WTFquote:Op maandag 27 januari 2014 10:02 schreef MichaelScott het volgende:
Homo'sIk vind zowel vrouwen als homoemancipatie een beetje doorgeschoten. Nu doet iedereen alsof het 'normaal' is
Annabelquote:
Ze willen niet bijten.quote:
Dus de bank is voortaan medeplichtig als ik geld pin om drugs mee te kopen?quote:
Alle bankiers de gevangenis inquote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus de bank is voortaan medeplichtig als ik geld pin om drugs mee te kopen?
Flinke pump.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het echt raar dat MEOW gewoon 100 satoshi is nu.
Ik zou best wel veel hebben als ik alles had gehold
Maar Kittehcoin heeft 7.4 keer meer total coins dan Earthcoin. Dus EAC moet ook gewoon naar de 740 satoshi!!
Ik word rijk
Jij moet de gevangenis inquote:
Bankier gespotquote:
Wat een slechte hond heb jij, stopt gewoon met rennen na 1 minuutquote:
Een oude dogequote:Op maandag 27 januari 2014 17:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat een slechte hond heb jij, stopt gewoon met rennen na 1 minuut.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Helaas is het Amerikaanse rechtssysteem zo krom als wat. Dit gaat een harde klap worden ben ik bang. Ben gelukkig op LTC uitgestapt op 21.99999.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus de bank is voortaan medeplichtig als ik geld pin om drugs mee te kopen?
Ik ben geen bankier, ik word rechterquote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bankier gespot![]()
Prostitutie is legaal in Nederland hoor, Angelique heeft niets verkeerds gedaan.
Ben je nu krom dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben geen bankier, ik word rechter
Nee dat niet, wel een beetje bol. Krom en bol gaat wel een beetje te fur.quote:
Ik woon niet eens in Nederland doos, je kunt me niets makenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben geen bankier, ik word rechter
Dus jij gaat gewoon de gevangenis in![]()
Nooit van Europees Recht gehoord zo te horenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Nederland doos, je kunt me niets maken.
Denken dat jij in een Europese rechtbank mag gaan werkenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nooit van Europees Recht gehoord zo te horen
Verzuurd zijn en geen ambities hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Denken dat jij in een Europese rechtbank mag gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |