Doei Sofjequote:
baasquote:Op maandag 27 januari 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, mijn FOK! neuklijst is nog steeds 0.
Je neuklijst zonder FOK! waarschijnlijk ook dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tel ik niet mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leef jij ook nog?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi bby
Groeten uit omgeving Rotterdam.
o?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik verwacht pics in dm
haha die kan jij heul niet sturen
hmm....quote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet LH was?
bewijs maarquote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef Toto69 het volgende:
etsu wil mij al een jaar neuken hahaha hard2get
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi bby
Groeten uit omgeving Rotterdam.
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
o?
dan heb jij zeker nooit van kloons gehoord? zo dom ben je wel uiteraard
Jij hebt hem wel een extra gat te bieden.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef Toto69 het volgende:
etsu wil mij al een jaar neuken hahaha hard2get
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij hebt hem wel een extra gat te bieden.
dat is waar.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wanneer het uitkomt wel, al kan ik dat beter aan jou vragen.quote:
je bent zelf terugquote:Op maandag 27 januari 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan neem je die woorden nu terug en zeg je sorry
deze snap ik nietquote:Op maandag 27 januari 2014 00:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Prima, ik zal je aanmoedigen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
Rodawa, zullen we samen weer strijden om een TT?
lat de zeepje niet vallen vreindjequote:Op maandag 27 januari 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ik bedoel ik ga douchen er wordt eten gebracht
ja snowie is een parttime junk nuquote:
Tchockiequote:
would be zondequote:Op maandag 27 januari 2014 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja snowie is een parttime junk nu
poppin pills, aan de snats alles
Die Pino112 ervaar ik ook als storend, inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het altijd weer zeer storend als mensen niet willen ingaan op mijn provocaties op FOK!. Heel mijn dag verziekt.
[blockuser=]Ezell[/blockuser]quote:
Volgens mij wist jij het ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tchockie
Had Crack nog iets gezegd over mijn hulp voor haar scriptie?
Sssttquote:Op maandag 27 januari 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
[blockuser=]Ezell[/blockuser]
[..]
Volgens mij wist jij het ook niet.
Neuh. Kon gister ook al niet slapen, ga er vandaag ook gewoon niet vanuit. Ik stort morgen wel in.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
LR, wordt het niet tijd om te gaan slapen? Immers, om 08:25 moet jij een skylinefoto maken en om 08:30 moet jij een tentamen maken. Als je nu gaat, dan slaap je tegen 01:00 uur en dan sta je om 07:00 uur op (?) en dan heb je nog 1,5 uur de tijd om te eten, te douchen en voor de reis zelf. Dus. Goedenacht en vaarwel.
Bedoel je mij?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het altijd weer zeer storend als mensen niet willen ingaan op mijn provocaties op FOK!. Heel mijn dag verziekt.
Ga fappen, daar word je altijd zo slaperig van. Ik wil best naaktfoto's van mezelf sturen via DM.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Kon gister ook al niet slapen, ga er vandaag ook gewoon niet vanuit. Ik stort morgen wel in.
Nee geeneens. Ik ben bang dat jij mij ook niet meer serieus neemt.quote:
Kom maar. Gewoon hard genoeg proberen dan lukt dat DMén wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga fappen, daar word je altijd zo slaperig van. Ik wil best naaktfoto's van mezelf sturen via DM.
IK OOK HAHAHAquote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik gaf haar wel een duwtje in de juiste richting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem niemand hier serieus, dat is het leuke van internet.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Ik ben bang dat jij mij ook niet meer serieus neemt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
IK OOK HAHAHAik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
IK OOK HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smooth maar ben al bezet.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.Ik wil niet dat mijn toekomstige vrouw drugs doet.
Helaas, de laatste trein is net vertrokken.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Ik ben bang dat jij mij ook niet meer serieus neemt.
[..]
Kom maar. Gewoon hard genoeg proberen dan lukt dat DMén wel.
Hoe was jouw kerst eigenlijk?quote:
Het is Tsjokkeh.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is tsjok. Eén lettergreep.Maar hai. Hoe is het? En hoe was de wedstrijd met typ
Oh sorryquote:Op maandag 27 januari 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is tsjok. Eén lettergreep.Maar hai. Hoe is het? En hoe was de wedstrijd met typ
Kerst was bizar. Heb zo fucking veel gewerktquote:Op maandag 27 januari 2014 00:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe was jouw kerst eigenlijk?en je leven verder?
Ow jee, stront aan de knikker?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh sorry
Ja wel lekker, net stedentripje gehadBeetje stress om wat 'rand'zaken. Bij jou dan?
Wedstrijd wel okeeeee. Jammer dat Feyenoord verloor.
Typje vond ik tof om mee te maken.![]()
[..]
Kerst was bizar. Heb zo fucking veel gewerkt![]()
En rest van mijn leven wel redelijk als je mijn studie buitne beschouwing laat
Ik dacht dat jij Ajacied was eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh sorry
Ja wel lekker, net stedentripje gehadBeetje stress om wat 'rand'zaken. Bij jou dan?
Wedstrijd wel okeeeee. Jammer dat Feyenoord verloor.
Typje vond ik tof om mee te maken.![]()
Ik moet alleen nog afstuderen, maar er zijn amper afstudeerstagesquote:Op maandag 27 januari 2014 00:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow jee, stront aan de knikker?
Ja zeg, eerst interesse tonen en als ik dan hap zeg je; 'sorry vriend, deze chick behoort tot een andere pik'.quote:
Nog mooier, ik ben AZ'er.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Ajacied was eigenlijk.Weet niet waarom. Met mij is het goed verder
Druk met studie maar gelukkig hoef ik niet weg of zo, moet gewoon veel lezen en schrijven
En dit weekend was krak bij mij dus chill
Dat is wel jammer dan jaquote:Op maandag 27 januari 2014 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog afstuderen, maar er zijn amper afstudeerstages
Dat klopt maar ik vind het veel chiller dan tentamens of zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog mooier, ik ben AZ'er.
Oeh hoe gaat het met krak?Doe haar de groetjes! En fijn dat het goed gaat, en ook fijn dat crackie en jij nog bij elkaar zijn. En lezen en schrijven is niet het meeste werk
![]()
Ik ben net terug van stedentripje. Als ik voor volgende week maandag niets heb gevonden, dan wordt mijn volgende trip Engeland om mijn Engelse vaardigheden te verbeterenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan ja
en reizen totdat er iets is?
Wat is het doel dan wel?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik vind het veel chiller dan tentamens of zo.Hoef niets te leren. Of nou ja, dat is wel het doel natuurlijk, maar niet voor een tentamen of zo
Te laat.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja zeg, eerst interesse tonen en als ik dan hap zeg je; 'sorry vriend, deze chick behoort tot een andere pik'.
GODVERDOMME.
Ga naar Ierland om je Ierse vaardigheden te verbeteren, kom je terug met een mooi accent enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben net terug van stedentripje. Als ik voor volgende week maandag niets heb gevonden, dan wordt mijn volgende trip Engeland om mijn Engelse vaardigheden te verbeteren
[..]
Wat is het doel dan wel?
jaloers. ik wil ook naar Engeland ooitquote:Op maandag 27 januari 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben net terug van stedentripje. Als ik voor volgende week maandag niets heb gevonden, dan wordt mijn volgende trip Engeland om mijn Engelse vaardigheden te verbeteren
Hebben Ieren vaardigheden? Ik doelde natuurlijk op de Engelse taal.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga naar Ierland om je Ierse vaardigheden te verbeteren, kom je terug met een mooi accent enzo
Luxe tataquote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
die heb ik eerder vanavond gevuld met spinazie en ei
het was echt om te smullen
Met zo'n poot?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef Tchock het volgende:
Mijn ouders hebben wel ham voor je. Met kerst zo'n gevaarte gekocht en ik denk niet dat 'ie al op is.
Rijke tata.quote:
Iers accent toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben Ieren vaardigheden? Ik doelde natuurlijk op de Engelse taal.en met name spreekvaardigheid
Ja dat zeg ik het doel is wel iets leren maar niet 'leren' zoals je voor een tentamen doet dat je het uit je hoofd moet kennenquote:
Omdat ze van ham houden en dat altijd al een keer wilden proberenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom kopen ze dat eigenlijk?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Of op de logeerkamerMet doeken er overheen.
Dan vind half de wereld mij al helemaal onverstaanbaar. Van steenkolen Engels naar Iers Engelsquote:Op maandag 27 januari 2014 00:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iers accent toch?![]()
en anders tapdansen en schaaprijden
Oh zo leren, ohhhhhh. Ohhh.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik het doel is wel iets leren maar niet 'leren' zoals je voor een tentamen doet dat je het uit je hoofd moet kennen
is ze ook, ze zong alles meequote:Op maandag 27 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Ajacied was eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze van ham houden en dat altijd al een keer wilden proberen![]()
Is vetquote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vind half de wereld mij al helemaal onverstaanbaar. Van steenkolen Engels naar Iers Engels
[..]
Oh zo leren, ohhhhhh. Ohhh.
Zit er ook een stickertje met de datum op, want anders wordt Rob Geus er niet vrolijk van hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
Bij de slager bewaren ze de stukken ham altijd in plastic en in de koeling.
Maar Iers is zo wulps.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vind half de wereld mij al helemaal onverstaanbaar. Van steenkolen Engels naar Iers Engels
Is niet nodig. Spul is gepekeld en gedroogd (dan hangt het ook niet in een koeling) en blijft máánden goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
Bij de slager bewaren ze de stukken ham altijd in plastic en in de koeling.
quote:
Ja maar onhandigquote:
Wat een buitengewoon slechte vergelijking. Ik had hem kunnen maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hou ook van CoD, maar ik word ook geen soldaat
vertelquote:Op maandag 27 januari 2014 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]doe lief.
[..]
Ja maar onhandigal past dta wel bij mij. Ik had vandaag zo een ultieme pechdag, of nouja gisteren
Nee, maar die dingen raken toch snel op.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit er ook een stickertje met de datum op, want anders wordt Rob Geus er niet vrolijk van hoor
Is wel zo hygiënisch bij het opbergen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is niet nodig. Spul is gepekeld en gedroogd (dan hangt het ook niet in een koeling) en blijft máánden goed.
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon slechte vergelijking.
Ja ik wilde iets beters en rampzaligers, maar het is al laatquote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon slechte vergelijking. Ik had hem kunnen maken.
En hoe zagen de rubbertjes van de koelkast eruit? Want ik denk niet dat daar het keurmerk verdient wordtquote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar die dingen raken toch snel op.
[..]
Is wel zo hygiënisch bij het opbergen.
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is wel zo hygiënisch bij het opbergen.
De koeling werd elke week grondig schoongemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En hoe zagen de rubbertjes van de koelkast eruit? Want ik denk niet dat daar het keurmerk verdient wordt
O, ik heb geen idee. Moest het bij de slager (bijbaantjes alles) altijd in plastic zakjes stoppen en in de koeling rijden.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Er zijn toch zat dingen die goed blijven buiten de koeling?
Het is afgedekt tegen stof en vuil en verder is er niets mis mee. Sterker nog, veel gedroogd vlees wordt lekkerder als het een tijdje ligt.
Wulps in het algemeen of als mannen het uitspreken of als vrouwen het uitspreken? Is het vergelijkbaar met dat een chick wel een zachte G kan hebben maar mannen met een zachte G een beetje gay raken? Of denk ik nu geheel verkeerd.quote:
Allereerst raakte ik de sleutel + slot van mijn reiskoffer kwijt. Vervolgens lekte mijn waterfles in mijn handbagage, om even later een ander frisdrank flesje in mijn handbagage ding te lekken, om vervolgens uiteidnelijk niet op de lijst te staan om in te checken in het vliegtuig, om vervolgens toen ik eindelijk tickets had gefouileerd te moeten wordenquote:
Dat is rauw en vers vlees.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik heb geen idee. Moest het bij de slager (bijbaantjes alles) altijd in plastic zakjes stoppen en in de koeling rijden.
DAT IERS ACCENT IS GEWOONquote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wulps in het algemeen of als mannen het uitspreken of als vrouwen het uitspreken? Is het vergelijkbaar met dat een chick wel een zachte G kan hebben maar mannen met een zachte G een beetje gay raken? Of denk ik nu geheel verkeerd.
Lekker. Liet je ook nog een broodje jam op de verkeerde kant vallen? Dan is je pechdag compleet.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allereerst raakte ik de sleutel + slot van mijn reiskoffer kwijt. Vervolgens lekte mijn waterfles in mijn handbagage, om even later een ander frisdrank flesje in mijn handbagage ding te lekken, om vervolgens uiteidnelijk niet op de lijst te staan om in te checken in het vliegtuig, om vervolgens toen ik eindelijk tickets had gefouileerd te moeten wordenTot zo ver.
Jeetje. Hoe gaat het met je maandbudget?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, misschien weet ik niet waar we het over hebben. Jeetje.
man man manquote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
De koeling werd elke week grondig schoongemaakt.
[..]
O, ik heb geen idee. Moest het bij de slager (bijbaantjes alles) altijd in plastic zakjes stoppen en in de koeling rijden.
Jezus wat een faalquote:Op maandag 27 januari 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wulps in het algemeen of als mannen het uitspreken of als vrouwen het uitspreken? Is het vergelijkbaar met dat een chick wel een zachte G kan hebben maar mannen met een zachte G een beetje gay raken? Of denk ik nu geheel verkeerd.
[..]
Allereerst raakte ik de sleutel + slot van mijn reiskoffer kwijt. Vervolgens lekte mijn waterfles in mijn handbagage, om even later een ander frisdrank flesje in mijn handbagage ding te lekken, om vervolgens uiteidnelijk niet op de lijst te staan om in te checken in het vliegtuig, om vervolgens toen ik eindelijk tickets had gefouileerd te moeten wordenTot zo ver.
Heb je tips van filmpjes/series whatever waarbij het echt goed te horen is?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker. Liet je ook nog een broodje jam op de verkeerde kant vallen? Dan is je pechdag compleet.
zegt de blonde godquote:
Heb nog 38,11 euro voor tot de 11e.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jeetje. Hoe gaat het met je maandbudget?
Gewoon enkeltje Dublin doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je tips van filmpjes/series whatever waarbij het echt goed te horen is?Ik kan wel youtuben, maar dat blijft beetje random zoeken etc.
1. Inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
man man man
[..]
Jezus wat een faal![]()
1. Reiskoffers moeten een nummerslot hebben![]()
2. Wie neemt er nou vloeistof mee in de handbagage?![]()
![]()
3. geen metalen voorwerpen meenemen door de scanner
tot zover mijn reistips
Ik houd deze tip zeker in mijn achterhoofd.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
zegt de blonde god
kijk lr, zo doe je dat gewoon
[..]
Heb nog 38,11 euro voor tot de 11e.
[..]
Gewoon enkeltje Dublin doen.
Nee je blijft weg volgend jaarquote:Op maandag 27 januari 2014 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
zegt de blonde god
kijk lr, zo doe je dat gewoon
[..]
Heb nog 38,11 euro voor tot de 11e.
[..]
Gewoon enkeltje Dublin doen.
Moet te doen zijn toch?quote:
Alsof jij wel mij tijdens mijn minor mag komen opzoeken.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee je blijft weg volgend jaarFlips mag wel komen
geen coke? Lafjesquote:Op maandag 27 januari 2014 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1. Inderdaad.
2. Nou, tot voor de douane was het idee best chill
3. er was iets met mijn schoenen, maar na nog een scan bleek ik geen coke of wapens mee te hebben
[..]
Ik houd deze tip zeker in mijn achterhoofd.
Ok, eerlijk ruilen dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet te doen zijn toch?
[..]
Alsof jij wel mij tijdens mijn minor mag komen opzoeken.
Geef vooral geld uit aan sociale zooi.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wat ik de afgelopen drie dagen heb uitgegeven maar oké
Nee.quote:
Ik raak jou daar toch kwijtquote:Op maandag 27 januari 2014 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geef vooral geld uit aan sociale zaai.
[..]
Nee.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wat ik de afgelopen drie dagen heb uitgegeven maar oké
Zo sociaal van jequote:Op maandag 27 januari 2014 01:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee je blijft weg volgend jaarFlips mag wel komen
Gewoon verkopen tochquote:
het is het einde van de maandquote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begin van de maand hè. Rijke tatta.
Weet ikquote:Op maandag 27 januari 2014 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo sociaal van je
[..]
Gewoon verkopen toch
Lijkt wel heel coolquote:
'wat' understatement van heb ik jou daar.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik![]()
ik slik het altijd in bolletjes, poept wat lastiger, maar gaat soepeler door die scan
[..]
Lijkt wel heel cool
ervaring mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'wat' understatement van heb ik jou daar.
Goed zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is het einde van de maand
maar ik snap wat je bedoelt
Ik proef ietsje sarcasme.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:07 schreef Ezell het volgende:
Tchock lijkt mij een verstandige jongen die goed met zijn geld omgaat.
Meende het wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik proef ietsje sarcasme.
[ afbeelding ]
Gewoon Indiaas gaan eten dus?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar het feit dat wikipedia zegt dat er laxeermiddelen nodig zijn
Ja weet niet. Door te gaan eten, zet je je lichaam in werking etc. Dus wie weet tast je lichaam die bolletjes ook aan en ga je dood aan een overdosis drugs.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon Indiaas gaan eten dus?
Dan ga je er wel uit met een klapper hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet. Door te gaan eten, zet je je lichaam in werking etc. Dus wie weet tast je lichaam die bolletjes ook aan en ga je dood aan een overdosis drugs.
Karma.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet. Door te gaan eten, zet je je lichaam in werking etc. Dus wie weet tast je lichaam die bolletjes ook aan en ga je dood aan een overdosis drugs.
Valt vies tegen. Als een bolletje coke knapt heb je in no-time een hartaanvalquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ga je er wel uit met een klapper hoor
ohquote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Als een bolletje coke knapt heb je in no-time een hartaanval
even schuimbekken en je bent weg jaquote:Op maandag 27 januari 2014 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Als een bolletje coke knapt heb je in no-time een hartaanval
Denk niet dat je die klapper als prettig ervaartquote:Op maandag 27 januari 2014 01:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan ga je er wel uit met een klapper hoor
Zo zou je het ook kunnen noemen.quote:
Aangenomen dat ze niet gedwongen zijn kan ik altijd maar moeilijk medelijden met zulke mensen hebben. Je leven en vrijheid riskeren voor dat soort lullige bedragenquote:
ZUllen wij dan maar?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet quoten. Maar wat doe je zo Ezell? Seks met Typisch is nooit mijn hoofdstreven geweest.
Jeetje en ik maar denken dat we goed op weg waren.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan niet quoten. Maar wat doe je zo Ezell? Seks met Typisch is nooit mijn hoofdstreven geweest.
Uh ja, eens mijn hosselskills laten zien. Wat is jouw hoofdstreven dan wel?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat versta je onder gedwongen?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangenomen dat ze niet gedwongen zijn kan ik altijd maar moeilijk medelijden met zulke mensen hebben. Je leven en vrijheid riskeren voor dat soort lullige bedragen
En waarom bijv. dan niet gedwongen als in omdat ze weinig keus hebben qua leven?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dreiging met geweld of dood voor henzelf of vrienden/familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom bijv. dan niet gedwongen als in omdat ze weinig keus hebben qua leven?Nou ja, hoe bedoel je dat? Als het gaat om armoede vind ik nog steeds dat mensen het niet moeten doen. Er zijn natuurlijk wel omstandigheden te bedenken dat er geen uitweg is, maar dat zal de uitzondering zijn. Meestal zijn het domme mensen die denken even snel een klapper te kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik dan jouw FOK!account?quote:Op maandag 27 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel die seks met Typisch. En ik maar denken dat je te vertrouwen viel. Geen DM's meer voor jou.
Als je morgen op het nieuws ziet "student springt van de 11de naar beneden bij station Dijkzigt" mag je je schuldig voelen.
Dan ga ik nu nog een beetje lezen. Dag
Ik bedoelde het zoals je hem nu uitlegt.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, hoe bedoel je dat? Als het gaat om armoede vind ik nog steeds dat mensen het niet moeten doen. Er zijn natuurlijk wel omstandigheden te bedenken dat er geen uitweg is, maar dat zal de uitzondering zijn. Meestal zijn het domme mensen die denken even snel een klapper te kunnen maken.
O.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Sof heeft dat al afgedwongen mijn excuses Typisch. Met mijn schitterende Top500 notering
Zet je addblock uit zodat je weer kunt quoten want dit is echt heel irritantquote:Op maandag 27 januari 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Sof heeft dat al afgedwongen mijn excuses Typisch. Met mijn schitterende Top500 notering
Dat lijkt altijd zo 's nachtsquote:Op maandag 27 januari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
Kut ik liet een wasrek omflikkeren in de gang en het maakte echt een oorverdovende knal
Ja nee, dit was echt heel erg hardquote:
Ohquote:Op maandag 27 januari 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja nee, dit was echt heel erg hardOren piepen er van. En er slapen twee huisgenoten één deur er vandaan
Bitch puh-quote:Op maandag 27 januari 2014 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik zou maar ontbijtje op bed voor ze maken
Ik sta altijd klaar voor je.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt strontverkouden.
Ik kan wel een aantal troostende knuffels gebruiken.
Goodmorning!quote:
Beterschap ggmmquote:Op maandag 27 januari 2014 08:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ben echt strontverkouden.
Ik kan wel een aantal troostende knuffels gebruiken.
Jaja "schrijven"quote:Op maandag 27 januari 2014 09:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn arme, arme hand. Zoveel geschreven als motorisch gestoorde.
Heb jij ook zo lekker geslapen?quote:
jaquote:
Jaaquote:
Maar je hebt wel lekker geslapenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:24 schreef supersof het volgende:
Nu pas wakkerik wilde om 9.46 de bus naar de bieb nemen
ik ging rond half een slapen en werd om tien uur wakkerquote:Op maandag 27 januari 2014 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa
En lang ookIk ben net een uurtje wakker
En ik heb om half 12 m'n boek al weggelegd
Als ik het zo bekijk welquote:Op maandag 27 januari 2014 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging rond half een slapen en werd om tien uur wakker![]()
leuk boek?
nicequote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
niceik wil meer boeken lezen
eerst maar die voor school
waarom?quote:
Nou, dat Ess hier weer wat meer meepost.quote:
Ik ben nu in 7 boeken bezig als het er niet meer zijn. Vind het lastig om ze uit te lezen. Eentje voor Engels wil ik niet eens uitlezenquote:
ooooh ja leuk hequote:Op maandag 27 januari 2014 10:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, dat Ess hier weer wat meer meepost.
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, dat Ess hier weer wat meer meepost.
Voor school lezen vond ik ook nooit leukquote:Op maandag 27 januari 2014 10:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu in 7 boeken bezig als het er niet meer zijn. Vind het lastig om ze uit te lezen. Eentje voor Engels wil ik niet eens uitlezenomdat die leuk is
Hoi, ik niet,. Het is alweer een paar weken geleden dat ik in de intercity naar Enkhuizen zat.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:43 schreef JanCees het volgende:
Hoi, ik zit in de trein.
(Intercity Enkhuizen)
Jimbo!quote:
Ja, beter dan al die semi-trolls toch?quote:
quote:
jimbo!quote:
hoiquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, beter dan al die semi-trolls toch?
[..]![]()
ja ik ben er weerquote:Op maandag 27 januari 2014 10:47 schreef Jimbo het volgende:
en om het olijke trio compleet te maken (?)
Sof! (?)
Ja voor Frans moeten we drie heel moeilijke boeken lezenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor school lezen vond ik ook nooit leuk
De hele tijd op dingen letten die in het verslag moeten enzo
Laat mij maar gewoon lekker lezen
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:57 schreef JanCees het volgende:
Iemand in de trein speelt dat WOW kaartspel.
Littlerabbit
heartstone is best grappigquote:Op maandag 27 januari 2014 10:57 schreef JanCees het volgende:
Littlerabbit
oke dan doe ik wel een trui aanquote:Op maandag 27 januari 2014 10:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als het droog is valt het wel mee. 3/4 graden zoiets.
gister wel. Maar het is nu wel droog.quote:
WOW kaartspel?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:57 schreef JanCees het volgende:
Littlerabbit
Weet niet. Was weer veelte snel klaar zoals altijd met tentamens.quote:
niks gemerkt?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:06 schreef essnhills het volgende:
OMG![]()
Het bleef maar doorgaan met brandweersirenes hier, kijk ik op 112-meldingen, is er hier in dit gebouw brand
Spannend! Sof stuurt je wel een kerstkaart ter opvrolijking.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet. Was weer veelte snel klaar zoals altijd met tentamens.
Maar zie het vanzelf wel verschijnen
nee hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 11:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spannend! Sof stuurt je wel een kerstkaart ter opvrolijking.
Neequote:
Aangezien de kerstkaarten met oud en nieuw kwamen verwacht ik eigenlijk nog nieuwjaarskaarten.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spannend! Sof stuurt je wel een kerstkaart ter opvrolijking.
en je moest niet naar buiten ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk keek gewoon even op die site omdat ik vond dat ze wel erg veel langs bleven rijden (mijn raam zit aan de doorgaande weg en veel ambulances en brandweerauto's moeten hierlangs
) en toen ik keek zag ik mijn straat erin staan
Toen ik daarna naar voren liep om daar uit het raam te kijken zag ik iedereen op de galerij staan en de brandweerauto's hier op de parkeerplaats..
![]()
Maar er reed er alweer eentej weg dus zo erg zal het niet zijn.
Waarover?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo tentamen herkansing, heb er geeeeeeen zin in
Maakt allemaal niet uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aangezien de kerstkaarten met oud en nieuw kwamen verwacht ik eigenlijk nog nieuwjaarskaarten.
Grote flat, en het zit heul aan het andere einde van de galerij als ik zo keek..quote:Op maandag 27 januari 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
en je moest niet naar buiten ofzo?
Kunstfilosofie en kunstgeschiedenisquote:
Van mij mag je. Ik ga even doen alsof ik een leven hebquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grote flat, en het zit heul aan het andere einde van de galerij als ik zo keek..
gad ver dammequote:Op maandag 27 januari 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunstfilosofie en kunstgeschiedenis
ik voel me wel levenloos terwijl ik naast fok nog best vaak vrienden ziequote:Op maandag 27 januari 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik ga even doen alsof ik een leven heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |