Het is Tsjokkeh.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is tsjok. Eén lettergreep.Maar hai. Hoe is het? En hoe was de wedstrijd met typ
Oh sorryquote:Op maandag 27 januari 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is tsjok. Eén lettergreep.Maar hai. Hoe is het? En hoe was de wedstrijd met typ
Kerst was bizar. Heb zo fucking veel gewerktquote:Op maandag 27 januari 2014 00:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe was jouw kerst eigenlijk?en je leven verder?
Ow jee, stront aan de knikker?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh sorry
Ja wel lekker, net stedentripje gehadBeetje stress om wat 'rand'zaken. Bij jou dan?
Wedstrijd wel okeeeee. Jammer dat Feyenoord verloor.
Typje vond ik tof om mee te maken.![]()
[..]
Kerst was bizar. Heb zo fucking veel gewerkt![]()
En rest van mijn leven wel redelijk als je mijn studie buitne beschouwing laat
Ik dacht dat jij Ajacied was eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh sorry
Ja wel lekker, net stedentripje gehadBeetje stress om wat 'rand'zaken. Bij jou dan?
Wedstrijd wel okeeeee. Jammer dat Feyenoord verloor.
Typje vond ik tof om mee te maken.![]()
Ik moet alleen nog afstuderen, maar er zijn amper afstudeerstagesquote:Op maandag 27 januari 2014 00:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow jee, stront aan de knikker?
Ja zeg, eerst interesse tonen en als ik dan hap zeg je; 'sorry vriend, deze chick behoort tot een andere pik'.quote:
Nog mooier, ik ben AZ'er.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Ajacied was eigenlijk.Weet niet waarom. Met mij is het goed verder
Druk met studie maar gelukkig hoef ik niet weg of zo, moet gewoon veel lezen en schrijven
En dit weekend was krak bij mij dus chill
Dat is wel jammer dan jaquote:Op maandag 27 januari 2014 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog afstuderen, maar er zijn amper afstudeerstages
Dat klopt maar ik vind het veel chiller dan tentamens of zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog mooier, ik ben AZ'er.
Oeh hoe gaat het met krak?Doe haar de groetjes! En fijn dat het goed gaat, en ook fijn dat crackie en jij nog bij elkaar zijn. En lezen en schrijven is niet het meeste werk
![]()
Ik ben net terug van stedentripje. Als ik voor volgende week maandag niets heb gevonden, dan wordt mijn volgende trip Engeland om mijn Engelse vaardigheden te verbeterenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan ja
en reizen totdat er iets is?
Wat is het doel dan wel?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik vind het veel chiller dan tentamens of zo.Hoef niets te leren. Of nou ja, dat is wel het doel natuurlijk, maar niet voor een tentamen of zo
Te laat.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja zeg, eerst interesse tonen en als ik dan hap zeg je; 'sorry vriend, deze chick behoort tot een andere pik'.
GODVERDOMME.
Ga naar Ierland om je Ierse vaardigheden te verbeteren, kom je terug met een mooi accent enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben net terug van stedentripje. Als ik voor volgende week maandag niets heb gevonden, dan wordt mijn volgende trip Engeland om mijn Engelse vaardigheden te verbeteren
[..]
Wat is het doel dan wel?
jaloers. ik wil ook naar Engeland ooitquote:Op maandag 27 januari 2014 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben net terug van stedentripje. Als ik voor volgende week maandag niets heb gevonden, dan wordt mijn volgende trip Engeland om mijn Engelse vaardigheden te verbeteren
Hebben Ieren vaardigheden? Ik doelde natuurlijk op de Engelse taal.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga naar Ierland om je Ierse vaardigheden te verbeteren, kom je terug met een mooi accent enzo
Luxe tataquote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
die heb ik eerder vanavond gevuld met spinazie en ei
het was echt om te smullen
Met zo'n poot?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef Tchock het volgende:
Mijn ouders hebben wel ham voor je. Met kerst zo'n gevaarte gekocht en ik denk niet dat 'ie al op is.
Rijke tata.quote:
Iers accent toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben Ieren vaardigheden? Ik doelde natuurlijk op de Engelse taal.en met name spreekvaardigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |