quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Hoi
kennen jullie dit topic nog?
ONZ / Poepselfies
bij deze mijn poepselfieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
De koers of de SC?quote:
geen fuck probably, zijn veel te veel coins voor te weinig mensen die het interesseertquote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef mike-amersfoort het volgende:
5000 WDC... kijken wat ie doet
14 febquote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Mr gox is de derpy broer die achterloopt
[..]
geen fuck probably, zijn veel te veel coins voor te weinig mensen die het interesseert
https://www.scharmbeck.com/quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Mr gox is de derpy broer die achterloopt
[..]
geen fuck probably, zijn veel te veel coins voor te weinig mensen die het interesseert
dumpt iedereen WDC's en gaat de koers verder omlaag.quote:
Je blaat volgens mij maar wat, nuanceer het dan op z'n minst of gebruik er pi's of emo's bij.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dumpt iedereen WDC's en gaat de koers verder omlaag.
quote:
Ik denk dat hij wil zeggen dat iedereen denkt dat op 14 feb de koers een aantal keer over de kop zal gaan, en als dat er niet meteen van komt iedereen gaat panicsellen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je blaat volgens mij maar wat, nuanceer het dan op z'n minst of gebruik er pi's of emo's bij.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je blaat volgens mij maar wat, nuanceer het dan op z'n minst of gebruik er pi's of emo's bij.
Als ik blaat - blaten de mensen die denken dat door https://www.scharmbeck.com/ de koers vertienvoudigd ook. Moet het nog zien. Hoe meer mensen roepen dat er iets gaat gebeuren hoe kleiner de kans dat het gebeurd.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
twitter:joerogan twitterde op maandag 27-01-2014 om 06:01:07Tomorrow on the podcast we're going to get schooled on bitcoin by @aantonop at 3pm PT reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |