het een nieuwe exchange is.
WTFquote:Op maandag 27 januari 2014 10:02 schreef MichaelScott het volgende:
Homo'sIk vind zowel vrouwen als homoemancipatie een beetje doorgeschoten. Nu doet iedereen alsof het 'normaal' is
Annabelquote:
Ze willen niet bijten.quote:
Dus de bank is voortaan medeplichtig als ik geld pin om drugs mee te kopen?quote:
Alle bankiers de gevangenis inquote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus de bank is voortaan medeplichtig als ik geld pin om drugs mee te kopen?
Flinke pump.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het echt raar dat MEOW gewoon 100 satoshi is nu.
Ik zou best wel veel hebben als ik alles had gehold
Maar Kittehcoin heeft 7.4 keer meer total coins dan Earthcoin. Dus EAC moet ook gewoon naar de 740 satoshi!!
Ik word rijk
Jij moet de gevangenis inquote:
Bankier gespotquote:
Wat een slechte hond heb jij, stopt gewoon met rennen na 1 minuutquote:
Een oude dogequote:Op maandag 27 januari 2014 17:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat een slechte hond heb jij, stopt gewoon met rennen na 1 minuut.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Helaas is het Amerikaanse rechtssysteem zo krom als wat. Dit gaat een harde klap worden ben ik bang. Ben gelukkig op LTC uitgestapt op 21.99999.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus de bank is voortaan medeplichtig als ik geld pin om drugs mee te kopen?
Ik ben geen bankier, ik word rechterquote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bankier gespot![]()
Prostitutie is legaal in Nederland hoor, Angelique heeft niets verkeerds gedaan.
Ben je nu krom dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben geen bankier, ik word rechter
Nee dat niet, wel een beetje bol. Krom en bol gaat wel een beetje te fur.quote:
Ik woon niet eens in Nederland doos, je kunt me niets makenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben geen bankier, ik word rechter
Dus jij gaat gewoon de gevangenis in![]()
Nooit van Europees Recht gehoord zo te horenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Nederland doos, je kunt me niets maken.
Denken dat jij in een Europese rechtbank mag gaan werkenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nooit van Europees Recht gehoord zo te horen
Verzuurd zijn en geen ambities hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Denken dat jij in een Europese rechtbank mag gaan werken.
Belediging van een ambtenaar in functiequote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Nederland doos, je kunt me niets maken.
Wat wil jij eigenlijk worden?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Belediging van een ambtenaar in functie
Bankierquote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat wil jij eigenlijk worden?
quote:
Zwollequote:
Stem ook voor Rotterdam! Thuis van de beste voetbalclub van Nederland.quote:
Excelsiorquote:Op maandag 27 januari 2014 18:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Stem ook voor Rotterdam! Thuis van de beste voetbalclub van Nederland.
quote:
Bestaat dat nog dan?quote:
Als ik bij mijn ouders ben hoef ik de deur dan niet eens uitquote:
http://www.businessinside(...)ange-arrested-2014-1quote:Charlie Shrem, along with a co-conspirator, is accused of selling over $1 million in bitcoins to Silk Road users, who would then use them to buy drugs and other illicit items.
According to the criminal complaint, Shrem himself bought drugs on Silk Road.
"Hiding behind their computers, both defendants are charged with knowingly contributing to and facilitating anonymous drug sales, earning substantial profits along the way," DEA agent James Hunt said in a release.
Spuitelfquote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef Maxbet het volgende:
The CEO of BitInstant, a Bitcoin exchange, has been arrested at JFK airport and charged with money laundering.
[..]
http://www.businessinside(...)ange-arrested-2014-1
http://www.justice.gov/us(...)FaiellaChargesPR.php
quote:
Wat een geweldige timing hebben ze toch.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef Maxbet het volgende:
The CEO of BitInstant, a Bitcoin exchange, has been arrested at JFK airport and charged with money laundering.
[..]
http://www.businessinside(...)ange-arrested-2014-1
http://www.justice.gov/us(...)FaiellaChargesPR.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Hoi
kennen jullie dit topic nog?
ONZ / Poepselfies
bij deze mijn poepselfieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
De koers of de SC?quote:
geen fuck probably, zijn veel te veel coins voor te weinig mensen die het interesseertquote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef mike-amersfoort het volgende:
5000 WDC... kijken wat ie doet
14 febquote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Mr gox is de derpy broer die achterloopt
[..]
geen fuck probably, zijn veel te veel coins voor te weinig mensen die het interesseert
https://www.scharmbeck.com/quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Mr gox is de derpy broer die achterloopt
[..]
geen fuck probably, zijn veel te veel coins voor te weinig mensen die het interesseert
dumpt iedereen WDC's en gaat de koers verder omlaag.quote:
Je blaat volgens mij maar wat, nuanceer het dan op z'n minst of gebruik er pi's of emo's bij.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dumpt iedereen WDC's en gaat de koers verder omlaag.
quote:
Ik denk dat hij wil zeggen dat iedereen denkt dat op 14 feb de koers een aantal keer over de kop zal gaan, en als dat er niet meteen van komt iedereen gaat panicsellen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je blaat volgens mij maar wat, nuanceer het dan op z'n minst of gebruik er pi's of emo's bij.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je blaat volgens mij maar wat, nuanceer het dan op z'n minst of gebruik er pi's of emo's bij.
Als ik blaat - blaten de mensen die denken dat door https://www.scharmbeck.com/ de koers vertienvoudigd ook. Moet het nog zien. Hoe meer mensen roepen dat er iets gaat gebeuren hoe kleiner de kans dat het gebeurd.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
twitter:joerogan twitterde op maandag 27-01-2014 om 06:01:07Tomorrow on the podcast we're going to get schooled on bitcoin by @aantonop at 3pm PT reageer retweet
Ben er liever iets te voorzichtig meequote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef MichaelScott het volgende:
Google kan toch geen spoilers zien?
Dat is spider-manquote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:
Stel je zit in de trein...
en ineens
batman vs superman
[ afbeelding ]
ik ga gvd stuk!!
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Hoi
kennen jullie dit topic nog?
ONZ / Poepselfies
bij deze mijn poepselfieMijn fapfolder wordt steeds vollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
wat een fucking nerdsquote:
It's raining men...quote:Op maandag 27 januari 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel fucking nerds met 30 miljoen views per vid... tel uit je winst (30k per vid dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |