Ja dat zeg ik het doel is wel iets leren maar niet 'leren' zoals je voor een tentamen doet dat je het uit je hoofd moet kennenquote:
Omdat ze van ham houden en dat altijd al een keer wilden proberenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom kopen ze dat eigenlijk?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Of op de logeerkamerMet doeken er overheen.
Dan vind half de wereld mij al helemaal onverstaanbaar. Van steenkolen Engels naar Iers Engelsquote:Op maandag 27 januari 2014 00:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iers accent toch?![]()
en anders tapdansen en schaaprijden
Oh zo leren, ohhhhhh. Ohhh.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik het doel is wel iets leren maar niet 'leren' zoals je voor een tentamen doet dat je het uit je hoofd moet kennen
is ze ook, ze zong alles meequote:Op maandag 27 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Ajacied was eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze van ham houden en dat altijd al een keer wilden proberen![]()
Is vetquote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vind half de wereld mij al helemaal onverstaanbaar. Van steenkolen Engels naar Iers Engels
[..]
Oh zo leren, ohhhhhh. Ohhh.
Zit er ook een stickertje met de datum op, want anders wordt Rob Geus er niet vrolijk van hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
Bij de slager bewaren ze de stukken ham altijd in plastic en in de koeling.
Maar Iers is zo wulps.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan vind half de wereld mij al helemaal onverstaanbaar. Van steenkolen Engels naar Iers Engels
Is niet nodig. Spul is gepekeld en gedroogd (dan hangt het ook niet in een koeling) en blijft máánden goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
Bij de slager bewaren ze de stukken ham altijd in plastic en in de koeling.
quote:
Ja maar onhandigquote:
Wat een buitengewoon slechte vergelijking. Ik had hem kunnen maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hou ook van CoD, maar ik word ook geen soldaat
vertelquote:Op maandag 27 januari 2014 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]doe lief.
[..]
Ja maar onhandigal past dta wel bij mij. Ik had vandaag zo een ultieme pechdag, of nouja gisteren
Nee, maar die dingen raken toch snel op.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit er ook een stickertje met de datum op, want anders wordt Rob Geus er niet vrolijk van hoor
Is wel zo hygiënisch bij het opbergen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is niet nodig. Spul is gepekeld en gedroogd (dan hangt het ook niet in een koeling) en blijft máánden goed.
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon slechte vergelijking.
Ja ik wilde iets beters en rampzaligers, maar het is al laatquote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon slechte vergelijking. Ik had hem kunnen maken.
En hoe zagen de rubbertjes van de koelkast eruit? Want ik denk niet dat daar het keurmerk verdient wordtquote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar die dingen raken toch snel op.
[..]
Is wel zo hygiënisch bij het opbergen.
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is wel zo hygiënisch bij het opbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |