would be zondequote:Op maandag 27 januari 2014 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja snowie is een parttime junk nu
poppin pills, aan de snats alles
Die Pino112 ervaar ik ook als storend, inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het altijd weer zeer storend als mensen niet willen ingaan op mijn provocaties op FOK!. Heel mijn dag verziekt.
[blockuser=]Ezell[/blockuser]quote:
Volgens mij wist jij het ook niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tchockie
Had Crack nog iets gezegd over mijn hulp voor haar scriptie?
Sssttquote:Op maandag 27 januari 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
[blockuser=]Ezell[/blockuser]
[..]
Volgens mij wist jij het ook niet.
Neuh. Kon gister ook al niet slapen, ga er vandaag ook gewoon niet vanuit. Ik stort morgen wel in.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
LR, wordt het niet tijd om te gaan slapen? Immers, om 08:25 moet jij een skylinefoto maken en om 08:30 moet jij een tentamen maken. Als je nu gaat, dan slaap je tegen 01:00 uur en dan sta je om 07:00 uur op (?) en dan heb je nog 1,5 uur de tijd om te eten, te douchen en voor de reis zelf. Dus. Goedenacht en vaarwel.
Bedoel je mij?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het altijd weer zeer storend als mensen niet willen ingaan op mijn provocaties op FOK!. Heel mijn dag verziekt.
Ga fappen, daar word je altijd zo slaperig van. Ik wil best naaktfoto's van mezelf sturen via DM.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Kon gister ook al niet slapen, ga er vandaag ook gewoon niet vanuit. Ik stort morgen wel in.
Nee geeneens. Ik ben bang dat jij mij ook niet meer serieus neemt.quote:
Kom maar. Gewoon hard genoeg proberen dan lukt dat DMén wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga fappen, daar word je altijd zo slaperig van. Ik wil best naaktfoto's van mezelf sturen via DM.
IK OOK HAHAHAquote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik gaf haar wel een duwtje in de juiste richting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem niemand hier serieus, dat is het leuke van internet.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Ik ben bang dat jij mij ook niet meer serieus neemt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
IK OOK HAHAHAik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
IK OOK HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smooth maar ben al bezet.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.Ik wil niet dat mijn toekomstige vrouw drugs doet.
Helaas, de laatste trein is net vertrokken.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Ik ben bang dat jij mij ook niet meer serieus neemt.
[..]
Kom maar. Gewoon hard genoeg proberen dan lukt dat DMén wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |