Kom je langs dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 02:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goedzo
Je mag wel passief met mij meeroken
Wat gaat er gebeurenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:37 schreef roislecxe het volgende:
Ohjeej er gaan dingen gebeuren... Ik heb m'n bruidsmeisjesjurk al half aan.
Dat jij langs komt bedoelt hijquote:
Er gaan dingen gebeuren dan hoor ik netquote:Op maandag 27 januari 2014 02:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat jij langs komt bedoelt hij
Welterusten edquote:Op maandag 27 januari 2014 02:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Truste![]()
Nog een laatste peukie en dan ben ik ook weg
Dat hoor ik ook netquote:Op maandag 27 januari 2014 02:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er gaan dingen gebeuren dan hoor ik net
Misschien heeft de aanschaf van een mining rig in deze koude dagen dan toch zijn voordelenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:44 schreef roislecxe het volgende:
Zozo, we gaan in het zuiden toch 2 frisse dagen en 3 nachtvorstjes optekenen.
Das meer dan genoeg, op naar de lente
Damn zoveel alweer, ik voel me een oldbie. Tijd om wat met mn leven te gaan doenquote:
Ik heb dat allemaal nietquote:Op maandag 27 januari 2014 02:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Misschien heeft de aanschaf van een mining rig in deze koude dagen dan toch zijn voordelen
Ik had het tegen Totoquote:Op maandag 27 januari 2014 02:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij begint met je trusten post
Dacht dat je offline ging, dan nog een peukje doen en naar bed
My badquote:Op maandag 27 januari 2014 02:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik had het tegen Toto
Het allerlaatste wat ik doe, voor alle ander dingen is mijn computer uitzetten (en soms laat ik gewoon de hele nacht door hybernaten)
quote:
Rich life jeweeetzellufquote:Op maandag 27 januari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]Zoals het hoort op zondagnacht tegen 3en.
Hier staat toch echt dat je een peukie ging doen en dan weg gingquote:Op maandag 27 januari 2014 02:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Truste![]()
Nog een laatste peukie en dan ben ik ook weg
Dat is alleen maar lekker als het tussendoor isquote:
"Op weg naar mijn slaapkamer" bedoel ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hier staat toch echt dat je een peukie ging doen en dan weg ging
Zullen we vanaf nu typen wat we bedoelenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
"Op weg naar mijn slaapkamer" bedoel ik.
Echt hequote:Op maandag 27 januari 2014 02:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zullen we vanaf nu typen wat we bedoelen![]()
Dat heb ik echt al jaren niet meer gehad, kan me niet eens meer herinneren hoe het smaaktquote:Op maandag 27 januari 2014 02:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar lekker als het tussendoor is
Ik vind dat je daar al bezopen en melig voor moet zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al jaren niet meer gehad, kan me niet eens meer herinneren hoe het smaakt
Maar om er nu speciaal 7-up voor te gaan halen
Inderdaad, en dan ook met iedereen doenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar al bezopen en melig voor moet zijn
Trusten roisquote:Op maandag 27 januari 2014 02:56 schreef roislecxe het volgende:
Beste kinderen, ik ga ook even slapen. Heb maar 4 uur geslapen afgelopen nacht dus het kan wel weer
Morgenochtend/middag verder met de pret.
Truste allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |